Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Point being? Är det våldtäktsanklagelserna som skedde i Danmark du tänker på? Skulle kanske inte säga så mycket med er historik generellt och historiskt med hustrumisshandlaren Dulee som man ju ändå tog sig an.
Mja, nu menade jag snarare en dyr flopp. Våldtäktsgrejor verkar visserligen vara vanligare för afrikaner, men en av tre låter ju högt till och med för en dödsknarkarnazist som jag.
Dulee var ett praktsvin, helt riktigt. Ändå ganska intressant att beskåda hur någon som egentligen hade bollkänsla och spelsinne för absolut toppfotboll fastnar i Allsvenskan för han inte klarar av att sluta kröka och göra dumma neger grejer. Som fotbollsspelare var Dulee stundtals briljant, och passningsfoten var fan i världsklass. Synd att han var en sån rutten människa.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Han lyckas ändå, det är väl det som är grejen, du vet vad han ska göra och ändå lyckas han med det. Tycker man kan ändå lägga till en av hans styrkor, det är inte att han ska agera irrationellt utan han har nött i en grej och lyckas med det gång på gång. Inga liknelser i övrigt men Robben var också en one trick pony, han gjorde exakt samma grej varenda gång men likväl kunde ingen hitta sätt att stoppa honom fullt ut.
Jag hade dock gärna velat se honom spela flera 90 minuters matcher i rad för att kunna göra en rättvis bedömning. Så det är som du säger, risken är ganska stor att man köper grisen i säcken när han inte spelar kontinuerligt.
Det var ju också ett ordentligt jävla trick Robben hade.. grovt underskattad spelare som aldrig fick den cred han förtjänade.