2024-02-12, 12:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Oledoledoffe
Jösses, ja halva världens befolkning är lika. Och män kan vara som putin och Hitler.

Ja typ, är det inte så?
Jag läste någonstans att alla vita män i Sverige är rasister nazister och främlingsfientliga om man ska lyssna på dom vänster extrema som påstår det! Eller dom har fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Inte bara feminismen är att beskylla, det råder en stor brist på män. Män som vill och kan ta ansvar. Män som vill och kan stå upp mot samhällsförstörande ideal och idéer. Inte som i det här fallet, en man som super ner en flicka och utnyttjar situationen och sen vägrar ta ansvar för den situationen som han själv är orsaken till. Det är inte så svårt att inte supa ner flickor och att inte utnyttja situationen.

Ja att utgå ifrån att män inte kan läsa av att en kvinna inte vill ligga om hon inte skriker och gör fysiskt motstånd är rätt nervärderande mot män som grupp. Män har väl större emotionell intelligens än så kan jag tycka i alla fall. Men inte alla i tråden som verkar hålla med mig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Inte bara feminismen är att beskylla, det råder en stor brist på män. Män som vill och kan ta ansvar. Män som vill och kan stå upp mot samhällsförstörande ideal och idéer. Inte som i det här fallet, en man som super ner en flicka och utnyttjar situationen och sen vägrar ta ansvar för den situationen som han själv är orsaken till. Det är inte så svårt att inte supa ner flickor och att inte utnyttja situationen.

1. Kvinnan är 19, hon är myndig.
2. Kvinnor gillar män med status, chefer är ofta otroligt attraktiva, precis som män gillar unga fertila kvinnor.
3. Två myndiga personer hade sex med varandra.
4. Kvinnan ångrar sig EFTERÅT - som är sjukt vanligt - och anmäler för "våldtäkt".

Du är naiv, antagligen väldigt lite erfarenhet med kvinnor och försöker leka vit riddare. Sådana som du är lika destruktiva för samhället som de idioter som vill välkomna halva världen för att vara "human".
Citera
2024-02-12, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
Ja att utgå ifrån att män inte kan läsa av att en kvinna inte vill ligga om hon inte skriker och gör fysiskt motstånd är rätt nervärderande mot män som grupp. Män har väl större emotionell intelligens än så kan jag tycka i alla fall. Men inte alla i tråden som verkar hålla med mig

HUR VET DU att kvinnan INTE VILLE?

MANNEN ÄR CHEF, kvinnor är känd att hora ut sig för chefer konstant, för i helvete.

HON ÅNGRADE SIG EFTERÅT.

Det är då själva fan att ni aldrig kan lägga något ansvar på kvinnor, ni svenska män är så sjukt veka idag, det är fan patetiskt att se.
Citera
2024-02-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Halmgubbe. Du är så sanslöst ohederlig.

Hon var alltså positivt inställd till träffen. Hon t o m påminde honom om den, enligt domen, så att du försöker få det att framstå som ett obligatoriskt möte som hon var tvungen att inställa sig till är ju bara ännu ett utslag av din bottenlösa förljugenhet.

Exakt, kvinnan var kåt i att knulla chefen, det händer för fan hela tiden, världen över, historiskt.

Dom har sex.

Kvinnan ångrar sig EFTERÅT när hon nyktrar till - bestämmer sig för att få sympati och få pengar, anmäler chefen.

Det är så jävla otroligt hur folk kan vara så naiva i detta land.

FEMINISMEN har verkligen förstört era hjärnor, feminismen har tagit totalt kontroll över er män, n är numera patetiska mähän.
Citera
2024-02-12, 13:02
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roliglitenapa
GM är P*t*r Mol^rin, företaget FRAM bemanning. Tyvärr inte första ggn han utnyttjar sin ställning för att komma åt hälften så gamla brudar.. Skönt att han äntligen åkte dit!

*=e ^=a
Instämmer helt med dig om att det är bra att en så vidrig person som den 40-årige Pet3r M0larin till slut åker fast för sina planerade sexuella övergrepp emot unga nyanställda tjejer!

Dessa har han uppenbarligen valt ut efter att ha studerat begärda insända bilder i samband med rekryteringar.
När anställningarna är genomförda så säger han lite vänligt att han gärna vill lära känna dessa anställda tonåringar lite bättre för att därmed åstadkomma bla bla bla...

Allt snack i tråden om att den stackarens liv är förstört, det borde han ha tänkt på inför de av honom planerade och genomförda sexuella övergreppen samt våldtäkterna.
Efter det avtjänade fängelsestraffet på tre (3) år, så kommer han att på något sätt fortsätta sina aktiviteter, som han *) "så orättvist" bestraffades för!
*) [OBS! IRONI]
Citera
2024-02-12, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
HUR VET DU att kvinnan INTE VILLE?

MANNEN ÄR CHEF, kvinnor är känd att hora ut sig för chefer konstant, för i helvete.

HON ÅNGRADE SIG EFTERÅT.

Det är då själva fan att ni aldrig kan lägga något ansvar på kvinnor, ni svenska män är så sjukt veka idag, det är fan patetiskt att se.

Som sagt, jag säger ingenting. Rätten har dömt och du kommer och skriker att rätten dömt fel, att hon ljuger och att hon ångrade sig. Vad har du för belägg för de? Alltså riktiga belägg för själva fallet, mer än att du påstår

1. Kvinnor horar ut sig
2. Kvinnor ljuger

Eller är det allt du har att komma med?
Citera
2024-02-12, 13:05
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Men vad har ursprunget med det att göra?
Det här handlar ju inte om något som helst invandrarrelaterat.

Det mest troliga är ju att hon är skiljaktig av just det skälet hon anger.

Fast om nämndemannen har tex muslimska ursprung kommer den att döma utifrån sin bakgrund, som i fallet i Solna. Då är kvinnan per automatik mindre värd och inte trovärdig.

Det kan hon vara, men jag har svårt att tro att det skall tolkas så som det skrivits här i tråden. Jag satt inte med i rättssalen och har därför bara anmärkningar på spekulationerna som görs här. Och Solna-fallet dök upp som en invändning mot just en sådan spekulation.
Citera
2024-02-12, 13:05
Medlem
Citat:
Som sagt, jag säger ingenting. Rätten har dömt och du kommer och skriker att rätten dömt fel, att hon ljuger och att hon ångrade sig. Vad har du för belägg för de? Alltså riktiga belägg för själva fallet, mer än att du påstår

1. Kvinnor horar ut sig
2. Kvinnor ljuger

Eller är det allt du har att komma med?
Det stämmer, kvinnor horar ut sig och kvinnor ljuger, SÄRSKILT unga tonåringar.

Jag anser att rätten med största sannolikhet har FEL då INGET tyder på att kvinnan de facto blev våldtagen.

Godhetsknarkare.
Citera
2024-02-12, 13:07
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLobba
Intressant att en av nämndemännen som var en KVINNA tyckte att mannen skulle frikännas, man tycker att en kvinna borde ha mer empati mot en annan kvinna men tydligen inte.
En kvinnas värsta fiender är oftast andra kvinnor.

Att vara nämndeman och dess beslut ska inte bero på kön. Då ska man nog inte vara nämndeman. Vilken dum kommentar!
Då är rätten helt fel ute och om vi skulle döma efter kön.
Riktigt farligt!
Citera
2024-02-12, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Instämmer helt med dig om att det är bra att en så vidrig person som den 40-årige Pet3r M0larin till slut åker fast för sina planerade sexuella övergrepp emot unga nyanställda tjejer!

Dessa har han uppenbarligen valt ut efter att ha studerat begärda insända bilder i samband med rekryteringar.
När anställningarna är genomförda så säger han lite vänligt att han gärna vill lära känna dessa anställda tonåringar lite bättre för att därmed åstadkomma bla bla bla...

Allt snack i tråden om att den stackarens liv är förstört, det borde han ha tänkt på inför de av honom planerade och genomförda sexuella övergreppen samt våldtäkterna.
Efter det avtjänade fängelsestraffet på tre (3) år, så kommer han att på något sätt fortsätta sina aktiviteter, som han *) "så orättvist" bestraffades för!
*) [OBS! IRONI]

Ja de är han som är de intressanta här. Hade varit intressant om någon med insyn kunde berätta mer om hur länge han haft liknande beteenden och utnyttjat unga tjejer. Om de är lite av en lokal öppen hemlighet eller om de är nytt för många.
Citera
2024-02-12, 13:08
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:

Det finns idioter överallt, därför vi har lagar. Men, skrev ett inlägg i en liknande tråd i samma ämne; (FB) Chalmerist ville sova över, våldtog kurskamrat. Dömd till 3 år och 3 månader fängelse (jan, 2024)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in