2024-02-11, 10:57
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Fast jag tror denna gädda har lite driv i sig och även kapital för att det ska bli något mer än bara ett slag i luften. Lyckas han även bemästra telegram så kan få till en jackpott om han är lite trixig. Själv ska jag iväg och handla chips för att följa söndagsdramat.
Fast ändå. Med tanke på hur mycket damm han river upp genom att driva en sån process. Hur kommer han att framstå för sin omgivning?

Chattloggarna talar sitt tydliga språk, med livekamerabilder i appen där tillräckligt många detaljer från den lånade fjällstugan är synliga. Att någon hänvisar till dessa loggar för att uppmärksamma omgivningen på att denne man i sexuellt syfte aktivt söker efter underåriga barn lär knappast falla under förtal. Eller tänker militärfjanten hävda att han i fjällstugan tvingades ta selfies under vapenhot från en antagonistisk soldat som sökt upp honom i Sälen?

I rest my case. Ser fram emot en fortsatt underhållande söndag där vi har nöjet bevittna flickklittemannens fortsatta fall mot botten. Skål! 🍻😊
Senast redigerad av whataboutism 2024-02-11 kl. 11:00.
Citera
2024-02-11, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Jag fick det intrycket rätt omgående. Hur som helst, anmälningarna lär hagla in. Blir väl något liknande som dom som hängde ut lättfotade tjejer på någon sida. De ansvariga fick ju betala skadestånd flera generationer framåt typ. Då får man ju iaf reda på vilka de ansvariga är och deras koppling till dumpen.
Han kommer inte komma någon vart med en förtalsanmälan! #367 skulle isåfall driva den själv. Tugga på som en dopad termit i en torr stubbe med en massa dravel och orelevanta juridiska termer hjälper föga! Efter tittat några få sekunder på hans Fejja förstår man vilken professionell svamlare #367 är. Hans egoistiska och narcissistiska läggning skulle aldrig tillåta att någon annan, läs jurist/advokat, skulle få driva hans anmälan.
Citera
2024-02-11, 11:03
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReacherjustReacher
Han kommer inte komma någon vart med en förtalsanmälan! #367 skulle isåfall driva den själv. Tugga på som en dopad termit i en torr stubbe med en massa dravel och orelevanta juridiska termer hjälper föga! Efter tittat några få sekunder på hans Fejja förstår man vilken professionell svamlare #367 är. Hans egoistiska och narcissistiska läggning skulle aldrig tillåta att någon annan, läs jurist/advokat, skulle få driva hans anmälan.

Det är just därför jag tror denna gädda kan gå längre än vad tidigare gjort. Har fått höra att han vill stå i centrum i alla sammanhang. Det är ju redan uppfyllt. Sedan har han en sossefru som är högt uppsatt inom facket. Hon kommer mata honom med paragrafer. Han är nog så säker på att han kommer vinna så han ser inte risken med att bli att förlora och bli bankrutt.
Citera
2024-02-11, 11:10
Medlem
Livmedikusens avatar
#367. Narcissistisk psykopat. Oproportionerligt stort mått av självöverskattning.
Typiskt beteende att skylla sina problem på någon annan och vägra inse att man själv har felat, trots överväldigande bevisning. Har man den instabila läggningen vill jag påstå att man är en risk för rikets säkerhet. Wennerström var likadan. Med smicker, lock och pock kan främmande makt garanterat utnyttja personens belägenhet till sina egna syften.
Hoppas att kräket blir av med samtliga befattningar och hedersuppdrag.
Citera
2024-02-11, 11:11
Medlem
Bandoliers avatar
# 367 postade 2017 ett inlägg i FB-gruppen "Borgerlig granskning" där han ansåg att alla måste ta avstånd från Anders Borg på grund av hans beteende på den privata festen.
Citera
2024-02-11, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
De håller fortfarande på Kalmar gäddan . Detta kommer bli det största i historien

Spännande! Hoppas den dyker upp lagomt till söndagsölen ikväll
Citera
2024-02-11, 11:21
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Fasen vad tröttsamt det är med den här typen av felaktiga påståenden. Varför inte dubbelkolla innan man postar strunt?

Vissa av oss har nog blivit blockerade, för jag får inte upp hans Facebook längre heller
Citera
2024-02-11, 11:25
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
# 367 postade 2017 ett inlägg i FB-gruppen "Borgerlig granskning" där han ansåg att alla måste ta avstånd från Anders Borg på grund av hans beteende på den privata festen.
I ett annat inlägg i den gruppen 2017 skriver gädda 367 så här:

Märkligt moraliserande när han själv har arbetat hårt för att få våldta ett barn.
Senast redigerad av Knotknet 2024-02-11 kl. 11:33.
Citera
2024-02-11, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Vissa av oss har nog blivit blockerade, för jag får inte upp hans Facebook längre heller
För att bli blockad då måste du ha gjort en kommentar på #367 eller en ”Like”. Är omöjligt att bli blockad enbart genom att besöka sidan.
Citera
2024-02-11, 11:29
Medlem
#367 Åker ensam på skidresa till fjällen, lurar barnet att hon ska få hälsa på där och får inga kommentarer på sina långa Ukrainautläggningar, fast han borde ha "vänner" inom det militära. Något konstigt är det.

Min tes är att vi har att göra med en militär kuf. Var säkert lättare att för 40 år sedan bli militär, då visste man knappt vad diagnoser var för något, utan huvudsaken var nog en dominant personlighet. Idag krävs det mer.
Citera
2024-02-11, 11:32
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Jag får upp den så du har nog blivit blockad ja. Han gjorde nån lägesanalys om rysk-ukrainska kriget för 8 timmar sen och sedan postade han nån länk om förtalsmål från åklagarmyndigheten.
Citera
2024-02-11, 11:37
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Jag får upp den så du har nog blivit blockad ja. Han gjorde nån lägesanalys om rysk-ukrainska kriget för 8 timmar sen och sedan postade han nån länk om förtalsmål från åklagarmyndigheten.
Frågan är varför #367 helt plötsligt slår om och skriver sitt senaste inlägg på engelska. Är det för att hans engelskspråkiga vänner troligtvis ännu inte vet om att han är en pedofil? Han får lika mycket respons som vanligt i alla fall. Inget alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in