2024-02-10, 14:32
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han är en gubbstrutt, han vet väl säkert inte hur man stänger av kommentarfältet.
Att han är självutnämnd teknikexpert betyder inget.
#367 Dåren är ju självutnämnd analytiker av kriget i Ukraina!
Nu kommer idioten att få utkämpa ett nytt krig, med sambon och sina vänner!
Må dåren den hjärtlösa Evorn stupa, Evorn se upp i backen så du inte får en pedofil i nacken!😂
Så dessutom ut som en jävla tönt i sina skidkläder, vem fan har mössa under hjälmen?
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-10 kl. 14:35.
Citera
2024-02-10, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Hans FB visar bara "Det här innehållet är inte tillgängligt just nu", har han stängt ner eller har han någon annan sida?

Jag får upp hans fb, men den verkar nu vara helt stängd för kommentarer. De få kommentarer jag såg igår är borta.
Citera
2024-02-10, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Jag får upp hans fb, men den verkar nu vara helt stängd för kommentarer. De få kommentarer jag såg igår är borta.

Visa äldre inlägg går att kommentera på
Citera
2024-02-10, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#367 Facebook verkar försvunnit nu. Håller han på med damage control kanske. Lite sent påtänkt
Citera
2024-02-10, 14:45
Medlem
Den datorgenererade bilden på flickan var förvånansvärt bra och trovärdig! Kul att dumpen inte censurerar det längre

#367 Sälenresan
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/20211204_114501-1.jpg
Senast redigerad av Necrozlave 2024-02-10 kl. 14:49.
Citera
2024-02-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Han lever och mår (skit) i en soclägenhet i Sundsvall.

fy satan vad deppigt
Citera
2024-02-10, 14:47
Medlem
sälen-mannen är lite extra fint då det ser ut som en översittare
Citera
2024-02-10, 14:47
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
#367 Facebook verkar försvunnit nu. Håller han på med damage control kanske. Lite sent påtänkt

Nej den är kvar. Verkar som han frenetiskt öppnar och stänger och håller på bland inställningar om kommentarer och annat
Citera
2024-02-10, 14:52
Medlem
StigEngstroms avatar
Jag får fortfarande upp hans fb och det går att kommentera på äldre inlägg.
Citera
2024-02-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Känns som att 367-an har en diagnos av något slag. Sättet han enbart tänker på sig själv på och att han försöker leda in till och med barnets ilska över att ha blivit övergiven på stationen till något slags kåtsnack. Sättet han hanterar konfrontationen på, det långsamma och tjuriga skobytet under mol tystnad och att han bara sätter sig i bilen och kör iväg. Sättet han helt ignorerar sina sociala medier på trots att kommentarerna haglar in. Hans många långa textväggar om knastertorr militärteknik på sin Facebook som knappt får någon respons från hans FB-vänner. Tvåtusen bilder på samma Facebook. Allt detta får mig att tänka på en högfungerande autist som säkert är duglig när det kommer till hans intressen men som är socialt knepig. Nånting säger mig att sossekärringen han bor med heller inte var The Belle of the Ball i skolan. Två underliga kufar med begränsade sociala cirklar som funnit varandra. Det brukar nämligen inte vara så att fullt normala människor bildar samborelationer med autister.

Stannar hon? Sannolikt inte, med tanke på hennes jobb och den politiska smuts som stänker över henne om hon stannar. Det här blir nog mest en praktiskt obekväm situation för båda de här två diagnosfigurerna och han bor ensam inom en månad eftersom det är det mest taktiska att göra i den här situationen.

#367 Det där är en fullblodssociapat/narcissist som använder sig av "rätt sorts" kvinna som alibi för att framstå som en "god människa". Så får han en fin fasad samtidigt som han fortsätter med sin ljusskygga verksamhet bakom henne och familjens rygg. Han ljuger om sin godhet så han tror på den själv. Allt han egentligen tänker på att bekräfta sitt patetiska ego och tillfredsställa sina egna lustar. Alla är brickor han kan använda sig av. Tvångsmässig lögnare som lever flera parallella liv bakom en lyckad fasad. Typ Macchiarini. Mycket lik #346 som också har duperat en stark kvinna som han byggt upp ett falsk relation med. Att de egentligen bara lever för att utnyttja småflickor döljer de väl....
Citera
2024-02-10, 14:59
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Den datorgenererade bilden på flickan var förvånansvärt bra och trovärdig! Kul att dumpen inte censurerar det längre

#367 Sälenresan
Den bilden har dom använt förut vill jag minnas, har sett den förut och Stig har inte sexchattat med ungar!
Citera
2024-02-10, 15:00
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave

#367 Sälenresan

Kan inte se några datorgenererade bilder, bara på väskor och packning. Kan det vara en miss dumpen har rättat till eller är jag blind?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in