2024-02-10, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Nu är det ett tag sedan jag var inne och kikade på dessa sajter, men i åtminstone en av dem uttrycktes det explicit, att uthängningar har befunnits vara destruktiva.
Länka till ditt påstående så det inte också är hittepå, dvs falsk ryktesspridning.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-10 kl. 12:33.
Citera
2024-02-10, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Så jävla förvirrad du är.
Att olika organisationer jobbar på olika sätt betyder inte att de fördömer andras arbetssätt.
Så kom igen nu och förklara ditt påstående, var har Ecpat eller Childhood uttryckligen tagit avstånd från Dumpen?
Du måste länka till person inom den organisationen för att vara trovärdig.
Allt annat är trams.

Absolut ditt tunnelseende kan ju inte förstå att det visar på ett avståndstagande utan någon enskild individs uttalande inom organisationen eller någon programförklaring viss upp. Om metoden är framgångsrik och accepterad varför inte använda den:? Du fick en ny fråga att svara på.Varför är vårt svenska hov ambassadörer för Childhood t.ex. och inte för det genuint svenska dumpen??
Varför undviker du frågorna? Du behöver inte svara, för jag vet.
Citera
2024-02-10, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Absolut ditt tunnelseende kan ju inte förstå att det visar på ett avståndstagande utan någon enskild individs uttalande inom organisationen eller någon programförklaring viss upp. Om metoden är framgångsrik och accepterad varför inte använda den:? Du fick en ny fråga att svara på.Varför är vårt svenska hov ambassadörer för Childhood t.ex. och inte för det genuint svenska dumpen??
Varför undviker du frågorna? Du behöver inte svara, för jag vet.
Det är DU som undviker svara på din falska ryktesspridningar.
Vem inom Ecpat och Childhood har uttryckt att de för respektive organisation i organisationens namn tagit avstånd från Dumpen?
Svara med länk så man kan verifiera sanningshalten i dina påståenden.
Citera
2024-02-10, 12:51
Medlem
Citat:
Så jävla förvirrad du är.
Att olika organisationer jobbar på olika sätt betyder inte att de fördömer andras arbetssätt.
Så kom igen nu och förklara ditt påstående, var har Ecpat eller Childhood uttryckligen tagit avstånd från Dumpen?
Du måste länka till person inom den organisationen för att vara trovärdig.
Allt annat är trams.

Jag har förklarat flera gånger även om det inte faller dig på läppen.Dock har du inte ens gjort ett försök att svara på mina frågor. Alla på tråden vet ju varför du inte är förmögen att svara på dem.
Citera
2024-02-10, 12:53
Medlem
Citat:
Det är DU som undviker svara på din falska ryktesspridningar.
Vem inom Ecpat och Childhood har uttryckt att de för respektive organisation i organisationens namn tagit avstånd från Dumpen?
Svara med länk så man kan verifiera sanningshalten i dina påståenden.

Ok, du förstod inte vad jag skrev. Då kan vi släppa det hela, annars kommer du bara att upprepa dig som en papegoja. OMG, waste of time!!!!
Citera
2024-02-10, 12:54
Medlem
vichy6s avatar
Pappa stor #283?

Vad hände med dalmasen?
Citera
2024-02-10, 12:56
Medlem
Citat:
Jag har förklarat flera gånger även om det inte faller dig på läppen.Dock har du inte ens gjort ett försök att svara på mina frågor. Alla på tråden vet ju varför du inte är förmögen att svara på dem.
Du har inte förklarat ett skit.
Du har påstått att Ecpat och Childhood har tagit avstånd från Dumpen.
Du har inget som kan backa upp din falska ryktesspridning.
Du är helt fejk.
Citera
2024-02-10, 12:59
Medlem
Citat:
Ok, du förstod inte vad jag skrev. Då kan vi släppa det hela, annars kommer du bara att upprepa dig som en papegoja. OMG, waste of time!!!!
Jag förstod mycket väl vad du skrev och krävde en förklaring. Du var inte beredd på att bli synad och fegade ur. Din skitsnackare där.
Citera
2024-02-10, 13:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Pappa stor #283?

Vad hände med dalmasen?
Han ville göra 13-åringar gravida.
Citera
2024-02-10, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Innan de blir upptäckta och avslöjade så är det nog många gäddor som tycker att de har meningsfulla liv. Kalla och egoistiska människor. Men man kan hoppas att rädslan för Dumpen finns där som ett orosmoment.

Ytterligare ett sånt där tantigt feel good-inlägg av dig, verklighetsfrånvänt. Vissa gäddor är nojiga ja men dom åker ju ut för att träffa barn ändå. Det måste du väl ha sett?? Om Dumpen satt på det hemliga svaret så hade vi sett systerorganisationer i andra länder vilket vi inte gör vettu. Dumpen är än så länge bara en finne i röven för gäddorna.

Sara har lagt ribban högt och ska få till en ny lagstiftning innan hon fyller 90. I början var det hybris men hon kommer allt närmare.
Citera
2024-02-10, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Han ville göra 13-åringar gravida.
Läs frågan igen !
Citera
2024-02-10, 15:09
Medlem
Citat:
Du har inte förklarat ett skit.
Du har påstått att Ecpat och Childhood har tagit avstånd från Dumpen.
Du har inget som kan backa upp din falska ryktesspridning.
Du är helt fejk.

Jag har förklarat en hel del , att din läsförståelse inte är tillräcklig kan jag inte ta ansvar för.
Däremot har du inte svarat på en enda fråga och kan du backa upp dem med seriösa svar.
Det enda du har att komma med är fake. Putin och du borde krama varandra, å varför inte knulla varandra??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in