2024-02-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libritter
Den ändringen är vi båda två motståndare till, men jag ser att den håller på att ske, har skett och
kommer att förverkligas. Judar och engelsmän är starka, och de är starka eftersom de ingen moral har. Det de har är att de likt flickan är pragmatisk, de slår så att säga under bältet.

Judar har slavmoral och kommer därför förgöra sig själva. De kommer inte ändra ett skit förutom att öppna portarna för barbarer som de är sexuellt attraherade av. Talmud uppmuntrar till perversion och att ha sex med de värsta sorters barbarerna.
Citera
2024-02-07, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libritter
Den ändringen är vi båda två motståndare till, men jag ser att den håller på att ske, har skett och
kommer att förverkligas. Judar och engelsmän är starka, och de är starka eftersom de ingen moral har. Det de har är att de likt flickan är pragmatisk, de slår så att säga under bältet.

Judeokristen moral är ju den som säger att vi ska älska med främlingen och att vi ska vända ena kinden till när de skamlösa (positivt ord) etablerar sin makt. Moralismen är människans största fiende då det är ett redskap för de svaga och sjukliga att korrumpera de starka med skam och skuld.

Som tur är så kan jag propagera för en Herre Jesus, inte en Slav Jesus, tack vare inlägget i bibeln där Jesus misshandlar bankmaffian. Sen ignorerar jag skitsnacket om slavmoral i bibeln. Precis som fårskallara ignorerar Herren Jesus och endast fokuserar på Slaven Jesus.

Och till alla så kallade "egalitära ateister" : Er religion och er dogm är just egalitarianismen. Den i sin tur kommer från den judeokristna önskan att se den starka falla och den svaga bli upphöjd. Följden är en värld av sjukdom och depression.
Citera
2024-02-07, 14:16
Medlem
Jag har tagt några öl nu och kan inte tänka helt klart, men jag ser att du försöker finna sanningen och att det är något som tar emot. Skillnaden mellan oss är att jag är en romatniker och du en mer äkta individ då du tror på lejonets kraft.
Citera
2024-02-07, 21:03
Medlem
Iaghs avatar
Den här tråden känns helt bisarr. Boys Will Be Boys till att börja med är ett uttryck vi har importerat från något engelskspråkigt land.

Det används definitivt inte för att benämna våldsamma män, mördare, terrorister och what not.

Småpojkar förblir barnsliga i sin natur, växer inte riktigt upp mentalt, skaffar man caves som lekstugor, vill att morsan kramar om och bjuder på hembakta kakor och bullar plus söndagsmiddagar.

Det är min tolkning.

Att så lätt provoceras av uttrycket tyder nog på en mental omognad aka boys will be boys.
Citera
2024-02-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Den här tråden känns helt bisarr. Boys Will Be Boys till att börja med är ett uttryck vi har importerat från något engelskspråkigt land.

Det används definitivt inte för att benämna våldsamma män, mördare, terrorister och what not.

Småpojkar förblir barnsliga i sin natur, växer inte riktigt upp mentalt, skaffar man caves som lekstugor, vill att morsan kramar om och bjuder på hembakta kakor och bullar plus söndagsmiddagar.

Det är min tolkning.

Att så lätt provoceras av uttrycket tyder nog på en mental omognad aka boys will be boys.

Att ta in uttrycket incel i precis alla diskussioner är ett tecken på mental omognad.
Citera
2024-02-09, 02:04
Medlem
Citat:

Det är min tolkning.

Haha sant.

Herregud, pojkar och flickor får växa upp. Jävla Man-caves va!
Citera
2024-02-09, 07:46
Medlem
Citat:

Det är min tolkning.

Det används för att ursäkta pojkars dåliga beteenden och s. k. pojkstreck.
Citera
2024-02-09, 07:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv

..och vad är motsvarande för flickors dåliga beteenden?
Citera
2024-02-09, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
..och vad är motsvarande för flickors dåliga beteenden?

Flickor hade ingen. De fick skäll och tillsägelser istället. Men det är nog inte så vanligt att man använder det uttrycket i Sverige längre.

Flickor fick istället höra att om en pojke retade henne var det för att han egentligen gillade henne.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2024-02-09 kl. 07:54.
Citera
2024-02-10, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Haha sant.

Herregud, pojkar och flickor får växa upp. Jävla Man-caves va!

Beskriv vad det i praktiken innebär att växa upp så ska jag på allvar överväga att göra det du säger.
Citera
2024-02-10, 11:33
Medlem
Citat:
Flickor hade ingen. De fick skäll och tillsägelser istället. Men det är nog inte så vanligt att man använder det uttrycket i Sverige längre.

Flickor fick istället höra att om en pojke retade henne var det för att han egentligen gillade henne.

Vad är svårast? Att ta risker eller inte ta risker? Att ta risker. Män tar risker och beundras för det. Kvinnor spelar offer.
Citera
2024-02-10, 11:34
Medlem
Citat:

Varför måste alla vara likadana? För det första är det omöjligt utan storskalig rashygien då vårt beteende är en produkt av genetik. Om du ska ta bort manligt beteende så måste du först ta bort manlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in