Citat:
Ursprungligen postat av
libritter
Den ändringen är vi båda två motståndare till, men jag ser att den håller på att ske, har skett och
kommer att förverkligas. Judar och engelsmän är starka, och de är starka eftersom de ingen moral har. Det de har är att de likt flickan är pragmatisk, de slår så att säga under bältet.
Judeokristen moral är ju den som säger att vi ska älska med främlingen och att vi ska vända ena kinden till när de skamlösa (positivt ord) etablerar sin makt. Moralismen är människans största fiende då det är ett redskap för de svaga och sjukliga att korrumpera de starka med skam och skuld.
Som tur är så kan jag propagera för en Herre Jesus, inte en Slav Jesus, tack vare inlägget i bibeln där Jesus misshandlar bankmaffian. Sen ignorerar jag skitsnacket om slavmoral i bibeln. Precis som fårskallara ignorerar Herren Jesus och endast fokuserar på Slaven Jesus.
Och till alla så kallade "egalitära ateister" : Er religion och er dogm är just egalitarianismen. Den i sin tur kommer från den judeokristna önskan att se den starka falla och den svaga bli upphöjd. Följden är en värld av sjukdom och depression.