2024-02-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Men hur vet du så säkert att allt Putin säger är propaganda?

Därför det är narrativet i väst har kört hela tiden, det är ett sätt att utmåla Putin som skurken och sprida propaganda.

Jag har fått nog USA och speciellt Sverige som är en lydig idiot till USA, knappt nån i detta land tänker själv längre och fattar vem som är bad guy i världen, dvs USA.
Citera
2024-02-09, 23:32
Medlem
ZlatanStatyns avatar
Han kanske inte kan ställa vilka frågor som helst eller vara fientlig i intervjun. Han kan också hamna i fängelse i Ryssland eller råka ut för en olycka
Citera
2024-02-09, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Men du är ju en sane nykter människa som får faktagranska skiten. Tucker ställde massor av kritiska frågor där den psykotiska dvärgen (för att parafrasera vår älskade Bobbiboi) iof valde att dra iväg som en nördig historielärare på Meth.

Detta var en partsinlaga...

Jag inser att jag borde se intervjun.. men, vad för kritiska frågor ställer han?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Och det är din definition av lögn? 🤔

Att ljuga är en rätt bra definition på vad en lögn är ja.
Citera
Medlem
nidhoogens avatar
150 miljoner visningar på X (Twitter) just nu.

Skulle vara intressant med en opinionsmätning på Putin nu bland röda stater i USA och f.f.a konservativa.

Detta kommer tvinga republikanerna att på riktigt, inte prata om det, sluta ge pengar till Ukraina. Och som Putin påpekar i intervjun, Ukraina faller ihop på en vecka om USA slutar stödja dem.

Putin tog hem storvinsten.
Citera
2024-02-09, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Jag inser att jag borde se intervjun.. men, vad för kritiska frågor ställer han?

Massor, minst 15 st för varje timme. Men se den.
Citera
2024-02-09, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Jag kan förstå att Putin vill sätta konflikten i kontext men att gå tillbaka och prata om maktdynamiken mellan Kiev och Novgorod för nästan 1000år sedan för att göra en poäng är helt befängt.

Inte alls befängt men kanske befängt för en person som du som saknar kultur och historia.

Putin ville klargöra historien och anledningen till varför Ukraina tillhör Ryssland, USA har inget där att göra och ska heller inte lägga sig i något som dom inte har med att göra.
Citera
2024-02-09, 23:37
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arista
Därför det är narrativet i väst har kört hela tiden, det är ett sätt att utmåla Putin som skurken och sprida propaganda.

Jag har fått nog USA och speciellt Sverige som är en lydig idiot till USA, knappt nån i detta land tänker själv längre och fattar vem som är bad guy i världen, dvs USA.

Ja Putin säger jui i intervjun att han inte har något intresse av att anfalla oss eftersom vi inte har något han vill ha. Vi är gröna och läget är lugnt.
Citera
2024-02-09, 23:38
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Att ljuga är en rätt bra definition på vad en lögn är ja.

Vad ljög han om då?
Citera
2024-02-09, 23:38
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
150 miljoner visningar på X (Twitter) just nu.

Skulle vara intressant med en opinionsmätning på Putin nu bland röda stater i USA och f.f.a konservativa.

Detta kommer tvinga republikanerna att på riktigt, inte prata om det, sluta ge pengar till Ukraina. Och som Putin påpekar i intervjun, Ukraina faller ihop på en vecka om USA slutar stödja dem.

Putin tog hem storvinsten.
Nja, jag skulle inte vara så optimistisk om jag vore du. Jag tror tvärtom, att republikanarna tycker att Putin verkar vara knäpp och dessutom visar agressivitet gentemot USA genom att bland annat anklaga CIA för det ena och det andra.
Citera
2024-02-09, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Vad ljög han om då?

Jag harr ju redan sagt det. De tre sakerna jag skrev har varit 3 orsaker som gjorde att de gick in i Ukraina.
Citera
2024-02-09, 23:40
Medlem
Det är en intressant intervju. Putin är stenhård och visar inget ,typ. Förutom suckar av olika slag. Han är en mästare. Av sitt game. Men framstå ändå som en bonde på sätt och vis.

Det måste finnas nått bättre än lobbykratin USA vs maffiakommunistdiktaturryssland? Kom igen nu Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in