2024-02-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
https://poddtoppen.se/podcast/1620770008/publicistklubben/pedofiljagarna-och-pressetiken-en-debatt-om-dumpen

Lyssna från 19 min in i programmet

Åter igen "Sara säger"! Hur vore det med en vetenskaplig akademisk redovisning på pränt?
Citera
2024-02-09, 18:50
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Sara är ingen trovärdig källa, hon har lika lite trovärdighet som männen hon hänger ut.

Eftersom det är enda källan som finns så finns det tyvärr inget annat att gå efter
Citera
2024-02-09, 18:59
Medlem
Citat:
Eftersom det är enda källan som finns så finns det tyvärr inget annat att gå efter

Menar du att en missbrukare med hyllmeter i belastningsregistret med pekuniära intressen är en källa värd namnet och dessutom den enda källan?? OMG!!!
Citera
2024-02-09, 19:04
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Menar du att en missbrukare med hyllmeter i belastningsregistret med pekuniära intressen är en källa värd namnet och dessutom den enda källan?? OMG!!!

De e klart, finns ju säkert ngn fiskare från den tiden som skulle kunna bekräfta det hela om du får fram identiteten
Citera
2024-02-09, 19:14
Medlem
Citat:
De e klart, finns ju säkert ngn fiskare från den tiden som skulle kunna bekräfta det hela om du får fram identiteten

"Finns säkert från den tiden", känns ju sådär som källa. Säkerställda och redovisade siffror utgör en trovärdig grund som källa, allt annat är bara snömos.
Citera
2024-02-09, 19:22
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
"Finns säkert från den tiden", känns ju sådär som källa. Säkerställda och redovisade siffror utgör en trovärdig grund som källa, allt annat är bara snömos.

Vilka siffror och hur ska man säkerställa dom?
Gäller det alla ideella organisationer eller bara dumpen?
Citera
2024-02-09, 19:30
Medlem
Citat:
Vilka siffror och hur ska man säkerställa dom?
Gäller det alla ideella organisationer eller bara dumpen?

Så här många återkom för att de inte blev uthängda och så här många återkom inte för att de blev uthängda. Så här många hamnade på darknet etc.
På vilket sätt är dumpen en ideell organisation? Är det inte ett mediebolag??
Citera
2024-02-09, 19:36
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Så här många återkom för att de inte blev uthängda och så här många återkom inte för att de blev uthängda. Så här många hamnade på darknet etc.
På vilket sätt är dumpen en ideell organisation? Är det inte ett mediebolag??

Nåja, det är först på senare tid dom börjat ta ut lön och dom har levt på donationer
men men
Citera
2024-02-09, 20:12
Medlem
Citat:
Jag lider av psykisk ohälsa och har svårt nog att ta hand om mig själv, att hantera en relation är int o tänka på tyvärr
Jag börjar se en röd tråd här. Hur många av er dumpenfanatiker som har en profilbild på en gädda lider av psykisk ohälsa?
Du gör det. Über-idioten AntiRokka gör det definitivt som har en egen nyckel till apoteket.

Vilka fler?
Citera
2024-02-09, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Predatorer stoppas inte via Dumpen, det finns inget som helst som tyder på det. Dumpen hänger ut fler män nu än någon gång tidigare. Deras metoder funkar inte.
Hur vet du att det inte fungerar? Känner du alla gäddor personligen? Vet du att de fortsatt tråla ungar på nätet, ofreda sexuellt med bilder och försöka manipulera dem? Finns det ett hemligt nätverk där ni delar sånt? Eller hur vet du?
Citera
2024-02-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Olaga intrång är det inte när de inte ombeds att lämna platsen eller på annat sätt avvisas.
Då är det fritt fram att klampa in i någons hus när de inte är hemma. "Men det var ingen som sa åt mig att gå..."

Du har stenkoll, det märks.
Citera
2024-02-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Då är det fritt fram att klampa in i någons hus när de inte är hemma. "Men det var ingen som sa åt mig att gå..."

Du har stenkoll, det märks.
Men kolla konfontationen innan du svamlar på, tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in