2024-02-09, 12:29
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Alla runtomkring mig vet redan om mina psykiska problem
Jag har sökt hjälp via både psykiatrin och privat men har flertal tillfällen blivit hänvisat tillbaka till psykiatrin

Jag hade önskat att det fannsen privat organisation man kunde söka sig till och få hjälp direkt men tyvärr är man väldigt utelämnad om man har trauman och man får kämpa som fan själv för att få tag i rätt hjälp
Traumabehandling vill dom sällan ge en heller utan jag har blivit hänvisad till både sjukgymnast, massageterapeut, naprapat

Jag har säkert provat 15 olika antidepressiva läkemedel som inte gett någon effekt eller direkt gjort mig sämre, jag har provat säkert 10 olika typer av sömntabletter med samma resultat

Jag har inga problem med att vara öppen om mina problem eller söka hjälp för dom

Gäddorna däremot är beredd att ge utlopp för sina sexuella fantasier om minderåriga utan att tänka på barnets konsekvenser, ut o sexchatta eller ksk tillomed våldta ett barn

Med en uthängning så börjar äntligen gäddorna istället söka hjälp istället för barn precis som det ska va

Fast det var ju inte min fråga. Min fråga var om du hade sökt mer hjälp om dina problem blivit uthängda för kreti och pleti.
Problemet med dessa gäddor är att dom är så porrskadade och så fast i sin runkbubbla(roligt uttryck det där) att dom inte ser sina konsekvenser av sitt handlande och med andra ord så är dom så grumliga i sina tankar och mentalitet att dom behöver hjälp. Oavsett om man är för eller emot Dumpens metoder så äcklas man och instinktivt kallar dom sjuka peddoäckel. Det finns ju ingen som med säkerhet kan säga att effekten hade blivit bättre av att hänga ut folk eller ej för nu finns ju bara ett alternativ. Lite krasst kan man ju säga att problemet inte minskat efter Dumpens entré. Men visst, om man verkligen tror att män i varselkläder, ölmage och orakad pung fått napp på en underskön 14-åring irl så visst, då har Dumpen fått önskad effekt.
Citera
2024-02-09, 12:45
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwidow666
Fast det var ju inte min fråga. Min fråga var om du hade sökt mer hjälp om dina problem blivit uthängda för kreti och pleti.
Problemet med dessa gäddor är att dom är så porrskadade och så fast i sin runkbubbla(roligt uttryck det där) att dom inte ser sina konsekvenser av sitt handlande och med andra ord så är dom så grumliga i sina tankar och mentalitet att dom behöver hjälp. Oavsett om man är för eller emot Dumpens metoder så äcklas man och instinktivt kallar dom sjuka peddoäckel. Det finns ju ingen som med säkerhet kan säga att effekten hade blivit bättre av att hänga ut folk eller ej för nu finns ju bara ett alternativ. Lite krasst kan man ju säga att problemet inte minskat efter Dumpens entré. Men visst, om man verkligen tror att män i varselkläder, ölmage och orakad pung fått napp på en underskön 14-åring irl så visst, då har Dumpen fått önskad effekt.

Personer med en destruktivt sexuellt beteende måste avslöjas för att dom ska söka hjälp

Samtliga som jobbar med denna typ av problem beskriver själva att det är först vid någon form av livskris som dom faktiskt söker hjälp för sitt beteende så det är fullständigt nödvändigt o hänga ut dom

Jag har själv inte sådant tändningsmönster så det är väldigt svårt för mig o sätta mig in i men skulle jag vara en person som skulle vara intresserad av barn och som skulle kontakta barn i sexuellt syfte så tror jag absolut att en uthängning skulle få mig att söka hjälp för då skulle ja inte kunna fly från mina problem längre precis som jag upplever dessa gäddor verkar göra
Citera
2024-02-09, 12:56
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Personer med en destruktivt sexuellt beteende måste avslöjas för att dom ska söka hjälp

Samtliga som jobbar med denna typ av problem beskriver själva att det är först vid någon form av livskris som dom faktiskt söker hjälp för sitt beteende så det är fullständigt nödvändigt o hänga ut dom

Jag har själv inte sådant tändningsmönster så det är väldigt svårt för mig o sätta mig in i men skulle jag vara en person som skulle vara intresserad av barn och som skulle kontakta barn i sexuellt syfte så tror jag absolut att en uthängning skulle få mig att söka hjälp för då skulle ja inte kunna fly från mina problem längre precis som jag upplever dessa gäddor verkar göra

Absolut behöver dom avslöjas men ärligt talat; behövs det en uthängning? Räcker det inte med att det dyker upp två främlingar som matar på med frågor och i samma veva säger att dom ska underrätta anhöriga? Menar du och alla Dumpenförespråkare att den metoden skulle vara så lönlös? Är inte det bara för att mätta ERAT contentbehov?
Citera
2024-02-09, 13:02
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Absolut behöver dom avslöjas men ärligt talat; behövs det en uthängning? Räcker det inte med att det dyker upp två främlingar som matar på med frågor och i samma veva säger att dom ska underrätta anhöriga? Menar du och alla Dumpenförespråkare att den metoden skulle vara så lönlös? Är inte det bara för att mätta ERAT contentbehov?

Det har dumpen provat med men det som händer då är att dom ligger lågt ngt år och sedan är dom igång igen

Det behövs en riktig jävla käftsmäll så dom verkligen fattar allvaret
Citera
2024-02-09, 17:26
Medlem
Blackwidow666s avatar
Citat:
Det har dumpen provat med men det som händer då är att dom ligger lågt ngt år och sedan är dom igång igen

Källa på det.
Citera
2024-02-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Du/Dumpen kan inte både säga att de uthängda inte kan dömas för något lagbrott (det är ju, som tidigare har upprepats in absurdum, inte något brott i att "prata skit med Dumpen") och samtidigt påstå att de begår "sexbrott mot barn och förstör liv" – vilket dumpen känner sig manade att "straffa" dem för.

Att Dumpen levererar uthängningar har ju bara sin grund i, att deras kunder betalar hejdlöst via swish för att få njuta av att se förnedringar.
Fattar du inte att det inte bara är det fiktiva barnet de groomar? Första och enda gången? Sure
Citera
2024-02-09, 18:19
Medlem
Citat:

Så länge ingen vet så ”har det inte hänt” och så kan de fortsätta. Så länge lagar och polis inte kan agera så är det endast uthängningar som kan sätta blåslampa på dem och tvinga dem till ändring. Det krävs att omgivningen vet så de inte längre kan mörka sina ljusskygga handlingar.
Citera
2024-02-09, 18:37
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Källa på det.

https://poddtoppen.se/podcast/1620770008/publicistklubben/pedofiljagarna-och-pressetiken-en-debatt-om-dumpen

Lyssna från 19 min in i programmet
Citera
2024-02-09, 18:39
Medlem
Citat:

Ditt paradinlägg. "Hur vet du det??""
Citera
2024-02-09, 18:42
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Ditt paradinlägg. "Hur vet du det??""

Sara har hävdat att dom har provat att skrämma dom vid ett flertal tillfällen men tyvärr så kommer dom tillbaka efter att den värsta chocken lagt sig

En fd lärare anonymiserade dom först men sedan när han dök upp igen så hängde dom ut han med bild
Citera
2024-02-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det var väl inte så lyckat att jämföra psykisk ohälsa med sexuellt utnyttjande av barn och unga. Predatorer måste stoppas.

Predatorer stoppas inte via Dumpen, det finns inget som helst som tyder på det. Dumpen hänger ut fler män nu än någon gång tidigare. Deras metoder funkar inte.
Citera
2024-02-09, 18:44
Medlem
Citat:
Sara har hävdat att dom har provat att skrämma dom vid ett flertal tillfällen men tyvärr så kommer dom tillbaka efter att den värsta chocken lagt sig

En fd lärare anonymiserade dom först men sedan när han dök upp igen så hängde dom ut han med bild

Sara är ingen trovärdig källa, hon har lika lite trovärdighet som männen hon hänger ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in