Citat:
Ursprungligen postat av
Blackwidow666
Men du tycker ändå att man ska hänga ut folk och först då kommer man som gädda rent teoretiskt söka hjälp? Skulle du själv söka hjälp mer för din psykiska ohälsa bara för att ditt problem blottades för omvärlden? Eller bara föreställ dig (även om det är svårt för dig ) att ditt problem skulle uppmärksammas av okända personer, du erbjuds hjälp och även dina anhöriga UTAN att det vädras för allmänheten. Vilket alternativ skulle du välja? Vilket alternativ skulle motivera dig mer att söka hjälp?
Alla runtomkring mig vet redan om mina psykiska problem
Jag har sökt hjälp via både psykiatrin och privat men har flertal tillfällen blivit hänvisat tillbaka till psykiatrin
Jag hade önskat att det fannsen privat organisation man kunde söka sig till och få hjälp direkt men tyvärr är man väldigt utelämnad om man har trauman och man får kämpa som fan själv för att få tag i rätt hjälp
Traumabehandling vill dom sällan ge en heller utan jag har blivit hänvisad till både sjukgymnast, massageterapeut, naprapat
Jag har säkert provat 15 olika antidepressiva läkemedel som inte gett någon effekt eller direkt gjort mig sämre, jag har provat säkert 10 olika typer av sömntabletter med samma resultat
Jag har inga problem med att vara öppen om mina problem eller söka hjälp för dom
Gäddorna däremot är beredd att ge utlopp för sina sexuella fantasier om minderåriga utan att tänka på barnets konsekvenser, ut o sexchatta eller ksk tillomed våldta ett barn
Med en uthängning så börjar äntligen gäddorna istället söka hjälp istället för barn precis som det ska va