2024-02-09, 13:54
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Exakt! Tack för din kommentar!

1. LD bemöter ju "otrohetsryktet" på Instagram genom att påpeka hur orimligt det vore.

2. En(!) anonym person påstår detta med otroheten i en Flashbacktråd. Det är det enda. Ingen annanstans ryktas det om nån otrohet. Så det kan inte ens kallas ett rykte. Och den anonyma personen hade inget som helst belägg för det, mer än att LD separerat och delade bilder från karateträningar på Instagram. Om den anonyma personen visste nåt så kunde ju hen uppgett en enda jävla detalj som styrkte att hen hade på fötterna?! Om hen nu var bekant till en bekant eller nåt sånt och visste nåt så vore det ju jävligt enkelt att bevisa detta genom att nämna en enda jävla detalj som inte vemsomhelst kan läsa på Instagram?! Du anonyma som påstod detta har ju all möjlighet att styrka ditt påstående! Gör du inte det så ljuger du och är en idiot, punkt.

3. Att ett romansrykte uppstår när en kvinna skiljer sig och postar bilder på en man är inte särskilt ovanligt. Men saken är ju den att LD började träna karate typ ett år innan (första gången) det kom ut att hon skulle separera. Och bröstoperationen gjorde hon också ett år senare. Att folk på nätet sitter och kokar ihop att både skilsmässa och operation skulle bero på att LD blivit kär i sin karatetränare är rent trams.

4. OM, säger OM, det nu HADE varit så att LD varit otrogen - ja, det hade ju inte varit så snällt mot Oskar förstås men kom igen! Är det första gången i världshistorien som nån är otrogen, skiljer sig och träffar en ny? Om det nu hade varit så, hade det varit nåt som angått hela Sverige? Hade LD varit skyldig att förklara sig offentligt och be om ursäkt till allmänheten? Brukar man göra det? Politiker och liknande makthavare är ju otrogna ibland, brukar de förklara sig och be om ursäkt till svenska folket? Är det en anledning att hata LD I grupp, snacka skit, kalla henne hora, sprida elakheter och hetsa på sociala medier?

5. Jag har följt den här tråden i många år utan att kommentera men nu kan jag inte vara tyst längre. Nån jävla gräns får det fan vara på elakheter och skit! (Nej, jag har aldrig träffat LD eller nån som känner henne. Jag känner ingen som har träffat henne eller nån som känner henne. Jag har ingen personlig koppling. Men jag snackar inte heller om sånt jag inte vet ett skit om.)

Nu har ni idiotgubbar fått härja fritt här i snart 10 år så nu fan räcker det! Ni som vet så jävla mycket om LD är varmt välkomna att utmana mig i Lady Dahmer-kunskap! Vågar ni inte? Nej, då vet man ju vad det beror på. Upp till bevis, era jävlar!

Din besatthet av en relativt okänd person som du inte ens har en relation till är lite skrämmande faktiskt.

Vet du varför de skiljer sig? För hon verkar ju inte ha velat gå isär. Vad är liksom anledningen?
Citera
2024-02-09, 17:20
Medlem
Hon har nu gjort ett långt inlägg om skilsmässan på sitt Instagramkonto och det förefaller som om Oskar behåller huset och hon kommer att bo i lägenhet.
Citera
2024-02-09, 17:54
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Hon har nu gjort ett långt inlägg om skilsmässan på sitt Instagramkonto och det förefaller som om Oskar behåller huset och hon kommer att bo i lägenhet.

Hon flyttar väl in på heltid i lägenheten på södermalm där hon bott deltid när det inte är hennes tur att ha barnen.
Inte så jättejobbigt att ha en färdigbetald bostadsrätt att flytta in i efter skilsmässan.
Tycker det är lite löjligt att hon fick det att låta som att hon kommer att bo i en liten 1 rummare i förorten och leva så fattigt att hon inte har råd att ta barnen till badhuset.
Hennes nu fd svägerska tillrättavisar henne i kommentarerna om att det inte är så hemskt att få flytta in i en helt avbetald bostadsrätt inne i stan och få loss några miljoner i samband med att dom skiljer sig då dom inte hade något äktenskapsförord.
Har tyckt att hon är vettig i mångt och mycket men blev riktigt irriterad på hur hon utmålade sig som en fattig stackare när hon i själva verket kommer att leva lyxliv på pengarna hennes man jobbat ihop och uppenbarligen kommer dela med sig av.
Mycket ska ha mer tydligen
Citera
2024-02-09, 17:59
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hon flyttar väl in på heltid i lägenheten på södermalm där hon bott deltid när det inte är hennes tur att ha barnen.
Inte så jättejobbigt att ha en färdigbetald bostadsrätt att flytta in i efter skilsmässan.
Tycker det är lite löjligt att hon fick det att låta som att hon kommer att bo i en liten 1 rummare i förorten och leva så fattigt att hon inte har råd att ta barnen till badhuset.
Hennes nu fd svägerska tillrättavisar henne i kommentarerna om att det inte är så hemskt att få flytta in i en helt avbetald bostadsrätt inne i stan och få loss några miljoner i samband med att dom skiljer sig då dom inte hade något äktenskapsförord.
Har tyckt att hon är vettig i mångt och mycket men blev riktigt irriterad på hur hon utmålade sig som en fattig stackare när hon i själva verket kommer att leva lyxliv på pengarna hennes man jobbat ihop och uppenbarligen kommer dela med sig av.

I längden är det ju bättre för henne att flytta in i lägenheten - att driva runt en villa är dyrt även om den är avbetald. Men jag gissar på att Ladyn tycker att O ska stå för drivkostnaderna i resten av hennes liv.

Och om hon nu får några miljoner i skilsmässan - vad fan klagar hon för? Investerar hon dom rätt så är det väl tveksamt om hon kommer behöva skaffa sig ett riktigt jobb, eller åtminstone så kan hon ta det lugnt med det.
Citera
2024-02-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din Morsa
Lady D är visserligen en narcissist, och (antar jag) bipolär/manodepressiv. Men den blinda hönan har här ändå hittat ett korn.

Antisemitism är självförsvar!

Vad anser hennes förra man då? är det juden eller en fet manhaterska som snuvat honom på mest pengar?
Citera
2024-02-09, 19:09
Medlem
Citat:

Har hon raderat kommentaren? Ser bara 2 kommentarer från Cissi där hon skriver typ att LD är stark och att det kommer gå bra osv, men inget om bostadsrätten?
Citera
2024-02-09, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker
Har hon raderat kommentaren? Ser bara 2 kommentarer från Cissi där hon skriver typ att LD är stark och att det kommer gå bra osv, men inget om bostadsrätten?
Ja den är borttagen.
Citera
2024-02-09, 19:29
Avslutad
Skönt med självständiga tjejer som håller ihop.
Citera
2024-02-09, 19:39
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
I längden är det ju bättre för henne att flytta in i lägenheten - att driva runt en villa är dyrt även om den är avbetald. Men jag gissar på att Ladyn tycker att O ska stå för drivkostnaderna i resten av hennes liv.

Och om hon nu får några miljoner i skilsmässan - vad fan klagar hon för? Investerar hon dom rätt så är det väl tveksamt om hon kommer behöva skaffa sig ett riktigt jobb, eller åtminstone så kan hon ta det lugnt med det.

Jag tycker LDajmkryss ska betala O en halv miljon i skadestånd eller nåt sånt för varje år han behövt leva med henne.
Citera
2024-02-09, 21:08
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker

Sjukt nog så är den borttagen.
Citera
2024-02-09, 21:14
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:

Är det sant??? Oh herregud det var det grövsta att skriva ett sånt jäkla snyftinlägg, om hon fått läggan i sthlms innerstad PLUS några millar??? Där sjönk hon som en sten för mig som diggat henne i många år. Vad sjukt
Citera
2024-02-09, 22:37
Medlem
Citat:

Jag såg också den. Nåväl, hon måste snart skriva om sig så då lär vi ju se var hon bor någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in