Citat:
Ursprungligen postat av
J.Halling
Nej, inget är solklart förrän det är bevisat. Har det ens visats någon bild här på forumet hur hon ser ut, tror knappast det. Jag tror heller inte på att hon är blond. Hon har ofta mörka drag när hon blonderat vilket mer tyder på att hennes naturliga hårfärg är brun/mörkbrun. Är tveksamt om hon har ett svenskt namn. Är inte heller ens bevisat att hon har bruna ögon, kan faktiskt vara bruna linser för att dölja hennes sanna identitet.
Om man bortser från rykten och påståenden som inte kan bevisas, så finns det fortfarande en del fakta.
Läser man i tråden så kan man se att det finna tydliga kopplingar mellan det påstådda namnet och hennes artistnamn. Bland annat via sökningar på Spotify och historik med producenten.
Expressen publicerade idag fakta om henne och hennes bolag, och dessa fakta visar sig vid en kontroll stämma in på alla punkter på en person med det utpekade namnet. Är detta ett solklart bevis? Nej, givetvis inte. Men det är klara indicier, som tillsammans pekar åt samma håll. Sedan får var och en avgöra om man tror det stämmer eller ej. För min del är jag, tills motsatsen är bevisad, övertygad om att detta är ”Fröken Snusk”:
MrKoll Länk