2024-02-09, 00:03
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinkelSleep
Tycker hon är alldeles lagom storleksmässigt. Ser riktigt trevlig ut.

Med den gravidmagen...?
Citera
2024-02-09, 00:33
Medlem
Verkar inte finnas några som helst klara bevis på vem hon är. Ingen som kollat upp tidigare idol-säsonger på de som sökt. Eftersom hon älskar att sjunga och jobbar med en som tidigare varit med i idol är det inte alls omöjligt att hon varit med som sökande dit.
Citera
2024-02-09, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Halling
Expressen bekräftade inte alls vad hon heter i artikeln.

Citat:
Verkar inte finnas några som helst klara bevis på vem hon är. Ingen som kollat upp tidigare idol-säsonger på de som sökt. Eftersom hon älskar att sjunga och jobbar med en som tidigare varit med i idol är det inte alls omöjligt att hon varit med som sökande dit.
Tror ni också på att jorden är platt eftersom ni själva inte varit i rymden? Lägg ner skitsnacket, solklart att det är Felicia som gömmer sig under den rosa rånarluvan.
Citera
2024-02-09, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Tror ni också på att jorden är platt eftersom ni själva inte varit i rymden? Lägg ner skitsnacket, solklart att det är Felicia som gömmer sig under den rosa rånarluvan.

Nej, inget är solklart förrän det är bevisat. Har det ens visats någon bild här på forumet hur hon ser ut, tror knappast det. Jag tror heller inte på att hon är blond. Hon har ofta mörka drag när hon blonderat vilket mer tyder på att hennes naturliga hårfärg är brun/mörkbrun. Är tveksamt om hon har ett svenskt namn. Är inte heller ens bevisat att hon har bruna ögon, kan faktiskt vara bruna linser för att dölja hennes sanna identitet.
Citera
2024-02-09, 01:48
Medlem
En på jobbet känner Jeppson som Snusk har jobbat ihop med och han har bekräftat att hon heter Felicia.
Men varför i helvete har hon denna rånarluvan på sig? Tycker hon själv att hon ser ut som en diskmaskin i fejjan så hon inte vågar visa upp sig?
Det kanske är en riktigt söt tjej, vem vet
Citera
2024-02-09, 01:59
Medlem
LemPicas avatar
Det är en gimmick som går hem så det lär vara anledningen till att hon kör med balaklava.
Hon är inte den första och troligtvis inte den sista artisten som kör på anonymitet som gimmick.

Citat:
Ursprungligen postat av Hellsaw
En på jobbet känner Jeppson som Snusk har jobbat ihop med och han har bekräftat att hon heter Felicia.
Men varför i helvete har hon denna rånarluvan på sig? Tycker hon själv att hon ser ut som en diskmaskin i fejjan så hon inte vågar visa upp sig?
Det kanske är en riktigt söt tjej, vem vet
Citera
2024-02-09, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Det är en gimmick som går hem så det lär vara anledningen till att hon kör med balaklava.
Hon är inte den första och troligtvis inte den sista artisten som kör på anonymitet som gimmick.
Men vad är det som gör det så attraktivt egentligen? Är det att det får folk att gå och fundera över vem hon egentligen är?
Citera
2024-02-09, 02:23
Medlem
Citat:
Nej, inget är solklart förrän det är bevisat. Har det ens visats någon bild här på forumet hur hon ser ut, tror knappast det. Jag tror heller inte på att hon är blond. Hon har ofta mörka drag när hon blonderat vilket mer tyder på att hennes naturliga hårfärg är brun/mörkbrun. Är tveksamt om hon har ett svenskt namn. Är inte heller ens bevisat att hon har bruna ögon, kan faktiskt vara bruna linser för att dölja hennes sanna identitet.
Om man bortser från rykten och påståenden som inte kan bevisas, så finns det fortfarande en del fakta.

Läser man i tråden så kan man se att det finna tydliga kopplingar mellan det påstådda namnet och hennes artistnamn. Bland annat via sökningar på Spotify och historik med producenten.

Expressen publicerade idag fakta om henne och hennes bolag, och dessa fakta visar sig vid en kontroll stämma in på alla punkter på en person med det utpekade namnet. Är detta ett solklart bevis? Nej, givetvis inte. Men det är klara indicier, som tillsammans pekar åt samma håll. Sedan får var och en avgöra om man tror det stämmer eller ej. För min del är jag, tills motsatsen är bevisad, övertygad om att detta är ”Fröken Snusk”: MrKoll Länk
Citera
2024-02-09, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Jag måste vara blind, men ser verkligen ingenting onormalt i den bilden? Visst, hon är ju inte pinnsmal precis, men absolut inte onormalt bred på något sätt heller. Kortare kurviga tjejer (förutsätter att hon är max 165 cm, troligen ännu kortare) tenderar att visuellt ha lite bredare höft/lårparti ibland om de just har den kurvigare kroppsformen. Så ser inte alls något konstigt i den bilden faktiskt. Jag har inte helt olik kroppsform som henne och är 162 cm/typ 60 kg.

Jag är 162cm och väger 62kg, och utifrån repetitionsbilderna ser hon ut att ha dubbelt så tjocka lår och dubbelt så bred midja som mig. Ser ut att väga minst 10kg mer, och då skulle hon räknas som överviktig om hon är i ungefär samma längd. Inget fel med det dock, alla artister måste inte vara pinnsmala!
Citera
2024-02-09, 03:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AkerstromM
https://imgur.com/a/oPWuYWV

Gravid eller bara fetare än vanligt?

I alla fall verkar "Felicia" ha hull att ta i
Att flippa ur på genrepet, nervöst sammanbrott snart, "Fröken" pallar nog inte trycket.
https://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/froken-snusks-ilska-under-repetitionen-hora/
Citera
2024-02-09, 09:14
Avslutad
Citat:
Expressen bekräftade inte alls vad hon heter i artikeln.

Du är inte klipsk du 😄

Dessutom påstod jag aldrig att namnet stod i artikeln. Men ALLT i artikeln stämmer på pricken med Felicia.
Senast redigerad av Norrbottensshaman 2024-02-09 kl. 09:16.
Citera
2024-02-09, 09:23
Medlem
David_Ss avatar
Gillar svarta kukar enligt källor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in