2024-02-08, 22:23
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Jag måste vara blind, men ser verkligen ingenting onormalt i den bilden? Visst, hon är ju inte pinnsmal precis, men absolut inte onormalt bred på något sätt heller. Kortare kurviga tjejer (förutsätter att hon är max 165 cm, troligen ännu kortare) tenderar att visuellt ha lite bredare höft/lårparti ibland om de just har den kurvigare kroppsformen. Så ser inte alls något konstigt i den bilden faktiskt. Jag har inte helt olik kroppsform som henne och är 162 cm/typ 60 kg.

Hahaha! Att vara kurvig är att ha en timglas eller triangel kroppsform och inte någon mage som sticker ut. Sluta sprida tjockispropaganda. Man är överviktig om man har massa löst fett som slingrar sig runt som en pizzadeg på kroppen, har du sett någon kurva som är formad som en pizzadeg?
Citera
2024-02-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upthepalace
Titta på namnet högst upp på sidan, under MrKoll-loggan. Där står det efter hennes namn;

Felic*a Eri*sson
23-årig kvinna i Märsta · Artist (Fröken Snusk)

Och detta utan att betala en krona
Namnet är rätt, men det är fel person.
Rätt person är född 2001-10-05, och skriven i Tullinge, tillsammans med vad som verkar vara hennes föräldrar. Startade sin enskilda firma i september, och registrerade ett aktiebolag (med sin mamma som styrelsesuppleant) i Januari i år:

Tinis Consulting AB
Org.nr: 559467-4466
Styrelse:
F*licia Agn*ta *riksson (*=e) Styrelseledamot
Lil*y Caro*a Yv*nne Erikss*n (*=l,l,o,o) Styrelsesuppleant
Senast redigerad av cjh 2024-02-08 kl. 22:29.
Citera
2024-02-08, 22:54
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Namnet är rätt, men det är fel person.
Rätt person är född 2001-10-05, och skriven i Tullinge, tillsammans med vad som verkar vara hennes föräldrar. Startade sin enskilda firma i september, och registrerade ett aktiebolag (med sin mamma som styrelsesuppleant) i Januari i år:

Tinis Consulting AB
Org.nr: 559467-4466
Styrelse:
F*licia Agn*ta *riksson (*=e) Styrelseledamot
Lil*y Caro*a Yv*nne Erikss*n (*=l,l,o,o) Styrelsesuppleant

Hon bor ihop med en gubbe som heter Kaj Eriksson (pappa). Finns dock inga bolagsengagemang registrerade på henne på Ratsit eller Mr Koll. Kanske inte uppdaterats ännu.

Lite skumt att Mr Koll skrivit "Fröken Snusk" inom parentes efter hennes namn. Står ju aldrig så på andra artister, vad jag sett, som använder artistnamn. Det måste vara sajtens eget "grävarbete".
Citera
2024-02-08, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon bor ihop med en gubbe som heter Kaj Eriksson (pappa). Finns dock inga bolagsengagemang registrerade på henne på Ratsit eller Mr Koll. Kanske inte uppdaterats ännu.

Lite skumt att Mr Koll skrivit "Fröken Snusk" inom parentes efter hennes namn. Står ju aldrig så på andra artister, vad jag sett, som använder artistnamn. Det måste vara sajtens eget "grävarbete".
Det är inte rätt person. Namnet är rätt, men det är fel individ. Varför det står så på MrKoll är en bra fråga, men det är fortfarande fel.

Kolla artikeln i Expressen och jämför med den person som står som styrelseledamot på bolaget jag nämnde, så kommer du se att det stämmer.
Senast redigerad av cjh 2024-02-08 kl. 23:07.
Citera
2024-02-08, 23:06
Medlem
Från Expressens artikel:

Citat:
Fröken Snusk har själv sagt sig vara född ”2004 eller 2005”. I själva verket är personen bakom den rosa balaklavan något äldre. Kvinnan är i 20-årsåldern och född och uppvuxen i Stockholmstrakten.

Citat:
Däremot startade hon i höstas en enskild firma inom artistisk verksamhet och i januari år också ett aktiebolag, där hennes mamma sitter som suppleant.
Citera
2024-02-08, 23:08
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Det är inte rätt person. Namnet är rätt, men det är fel individ. Varför det står så på MrKoll är en bra fråga, men det är fortfarande fel.

Kolla artikeln i Expressen och jämför med den person som står som styrelseledamot på bolaget jag nämnde, så kommer du se att det stämmer.

Ser nu, men varför skriver Mr Koll "Fröken Snusk" på fel kvinna? Märkligt. Verkar vara en oseriös skoj-sida.
Citera
2024-02-08, 23:15
Medlem
Krakatoas avatar
Är det hon?

https://twitter.com/FeliciaEriksson/photo
Citera
2024-02-08, 23:18
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Man är överviktig om man har massa löst fett som slingrar sig runt som en pizzadeg

Då slipper hon kallas överviktig iaf. Enligt min okulära besiktning.

https://static.cdn-expressen.se/images/cf/d3/cfd3a9f23c104b748f6ff4dc1a88ce88/annan/640.png
Citera
2024-02-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
https://www.expressen.se/noje/froken-snusks-hemliga-liv-utan-den-rosa-masken/

Bra genomgång, bekräftat att det är Felicia så nu kan alla sluta spekulera.

Expressen bekräftade inte alls vad hon heter i artikeln.
Citera
2024-02-08, 23:27
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkerstromM
https://imgur.com/a/oPWuYWV

Gravid eller bara fetare än vanligt?

Ser inte hälsosam ut direkt, rejäl snabbmatshydda. Ser ut som hon har fillers i läpparna, rejäl anktrut.
Citera
2024-02-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Halling
Expressen bekräftade inte alls vad hon heter i artikeln.
Nej, men om du jämför uppgifterna i Expressen med de personer i Stockholm som har det i tråden utpekade namnet, så är det en person som där alla uppgifter stämmer (dock inte den individ som är länkad till MrKoll - namnet är rätt men det är fel person).

De uppgifter som finns i tråden ger starkt stöd för att det är rätt namn, och det finns en person med det namnet som också stämmer in på samtliga uppgifter i artikeln. Redan det räcker för att jag ska vara övertygad - sedan har en fågel eller två viskat namnet i örat på mig sedan tidigare, men det är ju inget bevis här i tråden.
Citera
2024-02-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Ser inte hälsosam ut direkt, rejäl snabbmatshydda. Ser ut som hon har fillers i läpparna, rejäl anktrut.
Tycker hon är alldeles lagom storleksmässigt. Ser riktigt trevlig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in