Citat:
Ursprungligen postat av
gofigur
Det har du rätt i, men vad sägs om peddot som "råkar" visa upp sig på videomöte?
Hur är det med de som skickat dick-pics? Har de frikänts om de sagt sig "råka" skicka?
Råkade eller "råkade" kvinnan här visa upp sig?
Varför snackar du om att visa upp snoppar och dick-pics och jämför det med ett par bröst?
Det var BRÖST som visades i kameran och ingen reagerar på att något det där manliga peddot råkar visa upp några bröst i kameran. Jag ser män som sliter av sig tröjan och visar sina bröst hela tiden. INGEN, jag menar verkligen ABSOLUT INGEN!!! reagerar över detta! Skulle jag som kvinna göra samma sak, då ska jag väl bli slängd i fängelse enligt din och diverse andra mäns moral. Folk skulle inte veta vad de skulle ta sig till på träningsklubben om jag slet av mig på överkroppen som var och varannan man gör där. Men faktum är att jag kan också bli varm av träning och vilja slita av mig allt på överkroppen.
Bor vi i Saudiarabien eller? Kvinnors kroppar är tabu men män får visa sig helt ohämmat.
Jag tycker vi borde vara lika inför lagen.
Kvinnobröst är inget äckligt, i alla fall inte äckligare än mäns. Och kvinnor borde inte ha någon som helst större skyldighet att täcka sina bröst. Men det räcker ju att man som kvinna ska låta bli att använda BH en dag för att alla dessa män ska få spel och tycka att man ska spärras in. Bor vi i en muslimsk diktatur? Nej, vi bor i Sverige, som tydligen ska vara världens mest jämställda land. Men.., kvinnokroppen skall givetvis döljas!!!
Mitt förslag till dig och andra män med fobi för kvinnokroppen: flytta till Saudiarabien. Alt börja hänga mer i renodlade bögsammanhang så att du garanterat slipper befatta sig med några kvinnliga kroppsdelar.