2024-02-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grurrar
Och nu tog hon bort sin slaffsiga ät med mig-video från TT

Var ju någon som kommenterade att man pratade om videon på flashback 🤷‍♀️
Citera
2024-02-08, 21:29
Medlem
Citat:
Undrar varför ingen av varken FD eller HT har nämnt något om att dom har en egen tråd på Flashback? Den är ju ändå uppe i snart 500 sidor. Dom som blir kränkta av att få en kommentar utan hjärtan, och hänger ut folk med namn som kommenterat något ifrågasättande. Känns som att dom, om det inte var så att mycket av det som skrivs här faktiskt kanske stämmer om hur de lever och verkar vara som personer, borde sparka bakut på instastory om vilka troll vi som hänger här är hehe... Vad tror ni?
Jag tror inte att de vill att fler hittar hit helt enkelt. De gör ju reklam om de nämner den. Inget att vara stolt över och risken är stor att fler börjar skriva här om de nämner den.
Citera
2024-02-08, 21:35
Medlem
Citat:
Precis! Och njuta för guds skull av allt som blir 1000 gånger svårare och jobbigare att göra sen MED barn, istället för att oroa sig så jävla mycket. Om hon är stressad och oroad nu, hur tror hon det blir sen?! Blev så sjukt provocerad när hon la ut någon reel förut om sAkEr SoM äR fÖrBjUdEt att säga till en barnlös. Det är förbjudet enligt fanny att säga till en barnlös att dom barnlösa iaf kan njuta av att sova på nätterna, varpå hon sa "det enda jag vill är att vara vaken hela natten pga av ett barnskrik". Herregud om hon bara visste hur påfrestande det är efter natt typ sju av 1h sömn i snitt per natt. Jag tror seriöst inte att IVF-flunsorna egentligen fattar att det faktiskt är ett barn som kommer och att det också faktiskt är svinjobbigt rätt stor del av tiden (det är också mysigt med barn såklart och jag älskar att ha egna barn osv det behöver egentligen inte sägas). De är/var så besatta av att bli gravida och behålla en graviditet och få kalla sig för "äkta" mammor, och det är/var målet. Inte själva barnet egentligen. Det känns så i alla fall och det är så den här besattheten och desperationen ser ut utifrån, men jag tror inte dom fattar det själva. Speciellt inte HT!

Nu så har jag inte varit ofrivilligt barnlös av samma anledning som Fanni m.fl. (utan pga att min partner helt plötsligt blev oSäKeR när det väl kom till kritan, och det drog ut många år), men sympatiserar helt med henne där faktiskt. Det kan vara hur jobbigt som helst att ta hand om ett barn, men det är ju det man längtar efter. Att ligga själv i sin bostad och vakna upp till ännu en dag, vecka, månad, år utan barn är absolut ingen lyx. Om hon tror att det kommer bli som hennes reel där hon dricker te till barnskratt lär hon få en käftsmäll, men under mina fem månader som mamma har jag tänkt många gånger hur tacksam jag är att jag äntligen har en bebis som gör sådant som bebisar gör. Det är väldigt jobbigt ibland, men det är inte i närheten av lika jobbigt som att ligga i sängen och inte ha en aning om hur många år jag kommer behöva vänta på att få ta hand om min egna bebis.
Citera
2024-02-08, 21:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag tror inte att de vill att fler hittar hit helt enkelt. De gör ju reklam om de nämner den. Inget att vara stolt över och risken är stor att fler börjar skriva här om de nämner den.

OM jag hade varit tex Fanni så hade jag gått ut hårt med att bara vara ärlig om detta senaste, typ "jag vet att det skrivs om vad min sambo har ställt till med och jag tycker det är jättejobbigt hela situationen men jag kämpar på varje dag för mitt kommande barns skull och jag orkar inte svara på frågor om den saken just nu, puss på er alla hjärtisar"

Helt övertygad om att hon skulle få massor av handhjärtan och stöd.

Att bara stoppa skallen i sanden och stänga av kommentarerna på alla sina inlägg hjälper ju inte ett skit utan visar bara att det som skrivs är sant. Dessutom försvårar det verkligen inför nya samarbeten då ingen vill samarbeta med någon som har stängda kommentarsfält som standard.
Citera
2024-02-08, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon rensar så friskt att man inte hinner med att se kommentarerna.
Hennes blocklista är lika stor som följarskaran.

Speciellt när hon blockar folk helt utan anledning också 👀 En av mina nära vänner bor i samma lägenhetsbyggnad som dom och varken hon eller hennes sambo är speciellt intresserade av fröken HT och hennes liv. MEN när jag för någon dag sedan skulle skicka en story från HT till min vän så kunde hon inte se den, likaså inte hennes sambo. Vi kom underfund med att dom är blockade, utan att ens någonsin tilltalat denna människa varken på nätet eller i verkligheten 😂 något att dölja för sina grannar eller bara allmänt glad i att blockera folk ?😂
Citera
2024-02-08, 21:44
Medlem
Citat:
Precis! Och njuta för guds skull av allt som blir 1000 gånger svårare och jobbigare att göra sen MED barn, istället för att oroa sig så jävla mycket. Om hon är stressad och oroad nu, hur tror hon det blir sen?! Blev så sjukt provocerad när hon la ut någon reel förut om sAkEr SoM äR fÖrBjUdEt att säga till en barnlös. Det är förbjudet enligt fanny att säga till en barnlös att dom barnlösa iaf kan njuta av att sova på nätterna, varpå hon sa "det enda jag vill är att vara vaken hela natten pga av ett barnskrik". Herregud om hon bara visste hur påfrestande det är efter natt typ sju av 1h sömn i snitt per natt. Jag tror seriöst inte att IVF-flunsorna egentligen fattar att det faktiskt är ett barn som kommer och att det också faktiskt är svinjobbigt rätt stor del av tiden (det är också mysigt med barn såklart och jag älskar att ha egna barn osv det behöver egentligen inte sägas). De är/var så besatta av att bli gravida och behålla en graviditet och få kalla sig för "äkta" mammor, och det är/var målet. Inte själva barnet egentligen. Det känns så i alla fall och det är så den här besattheten och desperationen ser ut utifrån, men jag tror inte dom fattar det själva. Speciellt inte HT!

Jag tror också det, jag får inte känslan av att HT trivs med att ha barn alls. Hon vågar/vill ju inte vara själv med L det är garanterat därför keboff också är hemma. Hon vill garanterat fortsätta leva sitt lata soffliv och det är därför det är så lite barncontent nu. Det känns verkligen som att det var kampen och fantasin om att vara mamma som var intressant.
Citera
2024-02-08, 21:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Speciellt när hon blockar folk helt utan anledning också 👀 En av mina nära vänner bor i samma lägenhetsbyggnad som dom och varken hon eller hennes sambo är speciellt intresserade av fröken HT och hennes liv. MEN när jag för någon dag sedan skulle skicka en story från HT till min vän så kunde hon inte se den, likaså inte hennes sambo. Vi kom underfund med att dom är blockade, utan att ens någonsin tilltalat denna människa varken på nätet eller i verkligheten 😂 något att dölja för sina grannar eller bara allmänt glad i att blockera folk ?😂

Alltså, att man ens har den tiden att blocka grannar etc 😂
Jag har knappt koll på vad mina grannar heter trots att jag bott i samma hus i en evighet.
Jag tror Hanna älskar blockknappen helt enkelt och det hon helst av allt skulle vilja är att blocka alla oss som skriver i denna tråd 😅
Citera
2024-02-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Alltså, att man ens har den tiden att blocka grannar etc 😂
Jag har knappt koll på vad mina grannar heter trots att jag bott i samma hus i en evighet.
Jag tror Hanna älskar blockknappen helt enkelt och det hon helst av allt skulle vilja är att blocka alla oss som skriver i denna tråd 😅

Ja den tiden finns! Men tiden till att göra bra content de finns ej! 😂
Citera
2024-02-08, 21:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Jag tror också det, jag får inte känslan av att HT trivs med att ha barn alls. Hon vågar/vill ju inte vara själv med L det är garanterat därför keboff också är hemma. Hon vill garanterat fortsätta leva sitt lata soffliv och det är därför det är så lite barncontent nu. Det känns verkligen som att det var kampen och fantasin om att vara mamma som var intressant.

Precis, jag tycker ungen är söt på sitt sätt och skulle verkligen vilja se fler videos på Lars utveckling, tex när Lars ligger och rullar runt och strax sitter utan stöd.
Kanske Lars, sittandes i sin antiloopstol testandes första smaksensationen.
Citera
2024-02-08, 21:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ja den tiden finns! Men tiden till att göra bra content de finns ej! 😂

Hahah, kanske just därför tiden inte finns och Hanna konstant är sååå jäkla schleeeten.. tar på krafterna att söka upp och blocka hela byn 😂😂
Citera
2024-02-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Alltså varför allt detta kisande och grimaserande när hon äter?
Var salladen äcklig eller har hon tandvärk?!

Det är hennes mest irriterande egenskap, tål inte de kisande ögonen (lite psykovarning på det)
Citera
2024-02-08, 21:54
Medlem
Grurrars avatar
Citat:
Men VA! Va sjukt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in