2024-02-08, 19:46
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Vill påminna om denna gäddan igen, En digital neanderthal (Napp #266) Partille

https://dumpen.se/2023/08/08/en-digital-neanderthal-napp-266-partille/

Blev ju heta diskussioner om honom. Hade sexchattat med en 14 åring kille men inte velat (vågat) träffa honom. Dumpen låtsades då vara en 27 årig kille som gäddan stämde träff med, sen konfronterade dom honom om gällande sexchatten med 14 åringen. Jobbar dessutom som lärare. Lite citat från chatten

"Jag gillar en go kuk att suga"
"Gillar även att bli riden av en fin och trång kille"
"Tar inte kuk, ger bara"

Hans min när dom konfronterar honom är ju helt fantastisk. Underhållningsvärdet är stort genom hela videon, rankar konfrontationen nästan på samma nivå som bajs-Hank (292).
Riktigt fin kvalite på den. Varm ljummen sommarkväll. Fåglarna kvittrar och det luktar gräsklipp och grillat i bostadsområdet. Sen kopplar panikångesten på. Livet kommer aldrig bli sig likt igen. Så underbart tillfredsställande. Sex minuter fyrtiotvå sekunder njutning.
Citera
2024-02-08, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IchHeisseArneWeise
Varför saknas #314 på dumpens hemsida? Killen som jobbade på domstolsverket eller något sånt?
#314 finns på Dumpen.se. Använd sökfunktionen.
Citera
2024-02-08, 20:03
Medlem
Citat:

Blev ju heta diskussioner om honom. Hade sexchattat med en 14 åring kille men inte velat (vågat) träffa honom. Dumpen låtsades då vara en 27 årig kille som gäddan stämde träff med, sen konfronterade dom honom om gällande sexchatten med 14 åringen. Jobbar dessutom som lärare. Lite citat från chatten

"Tar inte kuk, ger bara"

Hans min när dom konfronterar honom är ju helt fantastisk. Underhållningsvärdet är stort genom hela videon, rankar konfrontationen nästan på samma nivå som bajs-Hank (292).
En av de få riktigt tveksamma uthängningarna. Visst var det olämplig konversation i chatten men gäddan var väldigt tydlig med att han INTE ville träffa en 14-årig kille. Då drar fiskaren till med en 27-åring enbart i syfte att få en konfrontation med bögen som tackade nej till en 14-åring. Den var ful.
Citera
2024-02-08, 20:22
Medlem
sunlesss avatar
Citat:

"Tar inte kuk, ger bara"

Haha ja juste.
När den publicerades strömmade många gäddor in i tråden för att berätta att det var en orättvis uthängning.
De får gärna återkomma och berätta hur det gick.

Jag finner inte det rätta ordet för hans reaktion när Sara citerade honom 0:56.
Citera
2024-02-08, 20:30
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
En av de få riktigt tveksamma uthängningarna. Visst var det olämplig konversation i chatten men gäddan var väldigt tydlig med att han INTE ville träffa en 14-årig kille. Då drar fiskaren till med en 27-åring enbart i syfte att få en konfrontation med bögen som tackade nej till en 14-åring. Den var ful.

Napp #266

Håller helt med dig. Han skrev några få meddelanden fram och tillbaka och var tydlig med att det inte är en minderårig han söker. Tyckte den uthängningen var fel.
Citera
2024-02-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Napp #266

Håller helt med dig. Han skrev några få meddelanden fram och tillbaka och var tydlig med att det inte är en minderårig han söker. Tyckte den uthängningen var fel.

Nej det blev det inte. Kanske möjligtvis att de enbart kunde kontakta hans arbetsplats. Jag känner dock för om att man pratar om nerkörda kukar i halsen på med 14åringar och har noll sympati om dessa har blivit våldtagna ska man hängas ut, i synnerhet om man är lärare
Citera
2024-02-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Napp #266

Jag är benägen att hålla med, men Swish pengarna måste in
Citera
2024-02-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Fan vad gött! Jag skulle också vilja känna in en praktgäddas omgivning, ungefär som urbex fast med beckssvart gäddrealism. Kanske rentav besöka några platser där konfrontationer gjorts och verkligen känna in stämningen, och bara gå där….runt 🤠
Sedan följer man upp med ett besök vid boendet pre dumpen, sedan känner man in platsen för boendet post dumpen. Stå utanför Hanks soclägenhet och bara insupa fördärvet, jag tror verkligen jag skulle gilla det!
Det kanske rentav skulle kunna bli en lönsam idè, ungefär som all annan mörk turism som tex till chernobyl osv.

Ja, då skulle jag även gärna se Candyman Kents läskiga kåk som inte ens blev såld på exekutiv auktion när det begav sig i mars förra året.
https://dumpen.se/2022/04/30/candyman-kent-igen-napp-92/
Hur det blev till slut med försäljning vet jag inte.
Citera
2024-02-08, 20:57
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Ny gädda på G: https://rumble.com/v4c85bb-february-8-2024.html

Tråkig konfrontation. Höjdpunkten var ändå när han skulle ta sig till förarsätet.
Citera
2024-02-08, 20:57
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Nej det blev det inte. Kanske möjligtvis att de enbart kunde kontakta hans arbetsplats. Jag känner dock för om att man pratar om nerkörda kukar i halsen på med 14åringar och har noll sympati om dessa har blivit våldtagna ska man hängas ut, i synnerhet om man är lärare

Han pratar med en ”14-åring” som är intresserad av sex och irl och han svarar att dom kan chatta, att han är för ung och ”att stoppa kuken i din mun är olagligt”. Det är väl inte samma som att säga att han vill trycka ner kuken i 14-åringens hals?
Citera
2024-02-08, 20:58
Medlem
ratbats avatar
https://rumble.com/v4c85bb-february-8-2024.html
ny gädda
Citera
2024-02-08, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Vad betyder KFF?