2024-02-08, 21:01
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Badtofflan #366 ute nu: https://dumpen.se/2024/02/08/badtofflan-napp-366-helsingborg/
Citera
2024-02-08, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Napp #266

Håller helt med dig. Han skrev några få meddelanden fram och tillbaka och var tydlig med att det inte är en minderårig han söker. Tyckte den uthängningen var fel.

Håller med. Helt fel uthängning. Borde inte ha skett.

Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Nej det blev det inte. Kanske möjligtvis att de enbart kunde kontakta hans arbetsplats. Jag känner dock för om att man pratar om nerkörda kukar i halsen på med 14åringar och har noll sympati om dessa har blivit våldtagna ska man hängas ut, i synnerhet om man är lärare

Prata om sex är en sak, hur skiljer det sig från sexualundervisning i skolan som man också får i samma ålder? Han var helt klar med att han inte ville träffa minderåriga.

Edit: Notera även: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Senast redigerad av SithMaster 2024-02-08 kl. 21:17.
Citera
2024-02-08, 21:08
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Ny gädda på G: https://rumble.com/v4c85bb-february-8-2024.html

Tråkig konfrontation. Höjdpunkten var ändå när han skulle ta sig till förarsätet.

Den här gillade jag. Visst...konfrontationen i sig var inte mycket att hänga i julgranen men hans totala panik när han inser han måste fly är fantastisk. Satan vad pulsen gick på honom där. Synd inte bilen krånglade, det hade varit helt fantastiskt att se honom i det tillståndet och bilen vägrar starta!
Nåväl, riktigt så roligt fick vi det inte...men paniken var underhållande.
Citera
2024-02-08, 21:13
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Den här gillade jag. Visst...konfrontationen i sig var inte mycket att hänga i julgranen men hans totala panik när han inser han måste fly är fantastisk. Satan vad pulsen gick på honom där. Synd inte bilen krånglade, det hade varit helt fantastiskt att se honom i det tillståndet och bilen vägrar starta!
Absolut!

Mycket bättre än gäddor som bara kör iväg eller springer iväg.

Jag hoppades på att energidrycken skulle flyga och fara när han sparkade till den. Nåväl. Han spillde i alla fall lite i all hast.
Citera
2024-02-08, 21:15
Medlem
#366....Chattloggen blir inget vidare när gäddan knappt kan svenska 😞
Citera
2024-02-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster

Håller med. Helt fel uthängning. Borde inte ha skett.

Prata om sex är en sak, hur skiljer det sig från sexualundervisning i skolan som man också får i samma ålder? Han var helt klar med att han inte ville träffa minderåriga.

Edit: Notera även: (FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Hur det skiljer sig? Markant!!
Man sexchattar inte med barn på det här viset.
Hur får du det likställighet med sexualundervisning? Sjukt är bara förnamnet.
Gädda #266 En digital neandertahl
Citera
2024-02-08, 21:29
Medlem
stickan888s avatar

Om du vill, kom in i min bil och titta på mig på avstånd, om du inte gillar det, gå

Kan du gå med min penis i bilen

Uppenbarligen, liiite svårt med svenskan
Senast redigerad av stickan888 2024-02-08 kl. 21:31.
Citera
2024-02-08, 21:34
Medlem
Akeliuss avatar
Fiskaren skriver i inledningen av chatten "Venne nån å ligga med typ" vad i helvete menas med det??

Skriver någon riktig 14 åring sånt?
Citera
2024-02-08, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Hur det skiljer sig? Markant!!
Man sexchattar inte med barn på det här viset.
Hur får du det likställighet med sexualundervisning? Sjukt är bara förnamnet.

Ge exakt citat på det han skrev som du tycker är oacceptabelt och som gör att han förtjänar att hängas ut på Dumpen och få sitt liv totalt saboterat. Kan ju knappast ha varit grooming med tanke på att han var noll intresserad av att träffa någon minderårig. Undervisar man inte om oralsex i skolan? Det bör man göra, eller är det något som ungdomar ska lära sig om via porr? Eller hur fan ska det gå till egentligen?

Citera
2024-02-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Fiskaren skriver i inledningen av chatten "Venne nån å ligga med typ" vad i helvete menas med det??

Skriver någon riktig 14 åring sånt?
Trasiga destruktiva barn kan skriva så
Citera
2024-02-08, 21:40
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler

Ja, det hade kunnat bli något i stil med ett Basil Fawlty-sammanbrott:

https://youtu.be/26Bkfg3Bn84?t=9

Nåja, med lite Benny Hill-musik blir de flesta konfrontationer bra.

Hoppas någon gör en kompilation av "gäddornas flykt" snart.

Har det inte varit allt fler kallsvettiga actionsekvenser på sistone?

242 som jagar efter, Sara som ligger ovanpå eller faller ur bilar, panikslagna män som gasar iväg ...
Citera
2024-02-08, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Ge exakt citat på det han skrev som du tycker är oacceptabelt och som gör att han förtjänar att hängas ut på Dumpen och få sitt liv totalt saboterat. Kan ju knappast ha varit grooming med tanke på att han var noll intresserad av att träffa någon minderårig. Undervisar man inte om oralsex i skolan? Det bör man göra, eller är det något som ungdomar ska lära sig om via porr? Eller hur fan ska det gå till egentligen?

Men se konfrontationen och läs chatloggarna, du är väl läskunnig?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-08 kl. 21:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in