Citat:
Ursprungligen postat av
Antero-Rokka
#292 I brist på annat gjorde jag imorse en drive-by hos en välkänd gädda inte mindre än 💩-Henke. Kan meddela att Henkes silverfärgade XC60 stod parkerad med lite snö på utanför dårens nya soc-boende i Sundsvall.
Han är arbetslös och har all tid i världen att bara gå, runt och sitta på skithuset och mäta kuken, ta bilder och ragga på småtjejer där han med inlevelse instruerar dem hur de med hjälp av matolja kan få in fingrarna i skithålet. -Kom ihåg att det går bättre nyskiten.
Henke är helt klart ett ämne som tv-kock!
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/
Fan vad gött! Jag skulle också vilja känna in en praktgäddas omgivning, ungefär som urbex fast med beckssvart gäddrealism. Kanske rentav besöka några platser där konfrontationer gjorts och verkligen känna in stämningen, och bara gå där….runt 🤠
Sedan följer man upp med ett besök vid boendet pre dumpen, sedan känner man in platsen för boendet post dumpen. Stå utanför Hanks soclägenhet och bara insupa fördärvet, jag tror verkligen jag skulle gilla det!
Det kanske rentav skulle kunna bli en lönsam idè, ungefär som all annan mörk turism som tex till chernobyl osv.