2024-02-08, 17:47
Medlem
Undrar vad Hanna tänker om att nu få dela tråd med Fanni? Tror nånstans inne i hennes nuggetsfyllda kropp så har hon ändå tyckt om att få agera "drottning" av ivf influensorna med egen fb tråd och allt.

Och nu, i den värsta tänkbara tiden med alla rykten om Linus så ska hon nu dela tronen och tråden med Fanni som inte ligger långt efter i följare, som jag dessutom inte tror är köpta.

Hur känns det för Hanna att behöva äta Lidl sallad framför kameran och sälja sin dotter på instagram för gratis blöjor?
Citera
2024-02-08, 17:52
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Undrar vad Hanna tänker om att nu få dela tråd med Fanni? Tror nånstans inne i hennes nuggetsfyllda kropp så har hon ändå tyckt om att få agera "drottning" av ivf influensorna med egen fb tråd och allt.

Och nu, i den värsta tänkbara tiden med alla rykten om Linus så ska hon nu dela tronen och tråden med Fanni som inte ligger långt efter i följare, som jag dessutom inte tror är köpta.

Hur känns det för Hanna att behöva äta Lidl sallad framför kameran och sälja sin dotter på instagram för gratis blöjor?

Jag tror det kan bli lite frostigt på Fannis eventuella kommande babyshower 😅
Citera
2024-02-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror det kan bli lite frostigt på Fannis eventuella kommande babyshower 😅

HAHA. Men många samtalsämnen om inte annat! Och kanske goodiebags som Linux styrt upp!
Citera
2024-02-08, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Antingen tjurar hon över det eller så är hon lättad att åtminstone lite fokus flyttas från deras d-vitamin bristande vardag med tveksamma måltider och oklara vårdbesök. Kanske tom. poppar lite popcorn för den här tråden har fan levererat guld senaste dygnet.
Citera
2024-02-08, 18:02
Medlem
Durochmolls avatar
Om det med Linus skulle stämma, hur ska de ha råd att behålla huset? Han står utan jobb och hon är en halvstor influenser, hur mycket kan hon ens dra in i månaden? Mörker.
Eller jag vet iofs ingenting om huspriserna där de bor, de kanske inte ens har något lån.
Citera
2024-02-08, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Om det med Linus skulle stämma, hur ska de ha råd att behålla huset? Han står utan jobb och hon är en halvstor influenser, hur mycket kan hon ens dra in i månaden? Mörker.
Eller jag vet iofs ingenting om huspriserna där de bor, de kanske inte ens har något lån.
Beror väl på...tror ingen av dom tjänar bra men huset är inte så stort och kostade nog inte flera miljoner.
Men om ryktet stämmer och han blir dömd så kommer han få svårt att skaffa jobb igen. Han kommer ju inte heller kunna använda senaste arbetsplatsen som referens vilket betyder stort glapp i cv förmodligen.
Citera
2024-02-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tyckte det var okej när de testade sånna där minicitroner och något annat ovanligt. Men att testa typ "*jordgubbsglass* och *kaka med ny smak* är liksom inte roligt att titta på

Jaa, men också för det var lite mer unikt. 😂 Jag kanske mest blir provocerad av att hon inte ens kan lägga alla ”timmar hon sitter vid datorn och jobbar” på att typ leta reda på något riktigt kul att testa? Liksom klicka hem ett gäng svinstarka såser eller grillade insekter! Inte EN KAKA MED NY SMAK som du skrev 😅

Gud visste inte ens själv jag hade så starka känslor kring detta. Men det provocerar mig som sagt att man har en plattform och verkligen inte förvaltar den.
Citera
2024-02-08, 18:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubascubs
Jaa, men också för det var lite mer unikt. 😂 Jag kanske mest blir provocerad av att hon inte ens kan lägga alla ”timmar hon sitter vid datorn och jobbar” på att typ leta reda på något riktigt kul att testa? Liksom klicka hem ett gäng svinstarka såser eller grillade insekter! Inte EN KAKA MED NY SMAK som du skrev 😅

Gud visste inte ens själv jag hade så starka känslor kring detta. Men det provocerar mig som sagt att man har en plattform och verkligen inte förvaltar den.

Grillade insekter vill jag se Hanna testa, vad som helst förutom den där slaskiga Lidl salladen hon filmade idag. Min aptit är fortfarande nedsatt efter att ha sett det där äckleriet.
Citera
2024-02-08, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
Har också fått höra att jag är helt sjuk i huvudet som "kastat ut min partner från sängen" 😂 Det är typ det enda rimliga sättet att få ihop det för oss. Bebisen vill gärna sova med ett bröst i munnen, och min partner störs av exakt alla ljud som bebisen gör. Tråkigt att inte sova tillsammans, men alternativet känns tusen gånger värre.

Typ som här! Vårat samliv har dock blivit extremt mycket bättre sen vi valde att ha skilda sovrum. Han kan kolla på tv, spela, greja med telefonen hur länge han utan att störa mig 😅 vilket har varit en problem från start 🤷‍♀️😂 barnen går liksom före i denna frågan, de kommer inte vilja samsova för alltid ❤️
Citera
2024-02-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll

Fannis medberoende föräldrar sopar såklart allt under mattan och går in med pengar alt. som borgenärer på lånet. De vet garanterat att deras knasiga dotter och numera även svärsonen snackas om utanför den lokala grillkiosken.
Citera
2024-02-08, 18:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Nu när Fanni stängt av sina kommentarer- hur kommer då hennes samarbeten bli?

Det är ju liksom halva grejen att folk kommenterar och sprider det vidare. Tror ingen vill betala henne för samarbeten med stängda kommentarsfält.

Hon måste ju facea verkligen förr eller senare hur tufft det än är.
Citera
2024-02-08, 18:41
Medlem
Alltså varför allt detta kisande och grimaserande när hon äter?
Var salladen äcklig eller har hon tandvärk?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in