Citat:
Kan du styrka det fetade?
Du är riktigt trött i hövve, hunden. I den första chatten så står det klart och tydligt att barnet är 13 och han frågar henne om hon vill bli gravid. (I den andra är barnet 14.)
"För om jag skulle kunna få min dröm helt igenom, skulle jag vilja ha en flickvän som är ikring 13-14 som vill ha barn, så vi skulle försöka få barn varje dag"
Och en massa prat om vad han vill göra med 13-åringens mus. Och om vad han vill göra med sin kuk.
"Mmmmm, pappa vill ha dig, så mycket"
Det är i samband med detta han skickar videoklippet/hälsningen. Kanske. Han gillar nämligen sin beige t-shirt och har skickat flera bilder/filmer med den på.
"Massagen inuti i dig sker med min grova kuk"
"Tills den fyller dig med massage kräm
"
"Och det i både musen och rumpan din
"
"Jag vill ha en ung flickvän, som även vill bli en ung mamma
"
"Men vill du bli gravid nu?"
Sen så börjar en chatt med en 14-åring. Han snuskar på även där. Kallar henne för lillan och dotter och sig själv för pappa. Hon ska bl a säga att hon vill knulla pappa. Han pratar om att han har en bild i huvudet, en bild där hon har en bebis i magen.
Jag tycker att det verkar som att det är en 14-åring han tror att han ska träffa i Sumpan. Var kommer din information om person skulle vara äldre från?
Hursomhelst; #289 hade en sjuklig besatthet av göra högstadieelever gravida.
Du är riktigt trött i hövve, hunden. I den första chatten så står det klart och tydligt att barnet är 13 och han frågar henne om hon vill bli gravid. (I den andra är barnet 14.)
"För om jag skulle kunna få min dröm helt igenom, skulle jag vilja ha en flickvän som är ikring 13-14 som vill ha barn, så vi skulle försöka få barn varje dag"
Och en massa prat om vad han vill göra med 13-åringens mus. Och om vad han vill göra med sin kuk.
"Mmmmm, pappa vill ha dig, så mycket"
Det är i samband med detta han skickar videoklippet/hälsningen. Kanske. Han gillar nämligen sin beige t-shirt och har skickat flera bilder/filmer med den på.
"Massagen inuti i dig sker med min grova kuk"
"Tills den fyller dig med massage kräm
""Och det i både musen och rumpan din
""Jag vill ha en ung flickvän, som även vill bli en ung mamma
""Men vill du bli gravid nu?"
Sen så börjar en chatt med en 14-åring. Han snuskar på även där. Kallar henne för lillan och dotter och sig själv för pappa. Hon ska bl a säga att hon vill knulla pappa. Han pratar om att han har en bild i huvudet, en bild där hon har en bebis i magen.
Jag tycker att det verkar som att det är en 14-åring han tror att han ska träffa i Sumpan. Var kommer din information om person skulle vara äldre från?
Hursomhelst; #289 hade en sjuklig besatthet av göra högstadieelever gravida.
Ja... Det står i chatten... det är den sista tjejen har pratar med, den han bokar träffen med och verkar prata med i de publicerade samtalen. Det är väl så enkelt att Dumpen inte fick till någon träff med 13 och 14-åringarna, han gillade att snacka men vågade inte träffa. När fisken blev 15år var det lagligt, då nappade han.
Länk
https://ibb.co/CQSgY8B
Ja, vem vill inte göra en tonåring gravid? Men undrar om det inte var vanligt snack. Dvs han tangentbordsrunkade?
Han ville även knulla henne om och om igen när hon sover. Jag har provat det i verkligheten, när jag var ung. Hon vaknade ganska direkt när jag trängde in och jag fick hålla fast henne.