Carlboms avatar

Moderatormeddelande

Postat av Carlbom 2024-02-08, 17:07
Moderator
I övrigt ska inte några mindre kreatörer (läs riktlinjerna) avhandlas i den här tråden och vill man diskutera IVF generellt så finns ett medicinforum för det. Tråden handlar ENDAST om Hanna Theorin!

Diskussionerna i detta delforum handlar framför allt om kreatörens content och övriga diskussioner kan anses som OT om det inte kopplas till detta.

Chattande i tråden är heller inte tillåtet.

Riktlinjer: https://www.flashback.org/announcement.php?f=532

/Moderator
Senast redigerad av Maviel 2025-02-01 kl. 14:53.
2024-02-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Är det en ren slump att tråden äntligen fick ett nytt namn samt direktiv om att endast diskutera Ht och Fd’s ”content” nu när Linus lik är ute ur garderoben? Kan Fanni ha kontaktat moderatorerna eller är jag knäpp?

Fast allt det som skrevs om Linus igår kväll ligger fortfarande kvar såg jag nu!
Citera
2024-02-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktor-dangrot
Aja, det är väl olika. Jag kan tycka precis som du att bebisens rutiner är det naturliga och det som ska styra. Vid fyra månader är de ju rätt pluttiga fortfarande. Jag blir nog mest provocerad av hela grejen av att hon målar upp att det ”har varit så tufft med Lars så vi måste ändra på hennes sömn”. De är för fan två vuxna människor som tar hand om en bebis. Dessutom en icke ammande sådan. De kan turas om på nätterna.
Jag förstår inte heller hur det kan vara så jobbigt eftersom hon verkar vara en nöjd bebis. Hade känts rimligare om Lara hade haft kolik 😅 Jag har också en nöjd bebis, men har betydligt mindre hjälp av min partner (han jobbar till sent på kvällen, så det är kort tid mellan att han kommer hem och att vi lägger oss) och helammar (inte "bebisen får flaska ibland så att jag får sova", utan hon har ätit 100% från bröstet i fem månader nu). Skulle inte påstå att jag är sliten särskilt ofta, bebisen sover ju bra på natten (även om det är lite uppvak för amning) 🫣 Men det beror kanske på vad man har för förväntningar. Jag gick ju in i det med inställningen att det skulle vara jobbigt eftersom alla sade "hahaha är du trött nu när du är gravid? Bara vänta tills bebisen kommer". När jag var gravid kunde jag inte promenera 20 minuter och prata med min partner på samma dag för att jag var helt dränerad, nu är jag bara lite småsömnig, livet leker ju i jämförelse 😅 Jag funderar ofta på varför sådana som HT kan tycka att det är så jobbigt, vad de gör annorlunda på dagarna osv.
Citera
2024-02-08, 17:21
Medlem
Citat:
Är det en ren slump att tråden äntligen fick ett nytt namn samt direktiv om att endast diskutera Ht och Fd’s ”content” nu när Linus lik är ute ur garderoben? Kan Fanni ha kontaktat moderatorerna eller är jag knäpp?
Det tror jag absolut inte hon har gjort.
Men tråden har vuxit några hundra inlägg på mindre än ett dygn och då behöver de nu till sist moderera. Inte så konstigt.
Citera
2024-02-08, 17:24
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Det föll ju platt isf eftersom tråden ÄNTLIGEN fick nytt namn.
Hade vart bättre att bara vara tyst.

Men vad brukar man säga, man är inte kändis förrän man har en flashbacktråd 😏
Citera
2024-02-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Samma här, och "jAg ViLl SoVa MeD mIn PaRtNEr" 🤯🤯

Jag och sambon har olika sovrum då jag samsover med barnen och han både blir störd av oss och han stör oss 🤷‍♀️😂 det är ju också "helt galet" enligt många 😅

Har också fått höra att jag är helt sjuk i huvudet som "kastat ut min partner från sängen" 😂 Det är typ det enda rimliga sättet att få ihop det för oss. Bebisen vill gärna sova med ett bröst i munnen, och min partner störs av exakt alla ljud som bebisen gör. Tråkigt att inte sova tillsammans, men alternativet känns tusen gånger värre.
Citera
2024-02-08, 17:27
Medlem
Övertygad om att Linus haft det övermäktigt med Fannis psykiska ohälsa. Vem som helst som hade levt med henne hade behövt tabletter för att orka med. Så tragiskt!
Citera
2024-02-08, 17:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
HT har spelat in en video när hon äter en köpt sallad. Alltså??? Vad är det som händer??? Gör ditt jobb bara, gör reklam eller vad det är men gör inte sån där skit

Jag tappade aptiten av att se den där slakten av Lidl salladen, även om jag vet att den är god. Ljuden, tuggandet och slafseriet var bara äckligt.
Citera
2024-02-08, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Det tror jag absolut inte hon har gjort.
Men tråden har vuxit några hundra inlägg på mindre än ett dygn och då behöver de nu till sist moderera. Inte så konstigt.

Du har rätt, tänkte inte så långt. Blir fan konspiratorisk av allt stojeri 😅
Citera
2024-02-08, 17:39
Medlem
Jag höll på att tappa det när H skrev att dem skulle åka till Lidl för att köpa ”gott att testa”, eller vad hon nu skrev.

Hur kan man vara så fantasilöst! Snälla GÖR NÅT ANNAT än trötta mathauls som ingen bryr sig om. Men om du nu tvunget måste göra det snälla komma på nåt nytt, som inte dina följare redan sett i trehundra veckor.
Lidl.. dollarstore.. Willys.. rusta. Skjut mig. 🫠 hade jag haft ca 70 000 följare hade jag förvaltat och tagit till vara på möjligheterna lite bättre.
Citera
2024-02-08, 17:39
Medlem
Citat:
Du har rätt, tänkte inte så långt. Blir fan konspiratorisk av allt stojeri 😅
Verkligen svårt att veta vad som är på riktigt och inte i Hanna och Fannis tokiga lilla värld 🙈
Citera
2024-02-08, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scubascubs
Jag höll på att tappa det när H skrev att dem skulle åka till Lidl för att köpa ”gott att testa”, eller vad hon nu skrev.

Hur kan man vara så fantasilöst! Snälla GÖR NÅT ANNAT än trötta mathauls som ingen bryr sig om. Men om du nu tvunget måste göra det snälla komma på nåt nytt, som inte dina följare redan sett i trehundra veckor.
Lidl.. dollarstore.. Willys.. rusta. Skjut mig. 🫠 hade jag haft ca 70 000 följare hade jag förvaltat och tagit till vara på möjligheterna lite bättre.

Jag tyckte det var okej när de testade sånna där minicitroner och något annat ovanligt. Men att testa typ "*jordgubbsglass* och *kaka med ny smak* är liksom inte roligt att titta på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in