2024-02-08, 16:24
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Man fick sanera långa stigar av snigelspår efter den där intervjun.

Det tycks inte spela någon roll om jag någon gång råkar hålla med etablissemanget - som i det här fallet vad gäller Ryssland: Media och politiker i väst är så jävla ”cringe” så man skäms över att hålla med om något som de bestämt sig för.
Så är det, Sinclair Broadcasting Group ser till att synkronisera amerikansk media!

https://www.youtube.com/watch?v=TnIQalprvR8

Inte undra på att jänkarna vill få andra inputs!

Go Tucker Go!
Citera
2024-02-08, 16:27
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Här visar CNN minsann riktig skjutjärnsjournalistik när CNN intervjuar Zelinsky!
https://twitter.com/KimDotcom/status/1755454726702084305

Kul fynd. Det kanns som det blir svararare att kalla Tucker Carlsson for propagandaverktyg efter att ha sett den dar...
Citera
2024-02-08, 16:31
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lkfl
Det är det inte nu heller. Problemet är att det är Tucker Carlson som intervjuar. Journalister har i flera år försökt få en intervju med Putin men har inte lyckats. Nu får Carlson chansen (undra varför). I monologen ljuger dessutom Carlson om att inga andra journalister ens har försökt. Det är bland annat därför folk är kritiska. För att man tror att Putin kommer använda Tucker som verktyg för att sprida sin propaganda och Tucker utnyttjar å andra sidan intervjun till sin fördel.
Det är alltså inte en intervju i sig som man kritiserar.

Men vem vet. Tucker kanske ställer kritiska frågor, vi får se i natt.

Det är skillnad på 60 minutes, CNN m.m och deras laddade öppnings frågor a la "How do you sleep at night knowing you killed 6.000.000 Ukrainians since the war began?"

Sen tror medelmåttor överlag också att "deras" världsbild är den gängse världsbilden och personer såsom Tucker Carlsson delar den eller på något sätt vill "övertyga" sagda medelmåttor om något.

Dessa medelmåttor kan inte hålla 2 tankar i huvudet samtidigt, antingen hatar man Putin eller så är man hans lakej.

Antingen ställer man "kritiska frågor" (Varför hatar du Ukrainare och hundar?, Varför mördar du personligen 50000 Ukrainare om dagen?, Varför hatar du demokrati och frihet och bögsex?) eller så är man Putins propagandaorgan.
Citera
2024-02-08, 16:35
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema2015
Varför tackar du honom? Denna information finns överallt. Cuck.

Jag googlade. Tyckte det var en smula oklart. Men bara på X då
Citera
2024-02-08, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Många kanske är rädda för tyranni. En tyrannisk stat är skrämmande. Och att det är så många som inte förstår det visar ju på hur uppsnurrade de är på läktaren av Putin. Carlsson ställer de frågor han får ställa och Putin säger enkla saker som idioter tycker är jättebra för att de förstår tre eller fyra meningar. Om Putin verkligen talade ut om sina stora planer och hur han förtrycker folket i Ryssland vore det intressant. Nu blir det som att läsa Bamse.
Tack för svar. Håller med, det vore spännande om Tucker gick all-in mot Putin. Det vore precis lika spännande om Tucker även fick intervjua Biden och göra slarvsylta av den debila lallaren. Att någon ens kan bli uppsnurrad på läktaren av en senildement kongressparasit (USA’s president) gör mig mörkrädd.
Citera
2024-02-08, 17:00
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Kul fynd. Det kanns som det blir svararare att kalla Tucker Carlsson for propagandaverktyg efter att ha sett den dar...
CNN är västpropaganda, Tucker är Rysslandpropaganda. Inget av det är väl bra, men jag för min del vet vilket system jag föredrar att man stöttar.
Citera
2024-02-08, 17:02
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
CNN är västpropaganda, Tucker är Rysslandpropaganda. Inget av det är väl bra, men jag för min del vet vilket system jag föredrar att man stöttar.

Jag tycker inte man ska stotta propagandasystem over huvud taget.
Citera
2024-02-08, 17:03
Medlem
Troligen så har Putin fått frågorna i förtid. En enda kritisk fråga och Tucker liv förkortas
Citera
2024-02-08, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Finns det inget mellanting? För mig betyder ”propaganda” att man blir mulad med åsikter man inte nödvändigtvis delar. Varför välja mellan pest eller kolera?
Citera
2024-02-08, 17:09
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag tycker inte man ska stotta propagandasystem over huvud taget.
Och där är vi överens som du kan se att jag skrev. Men i tillägg skrev jag också att jag stöttade väst framför Ryssland. Är du av annan uppfattning?
Citera
2024-02-08, 17:11
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Finns det inget mellanting? För mig betyder ”propaganda” att man blir mulad med åsikter man inte nödvändigtvis delar. Varför välja mellan pest eller kolera?
Klart man ska kunna ha två tankar i huvudet samtidigt. Jag ogillar propaganda och föredrar väst framför Ryssland.
Senast redigerad av VetVemDuAr 2024-02-08 kl. 17:13.
Citera
2024-02-08, 17:17
Medlem
Kedoxs avatar
NÄR och VAR??

Står inget om det i trådstarten
Eller ska de bara diskuteras hurvida det bara är ett rykte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in