Citat:
Ursprungligen postat av
DemosthenesNu
Gulblendkarringen, det är läge att pudla och inse att du har fel. Helt uppenbart har Tucker ljugit om att inga västmedier har velat intervjua Putin.
Du kan också presentera bevis för att Biden är pedofil, eftersom du är så intresserad av bevis själv. Gärna länk till domar där han döms för pedofili, eller fall där någon har lagt fram anklagelser till en rättslig instans. Det är visserligen off-topic, men en liten påminnelse att inte gapa om bevis och sedan själv komma med ogrundade beskyllningar.
Jag har inte alls fel. Jag har inte ens påstått något. Det är ni fåntrattar som inte kan besvara enkla frågor med bevis. Ingenstans framgår det att Putin vägrat intervju med MSM.
Sen är jag inte naiv. Jag har sett Tuckers intervjuer med hans vänner. De är lika riggade som när CNN intervjuar Biden nästan. Inte lika illa, men nästan.
Jag är helt säker på att Tucker inte kommer att ställa de svåraste frågorna heller. Det hade han inte heller vågat göra till Kiev-dvärgen. Det är för farligt.
Reinfeldt fick inte heller svara på frågor som var känsliga under sitt möte med Putin.