2024-02-08, 01:41
Medlem
nickeh84s avatar
Vilken jävla toffel han är Tim.. Som ska komma och krama Jennifer när hon är ledsen trots att det är hon som är en kaoz-blatte och mobbar andra.
2024-02-08, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olenyok
I framtiden kan du kanske se i upplysningssidor vad han tänkte på i stunden han kom i sin ex-fru, men än så länge så går det inte. Tyvärr.
Jag drog brett på smilbanden när jag visualiserade detta!

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
När Torpet-Cornelia beskriver sig själv som ”Party is here!” så får man lite kräks i munnen.
Jag hör dig, men medge att hon var rätt så attraktiv i den där onepiecen i jeanstyg? Hon hade dessutom dragit ner blixtlåset precis lagom för att visa lite hud och klyfta, men inte för mycket. Hon vet precis var gränsen går. Jag hoppas få se henne i nån fysisk tävling i tinget, väldigt snart. Kanske att de kan ordna med gyttjebrottning eller nåt sånt? Har för mig att det gjordes under Paolos tid som programledare, men kan ha drömt.
2024-02-08, 01:48
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Såhär står det inför kommande avsnitt på söndag. Misstänker att det är en del av regelbrottet.

2024-02-08, 02:02
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Eller kanske Ronja borde lära sig att inte ta allt så personligt
I så fall är hon väl i väldigt gott sällskap med din lilla älskling?
2024-02-08, 02:12
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Det händer väl ibland att enskilda händelser kan få chefen att för säkerhets skulle påminna samtliga anställda om vad som gäller.

Jennifers uppmaning var riktad till alla. Framför allt naturligtvis till de som hon vet ogillar henne: Ronja, Per, Anna, mfl. Majoriteten. Men samtidigt så formulerade hon sig i allmänna termer och utan att peka ut någon. Uppmaningen föranleddes nog inte av någon särskild händelse utan snarare av tusen små händelser som alla redan känner till. Det konstruktiva svaret borde vara att hålla med om att alla bör samarbeta för att nå de gemensamma målen. Inte att aggressivt ifrågasätta.

Jennifer konstruerade ett problem som inte fanns, ännu... Då är det inte konstigt att någon undrar om det är något speciellt hon avser.
Jag såg inget aggressivt ifrågasättande, troligen var det att just Ronja frågade som triggade storbonden så att hon blev aggressiv, i stället för att lämna ett vänligt svar på frågan.
2024-02-08, 02:22
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ju mer jag kollar på programmet ju mer förstår jag jennifer och kan relatera till henne. Detta är problemet när man är den enda invandraren i ett rum

Så du är också ett oskyldigt offer, som kan uppföra dig hur som helst, och ändå tycker att du kan kräva andras respekt?
2024-02-08, 02:32
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Japp därför jag inte hänger med svenskar
Du kanske inte ska hänga i Sverige heller då, om du inte gillar svenskar. Vi är ju trots allt fortfarande i majoritet här i landet, så jag tänker att det borde vara svårt att helt undvika oss...

Men det förklarar ju varför du försvarar Jennifer och hennes beteende, det är inte för att du tycker att hennes uppförande är OK utan för att hon inte är svensk?
2024-02-08, 02:48
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Vilken jävla toffel han är Tim.. Som ska komma och krama Jennifer när hon är ledsen trots att det är hon som är en kaoz-blatte och mobbar andra.
Har de överkvoterat zigenare denna säsong? Först han med tandvärk och zigenaren Tim.
2024-02-08, 02:54
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Fast hon har väl rätt att Cornelia skulle ha de roligare där utan Ronja? Whats the big deal???

Du tror inte att Cornelia klarar av av att avgöra det själv? Hon har ju uppenbarligen valt att hänga med Ronja och Per för att hon trivs i deras sällskap, hon säger uttryckligen det själv...
2024-02-08, 03:13
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Gaphalsen skämmer ut både sig själv och sina landsmän. Väldigt okvinnlig och stöddig. Tv4 är proffs på att hitta knäppgökar till sina såpor. Troligen ett krav för att få deltaga. Per är den enda normala och värdig vinnare.
Per än en fläskig fjolla med långt hår som blir sekundärkränkt då folk inte orkar lyssna på snarkbögens snarkningar.
Per är säkert en sittkissare.
2024-02-08, 03:17
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olenyok
Lågutbildade människor som inte förstår engelska eller nått annat språk verkar ta det där med "ät mitt bajs" för bokstavligt. "Eat shit" är ett ganska vanligt utryck på många språk och är en ganska mild sak att säga om man är irriterad.
Många av er känner såklart till det här men vill måla upp blattens beteende till värre än det är. Sen tror jag faktiskt att många av er är såna som är helt oförmögna att ta in ett annat språk trots att ni har/har haft engelska som ett kärnämne i skolan.

Ronjas sinnessjuka beteende har inget med Jennifer att göra. Det har att göra med att hon verkar lida av nån rädsla att bli överlämnad skapad av trauma som inte Jennifer har nått att göra med, det är inget hon ska behöva ta ansvar för och inte heller nått som hon är utbildad för att hantera.
Ronja vet om att Cornelia (aka Olga) (Bevis: https://imgur.com/a/9331lMA) egentligen hela tiden har längtat efter att bli mottagen av "coola" gänget och därför får hon panik när hon tror att Olga kommer lämna henne.

Och nej jag tycker inte Jennifer är en ängel.. Men det är kul att se hur hon triggar WT-inavels-gänget, de har hållit igen mycket men det krävs inte mycket att ta fram inavels-beteendet hos dem. Och ju mer "vissa" inavlade WT-miffon skyddar dem ju tydligare blir det vilka som är vilka och vilka som gör allt för att klättra upp lite från botten av samhället.. När säger Jennifer "ät mitt bajs" så kan tillochmed den värsta blend-rökande bidragstagerskan känna sig som en helt normal "skribent" på flashback.

Det är kanske inte det smartaste man kan säga till en flock svenska enligt dig "Lågutbildade människor som inte förstår engelska", om man som storbonde förväntar sig att dom ska arbeta hårt för att klara veckans uppdrag. Eller vad tycker du?
2024-02-08, 06:06
Medlem
Citat:
Sorry men Per är fan patetisk. Han frågar om man skall klara av veckans uppdrag för att få belöning? Hur löjlig och barnslig kan man vara? Bara för att "straffa" Jennifer? fattar han inte att dom alla går ju miste om det. Speciellt då dom kan behöva belöningen (och energin från belöningen) till veckan framåt
Han ställde frågan till gruppen vilka uppdrag som skulle prioriteras om man inte kunde hinna alla. Det borde givetvis ha varit Jennifer som storbonde som tog det ansvaret. Men hennes prioriteringar ligger inte i farmen och uppdragen. Hennes prioritering är att Jennifer ska ha det så bra som möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in