Lågutbildade människor som inte förstår engelska eller nått annat språk verkar ta det där med
"ät mitt bajs" för bokstavligt.
"Eat shit" är ett ganska vanligt utryck på många språk och är en ganska mild sak att säga om man är irriterad.
Många av er känner såklart till det här men vill måla upp blattens beteende till värre än det är. Sen tror jag faktiskt att många av er är såna som är helt oförmögna att ta in ett annat språk trots att ni har/har haft engelska som ett kärnämne i skolan.
Ronjas sinnessjuka beteende har inget med Jennifer att göra. Det har att göra med att hon verkar lida av nån rädsla att bli överlämnad skapad av trauma som inte Jennifer har nått att göra med, det är inget hon ska behöva ta ansvar för och inte heller nått som hon är utbildad för att hantera.
Ronja vet om att Cornelia (aka Olga) (
Bevis: https://imgur.com/a/9331lMA) egentligen hela tiden har längtat efter att bli mottagen av "coola" gänget och därför får hon panik när hon tror att Olga kommer lämna henne.
Och nej jag tycker inte Jennifer är en ängel.. Men det är kul att se hur hon triggar WT-inavels-gänget, de har hållit igen mycket men det krävs inte mycket att ta fram inavels-beteendet hos dem.

Och ju mer "vissa" inavlade WT-miffon skyddar dem ju tydligare blir det vilka som är vilka och vilka som gör allt för att klättra upp lite från botten av samhället.. När säger Jennifer "ät mitt bajs" så kan tillochmed den värsta blend-rökande bidragstagerskan känna sig som en helt normal "skribent" på flashback.