2024-02-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Helt rätt. Men då hade S och P inte fått swishpengar och folk inte fått sin underhållning.

Självklart så är det så!
Åter igen man kan inte bara påstå och skriva, att nu har Olle som bor i hmhm raggat på barn.
Så självklart så måste de ha någon inkomst när de gör sitt viktiga jobb.
Men jag är med på att det blir bättre när det blir olagligt och när polisen gör dumpens arbete.
Och när ni blir häktade direkt och döms för våldtäkt av minderårig till något år
Så blir det mindre ”underhållning” och ni blir ju bara omtalade på eran egen ort👌
Citera
2024-02-07, 21:43
Medlem
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.

"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"

"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.
Mannen lämnade ett meddelande till sina barn och resten av familjen:

– Snälla hjälp min fru. Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget."

Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.
Citera
2024-02-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Är ju en hel del av de som valt att göra just det - tacka nej till att förgripa sig på barn. Ändå får de sina liv raserade, och deras anhöriga?

Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ja precis. Helt ok när lite oskylda stryker med.

Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Skippa den offentliga publiceringen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Men att sexchatta med barn gör dom utan att tveka

Citat:
Omsorg om barn har Dumpen eller påstår sig ha.
Men verklig omsorg har de inte, varken om de sjuka männen/pedofilerna eller deras anhöriga.
Någon måste offras, anser Dumpen och deras anhängare. Vidrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror det måste till en riktig smäll för att Gäddorna ska tänka till. Att låta de vara anonyma tror jag inte är tillräckligt för en förändring. Dumpen kanske har samma inställning som jag där.
Skulle kunna citera en mängd bedrövliga inlägg men väljer att mitt i allt elände hålla med Bertil och Maggie, jag tror det måste till en riktig smäll för förändring och Dumpen är på god väg.
Barn ska vara fredade i vårt samhälle.
Vuxna som vill annorlunda ska fetbort.
Citera
2024-02-07, 21:46
Medlem
Citat:
Jag tror det måste till en riktig smäll för att Gäddorna ska tänka till. Att låta de vara anonyma tror jag inte är tillräckligt för en förändring. Dumpen kanske har samma inställning som jag där.
Uppenbarligen. Men så har de heller inte testat...
Citera
2024-02-07, 21:50
Medlem
Citat:

Ja de är ju beredda att offra sin fru, barn, och tja allt för sex.
Det är ju ganska troligt att det förr eller senare hade kommit fram att de knullar utsatta minderåriga, även om inte dumpen fanns.

Så någon förändring verkar ju inte vara aktuellt i deras hjärnor.
Och som sagt, så blir det en bra bonus att yngre och äldre män får lära sig vad det kostar att leta barn för sex.
Det borde vara något hundratal som vid varje uthängning lär sig en bra läxa i livet
Citera
2024-02-07, 21:52
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Vad hon menar med anhörig vet vi inte, kanske är det hennes barn? Rent logiskt kan hon inte hinna med att prata så mycket, när Patrik kör kan hon ha lite tid, men med snack med fiskare, planerar in resor platser tider tar sin tid. Fokus är inställt på nästa uthängning och utgår från att även hon måste sova som alla andra.

På Sara låter det som att hon är tillgänglig via telefon i stort sett dygnet runt, all tid mellan uthängningarna så finns hon till hands för dom anhöriga att stötta dom så gott hon kan

Hur mycket hon faktiskt lägger ner vet nog ingen utanför dumpen
Citera
2024-02-07, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser någon som har den loggan på sin bil eller liknande.

Ja, det är killar som är riktiga cucks som har loggor som detta. Man tror att man ska vinna fitta genom att visa att man sympatiserar med "dumpens värderingar". I själva verket så vet alla detta, både kvinnor och män och skrattar sig harmynt av spektaklet och någon fitta blir det aldrig tal om.

Dumpen börjar bli ett pinsamt fenomen och är något som de flesta inte vill bli associerad med, inte aktivt i vart fall. Ingen av mina kollegor eller någon jag träffat pratar om Dumpen, det finns inte i akademikernas värld.
Citera
2024-02-07, 21:56
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Varför är det ingen som haft ihjäl Sara och Patrik? Ser framför mig att det borde komma någon gädda framöver som helt sonika sätter ett skott i pannan på dessa dårar eller gör ett hembesök när deras "case" lagt sig. Deras kaxiga attityd är inte direkt smickrande och det vore inte konstigt om det fick konsekvenser. Det jag ser på dessa videos, är lika sjuka i huvudet allihop och ingen skulle sakna någon av dem om de försvann, varken gäddor eller dumpens företrädare.
Det är inga gängkriminella som fastnar i Dumpens nät så risken att de skulle bli skjutna är nog väldigt liten.
Gäddorna känner sej säkrare med barn/unga än med vuxna.
Citera
2024-02-07, 21:59
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Självklart så är det så!
Åter igen man kan inte bara påstå och skriva, att nu har Olle som bor i hmhm raggat på barn.
Så självklart så måste de ha någon inkomst när de gör sitt viktiga jobb.
Men jag är med på att det blir bättre när det blir olagligt och när polisen gör dumpens arbete.
Och när ni blir häktade direkt och döms för våldtäkt av minderårig till något år
Så blir det mindre ”underhållning” och ni blir ju bara omtalade på eran egen ort👌

Vilka "ni"? Jag är inte pedofil men kan ändå tycka att alla har ett människovärde.
Citera
2024-02-07, 22:07
Medlem
Citat:
Vilka "ni"? Jag är inte pedofil men kan ändå tycka att alla har ett människovärde.

Nu va det ju så att du inte alls förstod att de inte bara kan påstå saker, och ja de måste leva och betala sina räkningar medans de gör det här.

Om man måste välja människovärdet mellan en vuxen man som vill utnyttja en minderårig, och den minderåriga , så är valet enkelt.
Citera
2024-02-07, 22:09
Medlem
cerns avatar
Citat:
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.

"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"

"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.

Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.
Det är ju väldigt bra nyheter att gäddorna tar tag i sina problem på riktigt! Hoppas det rullar på så här resten av året nu.
Citera
2024-02-07, 22:36
Medlem
G.Silverbanes avatar
Citat:

Dom borde åtalas! Driver folk till självmord...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in