Citat:
Ursprungligen postat av
Reraised
Fjärde bekräftade självmordet på grund av tandlösa Sara och stjärtgossen Patrik har nu blivit verklighet.
"https://www.etc.se/inrikes/nytt-bekraeftat-sjaelvmord-efter-dumpen-uthaengning"
"Ytterligare en man har tagit sitt liv efter att ha blivit uthängd på sajten Dumpen. Det är det fjärde bekräftade dödsfallet som kan kopplas till Patrik Sjöbergs och Sara Nilssons kontroversiella pedofiljägare.
Mannen lämnade ett meddelande till sina barn och resten av familjen:
– Snälla hjälp min fru. Dumpen hade ihjäl mig, jag gjorde inget."
Nu måste väl ändå befolkningen vakna och agera mot dessa vidriga varelser. Kan man hoppas på att någon anhörig vågar ha ihjäl dumpens företrädare? Hela rättssamhället blir åsidosatt på grund av att dessa 2 personer har som hobby att chatta sexuellt med äldre män (och fåtal kvinnor). Jag börjar starkt tro att både Sara och Patrik går igång på detta sexuellt och att det är en stark bedrift som får de att fortsätta. Det skulle inte vara konstigt eftersom Patrik gillat äldre män tidigare och även gett och tagit.
Var är alla dom journalister som ställer förövare mot väggen för de fruktansvärda övergrepp dom begått och som i förlängningen kan leda till att dom tar sitt liv?
Nä dom struntar man i, däremot 2 journalister som jobbar proaktivt mot sexualbrott, dom kan man ställa mot väggen, dom kan man hänga ut utan problem
Det är sånt hyckleri