Citat:
Ursprungligen postat av
Dotrust
Anjo och Jocke är pajaser som ens startade allt offentligt. Om han inte gjort något hade de bara kunnat vänta ut en dom som visar han oskyldig istället för att starta hela kalaset innan han själv yttrat sig. Dom som tagit barnet till offentligheten och centrum för hela cirkusen som pågått. Hade de bara fått skötts rätt så hade de inget och behöva stå upp för.
Så sant så. Hade allt sköts normalt, som ”normala” människor gör, privat. Hade vi inte haft en aning om hälften. Knappast om Soc och ev förlorad vårdnad om dotter och sådana saker som sköts under sekretess. Hade man inte fått indikationer via sociala medier, hade vi iheller inte hämtat ut offentliga uppgifter ifrån tingsrätten. Det är inget man bara gör så random på folk om man inte fått ngn föraning!
Så främst Jocke och Anjo får stå till svars för att allt detta sker inför öppen ridå. Även om det är Linnea och Chrippa som stått för handlingarna, så va det Jocke (om jag minns rätt) som var den första att ta det till sociala medier. Och efter att han gav Anjo grönt ljus, gick det inte att stoppa det urspårade tåget! Barn förhör o grejor.. Herregud alltså. Jag vet inte om Chrippa ens hade tagit det offentligt, (antagligen hade han givetvis)
om han inte kommit ut från häktet, till 700 videos från Anjo, där han va tvungen att svara för sig. Han hade liksom inget val där. Linnea va tyst in i det sista.
Joakim har noll rätt att sitta o böla och skriva var o varannan dag på story ”behöver tid att läka” ”som alla förstår mår jag inte så bra just nu” ”inte sovit på flera dygn” osv osv
NOLL RÄTT har han! Bara sig själv att skylla, skrattretande! Att han fortfarande är i behov av så mycket uppmärksamhet, efter alla år, alla ”framgångar” allt han varit med om i rampljuset. Trodde fan inte att man kunde törsta så efter mer då. Och på bla ett barns bekostnad. Suck asså