2024-02-07, 19:18
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Chrippa sa ju själv att halva hans lägenhet i form av soffa, möbler etc var Linnéas
Jo visst sa han det, och det är de väl, om de köpte dom tillsammans i Stockholm

Jag har svårt att se att dessa två skulle kunna träffas och dela upp möblerna på ett civiliserat sätt dock. Så det är knappast därför hon är där.

Jag kan känna mig lite oroad för Linneas säkerhet. Nu får Chrippa mycket skit för han träffar Linnea igen, han kanske blir av med lägenheten och kanske till och med vårdnaden. Tänk när han snedtänder över det på Linnea. Vi får hoppas han inte dödar henne då.
Senast redigerad av Merrybum 2024-02-07 kl. 19:23.
Citera
2024-02-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Anjos video är i vanlig ordning extrem skämskudde.
Vad som än händer bakomkuliserna så är det HAN som väljer att spela in, redigera och publisera ett 10 tal videor om Chrippa och Linneas missär.
Sen att han gör följare grejer:
- publicerar sida av Linneas dagbok
- Hotar med att lägga ut dagbok
- Går in i lägenhet där Chrippa bor och filmar
- Postar video med Chrippas barn där barnet förhörs
- Läcker prints mellan Linnea och Chrippa
- Tar hem Chloe och Julia till sig medan han gör video och säger att han sätter mat på bordet för Chrippas barn

Dessa videos osv genererar Anjo miljonbelopp och han har mage att fortsätta.
Men Chrippa sitter som ett fegt litet barn och bara tar emot allt detta. Eller så är han för korkad för att förstå hur respektlöst detta är.
Vidrigt att försörja sig på förtal och uppvigling. Det är inte första drevet han driver. Kanalen bör anmälas av alla som har civilkurage.
Citera
2024-02-07, 19:20
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Begriper inte att folk fortsätter kolla på han på Twitch etc. Fattar folk inte att de bidrar till att han kan fortsätta knarka och hålla på. Bara avfölj han och sluta ge han support. Han kommer aldrig fatta eller sluta om han fortfarande har följare och fät massa donationer osv.
Jag har inte Twitch, men om jag hade det skulle jag definitivt kolla på honom. Det är faktiskt inte mitt ansvar om han knarkar.
Citera
2024-02-07, 19:21
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Jag har svårt att se att dessa två skulle kunna träffas och dela upp möblerna på ett civiliserat sätt dock. Så det är knappast därför hon är där.

Jag kan känna mig lite oroad för Julias säkerhet. Nu får Chrippa mycket skit för han träffar Linnea igen, han kanske blir av med lägenheten och kanske till och med vårdnaden. Tänk när han snedtänder över det på Linnea. Vi får hoppas han inte dödar henne då.

Varför är du orolig för Julias säkerhet? Hon är inte i närheten.
Citera
2024-02-07, 19:27
Medlem
Citat:
Begriper inte att folk fortsätter kolla på han på Twitch etc. Fattar folk inte att de bidrar till att han kan fortsätta knarka och hålla på. Bara avfölj han och sluta ge han support. Han kommer aldrig fatta eller sluta om han fortfarande har följare och fät massa donationer osv.

Du tror själv att kommande generationer bryr sig i det?? De fattar noll och vårat land kommer gå åt helvete när de växer upp..
Citera
2024-02-07, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Efterbliven, vad fint med påhopp för jag inte tycker exakt samma som dig.

Och åt ”fel håll” skriver du? Ah så du har tydligt tagit ställning och slår ner på alla som inte gillar L. Originellt

Jag har inte tagit ställning, anser att de som hejar på Chrippa har skygglappar och slänger skit åt fel håll.
Hon kan klä sig i hans kläder och hänga där hur mycket hon vill, han har släppt in henne från första början och det är han som fått regler att förhålla sig till.
Citera
2024-02-07, 19:30
Medlem
Citat:
Sämsta lögnen ever han drar i hans nya video. Hon är där för att kolla vilka möbler hon vill ha. Ändå så har han dels sagt att han betalt precis allting i förhållandet. Vilket betyder att hon inte äger något. Sen har han även sagt att han köpt nya möbler efter han flyttade in i lägenheten ännu en lögn. Och varför stannar hon i flera dagar för att kolla vilka möbler hon ska ha? Ligger i hans säng med hans kläder på sig. Man ser även Linneas vape hon använder ligga på köksbordet i hans nya vlogg samt man hörde hennes röst i början av streamen alltså är hon där än. Han hade kunnat skicka bilder eller så om hon nu har guldfisk minne och inte kommer ihåg vilka möbler hon ska ha. Och då hämtar man väll dem och kör hem sen. Ska hon ta med sig en soffa på tåget eller. Jävla nolla är han.

This^

Att han inte inser själv hur hjärndött det låter när han ska förklaras situationen är ju bara wow! Blod är inte tjockare än vatten för kräftan.
Citera
2024-02-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Jag har inte dom papperna. Men lyssna på vad Anjo och Jocke sagt så framgår det ganska tydligt. Dels så har Skabbis tappat huvet helt, och dels har han slängt ut Julia ur lägenheten vilket han har erkänt att han gjort det framkom hos Anjo. Lyssna också på det klipp där dom kommer ut från lägenheten när Jocke säger att polisen kommer att komma med soc.

Jocke har sedan vid upprepade tillfällen skrivit att du har ett barn att ta hand om och gör det typ om det inte skall bli omhändertaget. Julia bor hemma hos sin morsa (Ensam mamma söker Helena).

Bara att konstatera Skabbis fattar liksom inte i vilka problem han sätter sig i och än mindre hur fan han ska ta sig ur dom.
Ja lyssna noga på de svarta klippen. De är äkta och ska betraktas som äkta för det har Anja sagt. Jokki säger Anja gör. Duktiga gubbligan samarbetar och dikterar både villkoren och sanningen.
Citera
2024-02-07, 19:42
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Jag kan känna mig lite oroad för Linneas säkerhet. Nu får Chrippa mycket skit för han träffar Linnea igen, han kanske blir av med lägenheten och kanske till och med vårdnaden. Tänk när han snedtänder över det på Linnea. Vi får hoppas han inte dödar henne då.

Ne, det är givetvis ett svepskäl. Men det var mer ett svar till användaren Infinity1 som hela tiden försöker flytta all fokus från Chrippa.

Så när han skriver att Chrippa har betalat allt för Linnéa men hans idol Chrippa själv står och säger att halva lägenhet är Linnéas.
Citera
2024-02-07, 19:46
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildsomsnoe
Stå på gatan utan en krona. Bara börja köa på statsmissionen med sin giccihatt.

Nästa twitch stream kommer från något bibliotek på dag tid 😂
Citera
2024-02-07, 19:49
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Enligt ett klipp på youtube så säger Joakim till hyresvärden " - Jag säger upp lägenheten imorgon". Så nu kan ju fillersprinsessan börja pröjsa och göra rätt för sig...

Var hittar man det klippet?
Citera
2024-02-07, 19:50
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
När han spelar så köper han och får insättningar via paypal, det borde gå att spåra hans ekonomiska resurser.
Han kommer resa utomlands snart, påstår han och jag tvivlar inte på det, eftersom han är förbannad över att andra ska bestämma hur han ska leva sitt liv. Vart han ska bo, med vem och vilka han får umgås med.
Det kryper nog i skinnet på honom.

Fan vad kul om han drar utomlands och blir häktad i sin frånvaro, och som grädden på pitten blir han gripen I marbella och i väntan på utlämning hamnar han i samma cell som Olof "(K)ingen" Gustavsson 😂
Senast redigerad av Lassemannen33 2024-02-07 kl. 19:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in