2024-01-19, 19:12
Medlem
ae123s avatar
Vet inte om det mest är intresse för stream inriktat på Svenskt material här inne? Men testar om att ifall att.

Släkt och vänner frågar konstant om länkar till gratis stream-sidor o annat bös som jag tidigare skickat hit o dit. Så för lite drygt ett halvår sen, för att förenkla det lite, så gjorde jag en pdf med en samling av länkar till lite blandat smått o gott.
Tänkte att det kanske kunde vara av intresse för nån som kikar in här. Uppdaterade den lite och lade till några nya länkar nu senast för nån dryg vecka sen. Det är en blandning av Gratis stream (runt 100-talet), Live Sport & Tv kanaler, K-Drama o annat.
Kanske inte så mycket svenskt material, då jag ej bor i Sverige & många förfrågningar är utomlands ifrån, men vet att en del av stream-sidorna har svensk text och även en del svenska filmer o serier.

Om någon vill kika och/eller ladda ner pdf:en så slängde jag upp den här:
https://app.box.com/s/j6ul633anr1b0jl4t9mliw45ojuyyw5y

Filnamnet är: Links 2 Stream etc - 240108, det enda dokumentet i mappen för nuvarande. Ni kan öppna och kika på den i browsern innan ni laddar ner den, för att se om det är av något intresse. Pdf:ens interaktiva länkar fungerar inte där den är uppladdad men ska fungera när den är nedladdad och öppnad lokalt.

Kommer att uppdatera filen lite sporadiskt när nån kompis eller nån frågar efter något. Kommer då att ladda upp pdf:en till samma mapp med nytt datum i filnamnet.

Märk väl! Pdf:en var inte menad för att delas till utomstående så den är inte speciellt snygg eller komplett, och innehåller säkert en del stavfel o annat. Kan vara nån död länk osv. för dom är ju lite som Whac-A-Mole dom här sidorna.
Så undanber mig snällt från klagomål om dokumentet då den var skapad i ett privat och internt syfte.
Men tänkte att när dokumentet ändå finns så kanske den kan bringa glädje till någon annan också.
Senast redigerad av ae123 2024-01-19 kl. 19:45.
Citera
2024-01-25, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ae123
Vet inte om det mest är intresse för stream inriktat på Svenskt material här inne? Men testar om att ifall att.

Släkt och vänner frågar konstant om länkar till gratis stream-sidor o annat bös som jag tidigare skickat hit o dit. Så för lite drygt ett halvår sen, för att förenkla det lite, så gjorde jag en pdf med en samling av länkar till lite blandat smått o gott.
Tänkte att det kanske kunde vara av intresse för nån som kikar in här. Uppdaterade den lite och lade till några nya länkar nu senast för nån dryg vecka sen. Det är en blandning av Gratis stream (runt 100-talet), Live Sport & Tv kanaler, K-Drama o annat.
Kanske inte så mycket svenskt material, då jag ej bor i Sverige & många förfrågningar är utomlands ifrån, men vet att en del av stream-sidorna har svensk text och även en del svenska filmer o serier.

Om någon vill kika och/eller ladda ner pdf:en så slängde jag upp den här:
https://app.box.com/s/j6ul633anr1b0jl4t9mliw45ojuyyw5y

Filnamnet är: Links 2 Stream etc - 240108, det enda dokumentet i mappen för nuvarande. Ni kan öppna och kika på den i browsern innan ni laddar ner den, för att se om det är av något intresse. Pdf:ens interaktiva länkar fungerar inte där den är uppladdad men ska fungera när den är nedladdad och öppnad lokalt.

Kommer att uppdatera filen lite sporadiskt när nån kompis eller nån frågar efter något. Kommer då att ladda upp pdf:en till samma mapp med nytt datum i filnamnet.

Märk väl! Pdf:en var inte menad för att delas till utomstående så den är inte speciellt snygg eller komplett, och innehåller säkert en del stavfel o annat. Kan vara nån död länk osv. för dom är ju lite som Whac-A-Mole dom här sidorna.
Så undanber mig snällt från klagomål om dokumentet då den var skapad i ett privat och internt syfte.
Men tänkte att när dokumentet ändå finns så kanske den kan bringa glädje till någon annan också.
pastebin?
Citera
2024-01-25, 15:25
Medlem
Finns stockholm bloodbath ute?
Citera
2024-01-26, 19:16
Medlem
Har tillsammans 99 kommit ut på någon sida än?
Citera
2024-01-27, 02:31
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetvadhur
Måste du inte ha en sida att streama från så finns den hos yts och Piratebay.
Citera
2024-01-29, 00:03
Medlem
ae123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetvadhur

Citera
2024-02-02, 21:02
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ae123

Tack! Du räddade min kväll!

Beställde hem bland annat den på blu-ray samt en bunt andra rullar i och med helg, långledig dessutom osv. Dessvärre trillade de inte ner i brevlådan idag som väntat.

Så fuskar lite nu helt enkelt. Det får duga. Tack för länken! Har urusel koll på dylikt då man oftast köper filmer ännu.

Yes! Nu blir det lite popcorn och film! Trevlig helg!
Citera
2024-02-06, 09:52
Medlem
Är det någon som betalar för nyafilmer premium grejen som kan berätta om det är värt det eller inte?
Citera
2024-02-06, 22:28
Medlem
Nagon som vet var man kan se Alla mot alla? Bor utomlands och har ingen VPN...
Citera
2024-02-07, 21:36
Medlem
L3nn4rts avatar
Är det någon som vet om man kan streama den nya dokumentären om Peter Mangs någonstans?
"Peter Mangs – en seriemördares hemlighet".

Finns på ViaPlay att se som standard, men jag har inget konto där och undrar om första avsnittet går att hitta på andra sidor?
Citera
2024-02-12, 20:44
Medlem
dreamfilmsw.se
Akta för denna sida. Betalade 1 dollar och kom till nån skum sida där de står att säger jag inte upp abonemang så tar de ut 49dollar inom 3 dagar. Så fick hålla på med uppsägningar via mail för att avsluta detta.
Såg sedan att det inte finns någon logain knapp på dreamfilmsw.se så ja tvär blåst på 11kr. haha
Citera
2024-02-21, 11:10
Medlem
Bandoliers avatar
Jag brukar använda lookmovie2.to men på sistone fungerar den nästan aldrig.
Fick höra att det kan vara min nätleverantör som blockat sidan.
Jag är ganska borta när det gäller sånt här - någon som har tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in