Blir nog svårt. Skulle vara om det är pappan då, och att det finns tillräckligt för att väcka misstanke mot honom. I så fall kan man kanske söka igenom hans digitala utrustning.
Har den eritreanska diasporaskatten varit uppe på agendan? Om det är så att familjen inte betalt det.
Var det inte rent av upplopp i Stockholm i fjol i samband med en eritreansk festival? Motståndare och anhängare till regimen möttes och det blev kaosscener. Det blev oroligt i många andra städer i Sverige, bl.a i min hemstad, med tendenser till upplopp men där polisen var väl förberedda och kunde stävja det hela.
Hittade det hela:
"Den eritreanska kulturfestivalen på Eggeby gård hann inte ens börja. Våldsamt upplopp och bränder satte stopp för arrangemanget.
– Det är en diktators fest, varför tillåter ni dem att ha en festival, skrek en av männen som beväpnat sig med en träpåk.
Vid 19-tiden rapporterade polisen att totalt 52 personer har skadat under tumultet på Järvafältet under torsdagen."
Var det inte rent av upplopp i Stockholm i fjol i samband med en eritreansk festival? Motståndare och anhängare till regimen möttes och det blev kaosscener. Det blev oroligt i många andra städer i Sverige, bl.a i min hemstad, med tendenser till upplopp men där polisen var väl förberedda och kunde stävja det hela.
Hittade det hela:
"Den eritreanska kulturfestivalen på Eggeby gård hann inte ens börja. Våldsamt upplopp och bränder satte stopp för arrangemanget.
– Det är en diktators fest, varför tillåter ni dem att ha en festival, skrek en av männen som beväpnat sig med en träpåk.
Vid 19-tiden rapporterade polisen att totalt 52 personer har skadat under tumultet på Järvafältet under torsdagen."
Jag övertolkar kanske det hela men jag misstänker att motivet till mordet inte riktigt är vad vi är vana vid i Sverige. Det kan finnas något politiskt inblandat i det hela är min tanke. Inte ett "vanligt" svenskt familjedrama.
Jag övertolkar kanske det hela men jag misstänker att motivet till mordet inte riktigt är vad vi är vana vid i Sverige. Det kan finnas något politiskt inblandat i det hela är min tanke. Inte ett "vanligt" svenskt familjedrama.
Det utreds som MISSTÄNKT mord men utredningen kan ju lika väl komma fram till att det var oavsiktligt.
Edit: som jag hör åklagaren så är det själva typen av förgiftning som hänt utomland men inte i Sverige. Han talar inte om motivbilden.
Märkligt att de inte berättar mer! Men det ska väl tystas ner. Falla i glömska! Väldigt olustigt att inte veta!
De berättar ju att de vet vad som ligger bakom och att utredningen forsätter med mord som rubricering. Vad är det som du menar "ska falla i glömska"? Jag vet att det inte är lätt att vara konspiratorisk men ibland undrar jag hur ni idioter tänker.