2024-02-06, 22:30
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema2015
Vad menar ni?

Du såg det här först. Remember.

Ingen kommer bry sig, allra minst Trump. Han kommer skratta åt spektaklet. Tillsammans med Putler.
Citera
2024-02-06, 22:31
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Du är efterbliven. Tucker har själv sagt att han ska intervjua Putin.
Ja, jag följer inte media. Men såg vad ni har skrivit nu.
Citera
2024-02-06, 22:33
Medlem
KarimBenzema2015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Du såg det här först. Remember.

Ingen kommer bry sig, allra minst Trump. Han kommer skratta åt spektaklet. Tillsammans med Putler.

Vem är det som ska mörda honom?
Citera
2024-02-06, 22:33
Medlem
Overminds avatar
Citat:
När släpps den? Vet du vet? Vad ska du käka till den?

Vad är din ståndpunkt i denna fråga? Varför har du Bateman som profilbild?

Vet inte när den släpps jag hoppas på imorgon. Min ståndpunkt är att alla sidor skall förhöras och diskuteras. Bateman för att den filmen är en kultklassiker om vårat sjuka kapitalistisk själviska samhälle.

Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Taggad över att en som har hundratusentals liv på sitt samvete ska sitta och ljuga i en intervju med vinklade frågor.

Jag håller tummarna att Tucker går på offensiven.
Citera
2024-02-06, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Landsfadern
Och du tror att Putin kommer vara så transparent och balanserad i det han säger att du kan skapa dig en rättvisande uppfattning om verkligheten?
Jag tror ingenting gott om Putin men jag behöver inte heller några skitnödiga godhetsknarkare som filter. Jag stod i rätt kö när hjärnorna delades ut till skillnad från många av mina motdebattörer som köper allt som fakemedia kastar efter dem. Hänger du med i hur jag menar?
Citera
2024-02-06, 22:36
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Vilka frågor tror du att han kommer fråga och vilka frågor vill du att han ska ställa?

Folk som har följt Putin länge vet redan vad han tycker och tänker.

När kommer intervjun?

Jag skulle vilja att Tucker ställer frågor om Navalnyj, ubåten Kursk, Prigozjins död, hur många ryssar som dött i kriget, HIV-epidemin i Ryssland, Putins privata förmögenhet, varför journalister inte får kalla kriget ett krig osv. Men dessa ämnen kommer nog inte upp.
Citera
2024-02-06, 22:37
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Vem är det som ska mörda honom?

Spelar det någon roll? Det finns hur många som helst som är villiga att gå den nya tsarens ärenden.

Han lämnar i liksäck. 100%
Citera
2024-02-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Vet inte när den släpps jag hoppas på imorgon. Min ståndpunkt är att alla sidor skall förhöras och diskuteras. Bateman för att den filmen är en kultklassiker om vårat sjuka kapitalistisk själviska samhälle.

Jag håller tummarna att Tucker går på offensiven.

Det kan du glömma, blir han obekväm skickas han ut genom ett fönster.
Citera
2024-02-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag skulle vilja att Tucker ställer frågor om Navalnyj, ubåten Kursk, Prigozjins död, hur många ryssar som dött i kriget, HIV-epidemin i Ryssland, Putins privata förmögenhet, varför journalister inte får kalla kriget ett krig osv. Men dessa ämnen kommer nog inte upp.
Jo det hade varit intressant att höra.. Lägg till lite UFO frågor, har även Ryssland krashade UFOn, om inte varför tror Putin att USA går ut med massa luddig UFO info.. Fake operation eller kan det ligga något i det?
Citera
2024-02-06, 22:40
Medlem
Citat:
Spelar det någon roll? Det finns hur många som helst som är villiga att gå den nya tsarens ärenden.

Om du med nya Tzaren menar Biden så är det nog korrekt.. Liberalerna/vänstern i USA kommer avrätta Tucker nu när han visar hur mycket lögner som spridits i USA...
Citera
2024-02-06, 22:43
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Vore onekligen intressant men kommer, som du säger, sannolikt inte att hända. Det kommer vara vissa "kritiska frågor" där inövade svar kommer ges, där Putin kommer framställa sig själv som en upplyst och välvillig demokratisk ledare, medan väst egentligen är orsaken till allt dåligt. Det där med att fri- och rättigheter inte är en grej i Ryssland är såklart bara västerländsk propaganda, och om det inte vore för väst hade ukrainare inte behövt dö, osv.
Citera
2024-02-06, 22:44
Medlem
KarimBenzema2015s avatar
Citat:

Vem är den nya tsaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in