2024-02-07, 10:23
Medlem
Självklart är det väldigt intressant att höra en intervjun med Putin där han får tala fritt men också svara på kritiska följdfrågor. Problemet om TC genomför denna intervju är att det hur korrekt intervjun än genomförs inte kommer ta den på allvar. Bättre om någon mer nyanserad och icke polariserande intervjuare genomför detta.
Citera
2024-02-07, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Eller så möjligtvis det är just för att han inte är köpt av stormedia på våran sida, dess ägare, utan kör sitt eget race nu som han får ställa upp?

Men jag vet såklart inte om han får betalt som du säger...

Är detta eget race? Han citerar det Putin säger rakt av. Han är en rysk nickedocka.

https://x.com/rpsagainsttrump/status/1754948394504622553?s=46&t=zPPeTRUUyDRpPcdwtowK0g
Citera
2024-02-07, 10:30
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23dec
Jag läser här i tråden från flera skribenter att Tucker Carlson är "Rysslandvurmare". Vad för belägg finns för att sätta detta epitet på honom? För mig som är ovetandes.

Han skulle naturligtvis inte överhuvudtaget få en intervju med Putin, om han inte av Putin bedömdes vara positiv till honom och hans politik.
Citera
2024-02-07, 10:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densvenskahorden
nu kommer det börja brinna i knutarna hos demokraterna vad säger ni? intervjun kommer sändas exklusivt på X.

https://twitter.com/TheQNewsPatriot/status/1753895758267367569?t=pBmN4caVy4LVqrQ0OAdXQQ&s=19

Härligt att få höra den andra sidans perspektiv efter alla lögner i västmedia. Kommer den djupa staten att tappa masken ännu mer, och lever Carlson farligt nu? Det ska bli intressant att se hur de ska försöka censurera detta med Carlson som fri journalist, självpublicerad på Musks plattform. Spännande men mörka tider. Blir detta dödsstöten för det förljugna västliga narrativet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fcuko
Självklart är det väldigt intressant att höra en intervjun med Putin där han får tala fritt men också svara på kritiska följdfrågor. Problemet om TC genomför denna intervju är att det hur korrekt intervjun än genomförs inte kommer ta den på allvar. Bättre om någon mer nyanserad och icke polariserande intervjuare genomför detta.

Det är helt sjukt att ni som kallar er själva för fria tänkare alltid faller för propaganda - så länge den inte kommer från någon källa med högt anseende. TC är en rysk puppet, han förmedlar Rysslands officiella bild. Inget annat.
Citera
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Eller så möjligtvis det är just för att han inte är köpt av stormedia på våran sida, dess ägare, utan kör sitt eget race nu som han får ställa upp?

Men jag vet såklart inte om han får betalt som du säger...

Tucker kör sitt eget race för att han blev utslängd på gatan av planetens vidrigaste och girigaste mediamogul. Får man kicken av Rupert Murdoch trots att man drar in högvis med stålar, då har man sjunkit jävligt lågt.
Citera
2024-02-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandbob
Det är helt sjukt att ni som kallar er själva för fria tänkare alltid faller för propaganda - så länge den inte kommer från någon källa med högt anseende. TC är en rysk puppet, han förmedlar Rysslands officiella bild. Inget annat.

Vilken propaganda menar du att jag fallit för? Jag vill gärna se en intervju med Putin, men helst av någon som inte är så polariserad som TC.
Citera
2024-02-07, 10:36
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Tucker kör sitt eget race för att han blev utslängd på gatan av planetens vidrigaste och girigaste mediamogul. Får man kicken av Rupert Murdoch trots att man drar in högvis med stålar, då har man sjunkit jävligt lågt.
Jag har för mig att han fick sparken för att han inte trodde på Trumps anklagelser om valfusk.
Citera
2024-02-07, 10:39
Medlem
Citat:
Vilken propaganda menar du att jag fallit för? Jag vill gärna se en intervju med Putin, men helst av någon som inte är så polariserad som TC.

Det här är ingen intervju. Det är en scen där Putin kan snacka om Ruski Mir och backas upp av en gubbe som redan är på Kremls payroll.
Citera
2024-02-07, 10:44
Medlem
Beta-Bums avatar
Citat:
Putin och Kreml skulle aldrig acceptera en intervju där reportern eller oberoende sida styr manuset, än mindre en öppen intervju. Det är intervju under Kremls premisser och manus som gäller eller ingen intervju alls.
Citera
2024-02-07, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandbob
Det här är ingen intervju. Det är en scen där Putin kan snacka om Ruski Mir och backas upp av en gubbe som redan är på Kremls payroll.

Vad det är vet varken du eller jag förens det har sänts. Hade som jag skrev föredragit någon mindre polariserande person genomföra intervjun, men att dissa den innan den har sänts är ganska anti-intellektuellt.
Citera
2024-02-07, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beta-Bum
Putin och Kreml skulle aldrig acceptera en intervju där reportern eller oberoende sida styr manuset, än mindre en öppen intervju. Det är intervju under Kremls premisser och manus som gäller eller ingen intervju alls.

Fullt möjligt, men varför dissa intervjun innan den ens har sänts? Är allt tillrättalagt kommer det bli ganska lätt att genomskåda och en ganska stor personlig smäll för TC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in