2024-02-06, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Ibland så vet jag inte vad som är värst.
Att vara Patrik Sjöberg och allt vad det innebär . Eller
Att vara gädda med allt vad det innebär.

Han är ju så korkad så klockorna stannar hela tiden och alltid.

Jag tror nog han behöver lika mycket vård som gäddorna han fångat, helt labil
Man får vara hur jävla korkad man vill så länge det belyser vad barn drabbas av. Tycker du inte det?
Du säger dig inte veta vad som är värst och då kan jag berätta för dig att värst är att bli våldtagen av en gädda!
Vem tycker du förutom det drabbade barnet behöver vård?
Citera
2024-02-06, 21:30
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Man får vara hur jävla korkad man vill så länge det belyser vad barn drabbas av. Tycker du inte det?
Du säger dig inte veta vad som är värst och då kan jag berätta för dig att värst är att bli våldtagen av en gädda!
Vem tycker du förutom det drabbade barnet behöver vård?
Ja

Jag har aldrig varit Sjöberg eller drabbat barn, så vet faktiskt inte.

Jag tror inte så mycket på vård, men den som vill ha det kan väl få det tycker jag. Jag betalar gärna skatt för sånt, så inga problem för mig.

Någon mer fråga?
Det kan ta ett tag innan svar, jag måste arbeta och dra in skatt till vård.
Citera
2024-02-07, 03:46
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Ett företag som sponsrar delar ju int med sig av sitt kundregister eller annat utan enbart det dom faktiskt ska sponsra med
Företaget i fråga levererar säkerhetsmateriel. Men deras största grej är komprometterande persondata, persondata behöver Dumpen för att spåra upp gäddorna. Tycker företagets ägare såsom Dumpen att gäddor ska nitas, så delar de den information då de har vida tillgång till register. Bl.a. kompletta släktregister.
Citera
2024-02-07, 03:52
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
”Barn kan förstöras men det är ingen grundlag” Vad är det för idiotier du kommer med att det skulle accepteras?
En person som förstör barn ska inte vara anonym, den ska varnas för av den anledningen att skydda fler barn från att förstöras. Allt annat är galenskap.
Hjälp finns att få på Impulskollen och Preventell men sluta gråta över ert elände när ni med all rätt blir uthängda.
Hjälper Impulskollen och Preventel med konsekvenser som uppstår genom utvägningen, som självmordstankar och liknande.

Är säker på att de är effektivare på personer som inte blir uthängda.
Citera
2024-02-07, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det har inte spridit sig till andra områden och den här tråden handlar om dumpen och inget annat

Om vi börjar se en trend där folk skaffar utgivningsbevis för att hänga ut personer av andra anledningar så kan det nog vara värt att fundera kring det men det blir väldigt spekulativt

Ok, du greppar fortfarande inte kontexten, så vi stannar där.
Citera
2024-02-07, 05:58
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Företaget i fråga levererar säkerhetsmateriel. Men deras största grej är komprometterande persondata, persondata behöver Dumpen för att spåra upp gäddorna. Tycker företagets ägare såsom Dumpen att gäddor ska nitas, så delar de den information då de har vida tillgång till register. Bl.a. kompletta släktregister.

Nu handlar det om att skydda barn i första hand, att "nita" gäddor är bara en bieffekt

Återigen får dumpen med största sannolikhet precis den information som behöver och som företaget kan erbjuda utan att riskera dela med sig av känslig information dom vare sig behöver eller har rätt att ta del av

Lite som det klassiska "need to know not want to know"
Citera
2024-02-07, 06:01
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hjälper Impulskollen och Preventel med konsekvenser som uppstår genom utvägningen, som självmordstankar och liknande.

Är säker på att de är effektivare på personer som inte blir uthängda.

Dumpen träffade impulskollen under ett poddavsnitt och dom berättade att dom flesta som söker sig till dom gör det när deras liv har rasat samman på ett eller annat sätt

Dom är nog vana vid att dessa personer även lider av psykisk ohälsa
Citera
2024-02-07, 11:13
Medlem
Är väl Autolounge som brukar sponsra Dumpen? Taskigt med konkurs...
Citera
2024-02-07, 11:35
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ibland så vet jag inte vad som är värst.
Att vara Patrik Sjöberg och allt vad det innebär . Eller
Att vara gädda med allt vad det innebär.

Han är ju så korkad så klockorna stannar hela tiden och alltid.

Jag tror nog han behöver lika mycket vård som gäddorna han fångat, helt labil
Citat:
Ja

Jag har aldrig varit Sjöberg eller drabbat barn, så vet faktiskt inte.

Jag tror inte så mycket på vård, men den som vill ha det kan väl få det tycker jag. Jag betalar gärna skatt för sånt, så inga problem för mig.

Någon mer fråga?
Det kan ta ett tag innan svar, jag måste arbeta och dra in skatt till vård.
Otroligt pinsamma inlägg du kommer med. Sluta jobba emot barnens trygghet så lever du med ryggen fri. (Friare)
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Är väl Autolounge som brukar sponsra Dumpen? Taskigt med konkurs...
Nästan alla sponsrar Dumpen. Har du en antikampanj på gång?
Citera
2024-02-07, 12:02
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Vänner möttes av den goda nyheten att idioten Pappa-stor #289 valt att slita ur jacket. Den skäggiga gleshåriga jäveln förstod att han var så jävla pantad att vård inte var ett alternativ!

Nu fick man ett nytt ställe att ta en pisspaus på när man passerar dårens grav!🥂

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Citera
2024-02-07, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Otroligt pinsamma inlägg du kommer med. Sluta jobba emot barnens trygghet så lever du med ryggen fri. (Friare)Nästan alla sponsrar Dumpen. Har du en antikampanj på gång?
Hahaha nästan alla sponsrar Dumpen? Get real!!! Ytterst få som ens vill associeras med det varumärket i sin marknadsföring. Om jag har fel, skicka gärna exempel på bolag som har "Stolt sponsor av Dumpen.se" på sin hemsida. Måste ju finnas hur mycket som helst?
Citera
2024-02-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Vänner möttes av den goda nyheten att idioten Pappa-stor #289 valt att slita ur jacket. Den skäggiga gleshåriga jäveln förstod att han var så jävla pantad att vård inte var ett alternativ!

Nu fick man ett nytt ställe att ta en pisspaus på när man passerar dårens grav!🥂

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/
Ja, kul för Dumpen att lyckats orsaka ännu ett självmord. Fjäder i hatten, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in