2024-02-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Jag har inte orkat googla vad Vatnik betyder, men jag gissar att det är något dåligt eftersom du blir våt i trosan varje gång du får använda det som argument.

Som svar på din fråga: varför anser du att jag är kränkt? Jag vill ju se intervjun till skillnad från er som skiter i trasorna av själva tanken att någon ska bedriva journalism.

Vi kommer också titta på den och garva åt Putins kvasi-intellektuella argument.
Citera
2024-02-06, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RoifiKatamaxClub
Ny video där Tucker Carlson berättar varför han intervjuar Putin.

https://twitter.com/TuckerCarlson/status/1754939251257475555

Alla svenska NATO-cucks värsta mardröm är att få höra Putin tala och resonera, men antagligen kommer dessa idioter fortsätta att hitta på att Putin kommer invadera Sverige vilken dag som helst nu...

Ja hela den ekonomiska Nato-cirkusen skulle synas och bilden av den kollapsa unisont med dessa cucks inre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Sluta fjanta dig nu det går inte att ens jämföra Ukraina med Ryssland när det gäller auktoritärt styre vatnik...
Det är precis det det gör - NPC.
Vore intressant med en intervju där Tucker ställer Zelensky mot Putin och de får specifika frågor att reda ut.
Tänk så mycket som har missats här i världen bara för att vi tror att det inte går att diskutera mellan opponenter.
Citera
Medlem
Arethas avatar
Det är förresten talande att Tucker C står i Moskva och talar om yttrandefrihet mm. Det finns inte mkt av den varan där han är nu. Femton år i ryskt fängelse för kritik av krigsmakten. Hoppas han ställer frågor om debattklimatet i Ryssland
Citera
2024-02-06, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Att vissa stater kan blockera X är en sak men att främmande stater kan censurera inlägg på X utan Elons tillstånd tror jag inte, eller vad menade du med censur?

Jag menar att blocka X och förstöra dess infrastruktur för att de är ett säkerhetshot. Den typen av censur.
Citera
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Vad gör du själv här i tråden om du är ointresserad av Ukraina?

Ämnet för tråden är att Tucker ska intervjua Putin. Ingen part är ukrainare.

Med det sagt, så tycker jag konflikten är intressant ur flera perspektiv. Men jag är inte besatt av någon part.
Citera
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Vad är du rädd för? Att du inte ska lyckas stå emot propagandan och därmed börjar googla biljetter till Ryssland?

Om du är så mentalt svag att Putin lyckas snurra upp dig på läktaren rekommenderar jag dig att göra något annat med ditt liv. Alarmism är inte bra för hjärtat.
Det är nog ingen större risk.
Ingen, absolut ingen, av alla de patetiska Putinpojkarna som sitter här och skriker sig hesa om att Sverige och väst är satanistiskt, nazistiskt, fascistiskt...
Väljer att flytta till sitt paradis Ryssland.
Det säger det mesta.
Precis som Tucker vet ni innerst inne att ni pratar trams.
Skillnaden är att Tucker blev påkommen via sina mail.
Citera
2024-02-06, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Det är förresten talande att Tucker C står i Moskva och talar om yttrandefrihet mm. Det finns inte mkt av den varan där han är nu. Femton år i ryskt fängelse för kritik av krigsmakten. Hoppas han ställer frågor om debattklimatet i Ryssland
Det är ännu mer talande att han behöver åka till Ryssland för att tala fritt, trots att han är jänkare. Det säger något om yttrandefrihetens tillstånd.
Citera
2024-02-06, 21:14
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoifiKatamaxClub
Ny video där Tucker Carlson berättar varför han intervjuar Putin.

https://twitter.com/TuckerCarlson/status/1754939251257475555

Alla svenska NATO-cucks värsta mardröm är att få höra Putin tala och resonera, men antagligen kommer dessa idioter fortsätta att hitta på att Putin kommer invadera Sverige vilken dag som helst nu...

Öhh... va?

Det finns tonvis av videoklipp där putler-the-pruttler håller låda och breder ut sig i timme efter timmer. Senast i julas så hade han ju en teatralisk tillställning där han "svarade" på repeterade frågor från underdåniga undersåtar i några timmar...

Så nej, den som vill vara putlers hund har timtals av material för att lydigt lyssna på sin husses röst!

Jag personligen tycker det är jättekonstigt att någon kan sätta heder och ära i att vara putlers (eller Trumps) lydiga slav, och på befallning rapa upp sin mästares senaste vansinnigheter...

Eller säg såhär; poängtera att du är putlers största fan, men sen säger putler något du verkligen inte håller med om. Vad tror du skulle hända med dig om du talade om för putler att du minsann inte håller med honom och att du tycker att din gud och herre har fel...?
Citera
2024-02-06, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Det är nog ingen större risk.
Ingen, absolut ingen, av alla de patetiska Putinpojkarna som sitter här och skriker sig hesa om att Sverige och väst är satanistiskt, nazistiskt, fascistiskt...
Väljer att flytta till sitt paradis Ryssland.
Det säger det mesta.
Precis som Tucker vet ni innerst inne att ni pratar trams.
Skillnaden är att Tucker blev påkommen via sina mail.
Påkommen? Tuckers mail hängdes ut till allmän beskådan av NSA. Det känns tryggt att veta att övervakningen fungerar och männen i skuggorna utnyttjar detta i påverkanssyften.
Citera
2024-02-06, 21:18
Medlem
santos_devilles avatar
Ni som gillar Tucker och Fox. Har ni tillräckligt nyanserade hjärnor att se att dessa är precis lika vinklade som CNN åt andra hållet eller är ni lika vilsna som CNN tittare som tror det är helt ärliga nyheter?
Citera
2024-02-06, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ultragainus
Det sorgliga är ju hur du låtsas att du är för yttrandefrihet.
Jag är för absolut yttrandefrihet. Jag skulle hemskt gärna kunna förklara vad jag tycker om dig, detta utan att riskera fängelse. Var glad över att staten skruvat på stödhjul på din cykel.

Nåväl, att Tucker intervjuar Putin torde ju vara okontroversiellt? Det är bara ord, de kan inte skada dig. Kämpa!
Senast redigerad av Gopnikk 2024-02-06 kl. 21:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in