Citat:
Sammanfattning av vad nazistukrainare skrivit på tråden dom två senaste åren.
Ryssarna har slut på pengar kriget kommer ta slut när som helst ekonomin är kraschad.
Ryssland har slut på ammunition och vapen kriget kommer inte vara så länge till.
Det dör 1000 Ryssar om dagen snart kommer det inte finnas folk kvar.
Well listan kan göras lång men jag börjar på allvar tro att ni nazister verkligen tror på era lögner, ni skriver dynga dag in dag ut angående att kriget går dåligt för Ryssarna men ändå så är det Ryssarna som erövrar mer en vad zigenarelandet ukraina har gjort den senaste tiden.
Så nu till min fråga ni har pratat i flera år om att ryssarnas ekonomi är död hur kan man fortfarande hålla på att kriga? Det dör 1000 Ryssar om dagen ifall jag har gjort min matte korrekt så innebär det att det dör 30.000 Ryssar i månaden vilket motsvarar ungefär 180*000 soldater på ett halvår bara en dum fåne skulle tro på dessa lögner.
Jag har följt tråden sen dag 1 och sedan dag ett har samma människor skrivit massa dynga som har noll sanningshalt.
Ryssarna har slut på pengar kriget kommer ta slut när som helst ekonomin är kraschad.
Ryssland har slut på ammunition och vapen kriget kommer inte vara så länge till.
Det dör 1000 Ryssar om dagen snart kommer det inte finnas folk kvar.
Well listan kan göras lång men jag börjar på allvar tro att ni nazister verkligen tror på era lögner, ni skriver dynga dag in dag ut angående att kriget går dåligt för Ryssarna men ändå så är det Ryssarna som erövrar mer en vad zigenarelandet ukraina har gjort den senaste tiden.
Så nu till min fråga ni har pratat i flera år om att ryssarnas ekonomi är död hur kan man fortfarande hålla på att kriga? Det dör 1000 Ryssar om dagen ifall jag har gjort min matte korrekt så innebär det att det dör 30.000 Ryssar i månaden vilket motsvarar ungefär 180*000 soldater på ett halvår bara en dum fåne skulle tro på dessa lögner.
Jag har följt tråden sen dag 1 och sedan dag ett har samma människor skrivit massa dynga som har noll sanningshalt.
1. Har det någon betydelse om det dör 500 eller 1000 om dagen. Du kan väl komma med de rätta siffrorna, då frågan intresserar dig så mycket.
Du har ju varit här sedan dag 1, så du kan väl summera. Sätt igång!
2. Vem har påstått att pengarna är slut? Jag har inte sett en enda som påstår att det är slut i kassan. Kan du länka till detta?
3. Nej, de har inte slut. Du skjuter väl fortfarande? Men inte lika mycket. Sedan köper man från Nord-Korea, vilket tyder på att man inte klarar tillverka vad man behöver i egen takt. Eller?
Så förutom att påstå saker som ingen sagt, ville du bara utnämna alla till Nazister. Kanonbra gjort av dig.
Du har inget om kriget att bidra med?
Under tiden, din idol har kommit med nya banbrytande ideer.
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/ryssland-till%C3%A5ter-kvinnor-att-gifta-sig-med-avlidna-soldater/ar-BB1hRhd5?ocid=msedgntp&pc=HCTS&cvid=1a2fa8ca427b4a 46b7714e837f8797ea&ei=38
Putin och Ryssland, vilka nötter. De är värre än vad jag har läst om.