2024-02-06, 13:40
Medlem
HassanVonEssens avatar
Minst lika intressant är att ta reda på hur det går för #224 sedan han blev av med sitt nya jobb på Batterifabriken Northvolt i Skellefteå efter tips från en föredömligt stalkande flashbackmedlem. Börjar det bli dags att göra honom arbetslös igen? 🤣
Citera
2024-02-06, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#292 Hur det gick för 💩-Hank trodde jag hela tråden visste, det är skrivits löpmeter om Hanks fortsatta levene på denna planet.
Kort:
Det gick åt helvette med frugan.
Namnbyte.
Bor nu i en soc-lägenhet i Sundsvall.
Söker arbete.
Underbart. Hur vet man att det är en soclägenhet? Trodde han hade det ganska okej ekonomiskt
Citera
2024-02-06, 13:53
Medlem
Livmedikusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vad skrev du?
Gjorde du dem uppmärksamma på hans vidriga fantasier eller något annat?
Fantasier är förvisso inte straffbart, du kanske skrev något annat……

Jag nämnde i korta ordalag uthängningen på Dumpen, vad han har skrivit här på Flashback samt vad han har skrivit på Facebook. Förklarade, och hänvisade till min utbildning och arbetserfarenhet, att jag upplever honom som schitzofren, psykotisk, manipulativ, att han har nekrofila och pedofila drag och att jag anser att han är mycket farlig för annans säkerhet till liv och lem. Skrev att en p7a med största sannolikhet kommer indikera och en RPU kommer att bekräfta att han lider av en allvarlig psykisk störning.
Ungefär så.
Högst oklart om det kommer ha effekt, men som sagt. Jag kan inte stå och se på när en person som är så solklart livsfarlig får härja fritt ute i samhället.
Allt gott!
Citera
2024-02-06, 14:02
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Minst lika intressant är att ta reda på hur det går för #224 sedan han blev av med sitt nya jobb på Batterifabriken Northvolt i Skellefteå efter tips från en föredömligt stalkande flashbackmedlem. Börjar det bli dags att göra honom arbetslös igen? 🤣

Bra jobbat! Är det han som varit spelberoende, frugan kastade ut honom efter Dumpen? Fick han jobbet på Northvolt efter Dumpen och vad gör han nu?
Senast redigerad av Wotan 2024-02-06 kl. 14:05.
Citera
2024-02-06, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
#292 Hur det gick för 💩-Hank trodde jag hela tråden visste, det är skrivits löpmeter om Hanks fortsatta levene på denna planet.
Kort:
Det gick åt helvette med frugan.
Namnbyte.
Bor nu i en soc-lägenhet i Sundsvall.
Söker arbete.

Tack för svar!

Oj, såg ut som en snubbe som hade det väl ställt.

Skulle tro att han ångrar sin jakt på barn nu. Vad vann han på det? Respektive förlorade?

Och så finns det många gäddor som känner till Dumpens existens men ändå kör på. Det är det absolut märkligaste med Dumpen och gäddor.
Citera
2024-02-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Så jävla konstigt. Det finns riktigt störda gäddjävlar som typ #200 som borde sitta inspärrade på vatten och bröd och varje dag 7-16 tvingas sitta och rensa veken från återvunna stearinljus resten av livet. Men #365/#364 hör ju till gäddskaran som är störd på ett annat sätt.

Jag vet inte, jag har inte kollat. Det är väl inte omöjligt? Även om han har anammat nåt pinsamt ungdoms/flicklingo i chatten så kan man väl tänka sig att han inte nån stjärna på TikTok direkt, det lär snarare vara Facebook som är hans forum? Även om han har koll på Snap. #365/#364

Finns noll självbevarelsedrift. Men hålla på som 364/365 att slicka och så. Så stört.
Citera
2024-02-06, 14:34
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrozlave
Underbart. Hur vet man att det är en soclägenhet? Trodde han hade det ganska okej ekonomiskt
Det är även skrivits om det tidigare i tråden, tydligen är det ett hus där lite mer socialt utsatta bor, hyresgästen före Hank, hade dött i en ålder av 25-30år. Vi antog då missbruk.
Citera
2024-02-06, 14:41
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Tack för svar!

Oj, såg ut som en snubbe som hade det väl ställt.

Skulle tro att han ångrar sin jakt på barn nu. Vad vann han på det? Respektive förlorade?

Och så finns det många gäddor som känner till Dumpens existens men ändå kör på. Det är det absolut märkligaste med Dumpen och gäddor.
💩-Henke har nog haft tidigare lite strulig på arbetsfronten, han har 2dm i brallan som fällt lite krokben för honom, så han har inte fått arbeta kvar där han varit.
Tjänade 29’ i månaden före Dumpen kom till Byn.
Citera
2024-02-06, 14:45
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Bra du påminde oss, har också hört att #224 arbetsdagar 🔜 är slut i Ske-å.
Den dvärgen lär nog åka vidare till nästa ort och hoppas på att kunna flyga under Flashbackradarn.😉 Där han kan byta cigg mot avsugningar av minderåriga. Vi kommer alltid att hitta dig din satans missbildade dvärg.
Citera
2024-02-06, 15:15
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huspakullen
Finns noll självbevarelsedrift. Men hålla på som 364/365 att slicka och så. Så stört.

Det skulle vara intressant att veta mer om #364/#365:s relationshistorik. Hur han han levt tidigare i livet? Hur kan man ens få för sig att den där slickfilmen är het? Har man levt i relationer så borde man fatta att det där inte går hem. Många gäddor är ju gifta, har barn och lever familjeliv. Eller så har det gjort det tidigare, men en del verkar så ensamma och totalt lost vad gäller relationer och hur man attraherar en partner.
Citera
2024-02-06, 15:29
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Jag håller med, men jag tycker att det är bättre om man ens inte behöver googla.

Förnamn 1: Det som sägs i konfrontationen, nästan samma som Björne som hade ett eget magasin, blir samma om man byter ut Ö mot A

Förnamn 2: Samma som bl a skådespelande Jähkel och författaren Hellsing

Efternamn: Samma som sossarnas partiledare Magdalena

Född: 1970 + 2, årets femte månad och dagen är 1+2

#365 Haha! Vad jag skrattade! -Vilka är ni?

Bjarna din kåte jävel välkommen ut ur din runk- & slickbubbla! Här är Dumpen.se som gör dig till rikskändis!
Citera
2024-02-06, 15:35
Medlem
Citat:
Det skulle vara intressant att veta mer om #364/#365:s relationshistorik. Hur han han levt tidigare i livet? Hur kan man ens få för sig att den där slickfilmen är het? Har man levt i relationer så borde man fatta att det där inte går hem. Många gäddor är ju gifta, har barn och lever familjeliv. Eller så har det gjort det tidigare, men en del verkar så ensamma och totalt lost vad gäller relationer och hur man attraherar en partner.
Kan bara hålla med dig. Dessa gäddor måste va riktigt bra skådespelare som lyckas dölja den här sjuka sidan dom har för sin partner. Den ena gäddan är sjukare än den andra och med en fullkomligt skev verklighetsuppfattning. Titta på den sista gäddan Snoppdragarkavalkaden Napp #365. Hur i helvete kan han tro att en 14 åring skulle tycka det är sexigt när en gubbe skickar en bild på sin tunga. Dom här gäddorna saknar fullstängt allt vad sunt förnuft heter. Undrar vad tusan det beror på. Tydligen så fungerar dessa grisar någorlunda bra i det dagliga livet. Vore otroligt intressant och få lite insiderinformation av någon som levt med en gädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in