#365 - Snoppdragarkavalkaden a.k.a Hihi-gäddan
(Men det är väl nåt knas med numreringen nu, va? Han borde bara vara #364?)
"Jag har ju ett gäng men det är ju ingen som finns där."
Sägs i konfrontationen när de diskuterar hur många barn han har kontakt med. Ett gäng alltså.
Han kommer inte undan, Sara säger att han kör igång direkt och frågar om barnet gillar sex när han fått reda på att hon är 14.
Och jag dör av skratt! Slickvideon! Wtf?! Hur tänkte han? Skulle det vara sexigt för nån att se?
Jag orkar inte! 
Jag har mycket svårt att tro att gäddan inte har koll på Dumpen. Han måste ha plöjt en massa loggar ty han har helt och hållet anammat det "gulliga" flicklingo fiskarna brukar använda. Hihi!
"Älskar sex hihi är ofta kåt"
"Umm kan kanske hjälpa dig med det. Hihi" (hjälpa barnet att bli slickad - det har hon aldrig blivit)
"Hihi jo så underbart att få orgasm"
Han tycks dock fråga om barnet vill se hans kuk innan han drar iväg bilder.
"Den ska du kunna få i dig. Brukar du raka din fitta? Hihi Eller har du buske?"
"Åhh vi kan ju börja orakad kuk. Hihi"
"Det borde kunna gå. Hihi" (att ses på söndag)
"Hihi det funkar" (att kalla honom Lasse)
"Skulle vilja se din fitta hihi"
"Jag vi borde kunna ses på söndag hihi"
"Gör jag dig kåt nu? Hihi" (oklart varför han frågar det, han säger att barnet gör honom kåt och berättar att han jobbar med att laga elektronik till flygplan)
Kalsongbild skickas. De pratar om att ses på söndan och gäddan längtar. Hihi!
"Åhh. Ska jag bli först att suga på din klitoris och blygdläppar? Hihi"
Kukbild/film. Skitful selfie tagen när han ligger ner i sängen och hakan flyter ut.
Lite prat och massa hihi.
"Så kan du visa din tunga hihi"
Han skickar bilden (eller kanske filmen antar jag) när han räcker ut tungan. Antagligen för att visa barnet vilken skön tunga ska slicka henne med.
Han pratar om att ta med kondomer.
Han är på väg till träffen men ställer in för att han har fått "snöjour". Enligt Dumpen så hade det dock inte snöat. Det är antagligen då han skickar den s.k. gråtvideon.
Barnet skriver att hon åkt till sin moster i Örebro, att hon gör det ibland när det är problem hemma. Gäddan säger inget särskilt om det, mer än "Ahh okej. Så kan det ju vara." Följt av "Vill träffa dig". Han vet alltså att barnet inte har det helt problemfritt i vardagen och hemmet.
De bestämmer träff i Örebro och det är där han blir konfronterad.
Finns inte mycket att säga om den här gäddan. Troligen en väldigt ensam figur som tror att den där tungvideon är upphetsande för barnet att se. Väldigt märkligt. Han verkar inte så sugen på att penetrera barnet, det verkar vara att ge oralt som är hans grej. Inget prat om analsex i kalla bilar och såna excesser. Hade det inte varit för tungvideon så hade han fallit i glömska rätt fort. Nu har han slickat sig in i vårt gäddminne. Hihi!
(Men det är väl nåt knas med numreringen nu, va? Han borde bara vara #364?)
"Jag har ju ett gäng men det är ju ingen som finns där."
Sägs i konfrontationen när de diskuterar hur många barn han har kontakt med. Ett gäng alltså.
Han kommer inte undan, Sara säger att han kör igång direkt och frågar om barnet gillar sex när han fått reda på att hon är 14.
Och jag dör av skratt! Slickvideon! Wtf?! Hur tänkte han? Skulle det vara sexigt för nån att se?
Jag orkar inte! 
Jag har mycket svårt att tro att gäddan inte har koll på Dumpen. Han måste ha plöjt en massa loggar ty han har helt och hållet anammat det "gulliga" flicklingo fiskarna brukar använda. Hihi!
"Älskar sex hihi är ofta kåt"
"Umm kan kanske hjälpa dig med det. Hihi" (hjälpa barnet att bli slickad - det har hon aldrig blivit)
"Hihi jo så underbart att få orgasm"
Han tycks dock fråga om barnet vill se hans kuk innan han drar iväg bilder.
"Den ska du kunna få i dig. Brukar du raka din fitta? Hihi Eller har du buske?"
"Åhh vi kan ju börja orakad kuk. Hihi"
"Det borde kunna gå. Hihi" (att ses på söndag)
"Hihi det funkar" (att kalla honom Lasse)
"Skulle vilja se din fitta hihi"
"Jag vi borde kunna ses på söndag hihi"
"Gör jag dig kåt nu? Hihi" (oklart varför han frågar det, han säger att barnet gör honom kåt och berättar att han jobbar med att laga elektronik till flygplan)
Kalsongbild skickas. De pratar om att ses på söndan och gäddan längtar. Hihi!
"Åhh. Ska jag bli först att suga på din klitoris och blygdläppar? Hihi"
Kukbild/film. Skitful selfie tagen när han ligger ner i sängen och hakan flyter ut.
Lite prat och massa hihi.
"Så kan du visa din tunga hihi"
Han skickar bilden (eller kanske filmen antar jag) när han räcker ut tungan. Antagligen för att visa barnet vilken skön tunga ska slicka henne med.

Han pratar om att ta med kondomer.
Han är på väg till träffen men ställer in för att han har fått "snöjour". Enligt Dumpen så hade det dock inte snöat. Det är antagligen då han skickar den s.k. gråtvideon.
Barnet skriver att hon åkt till sin moster i Örebro, att hon gör det ibland när det är problem hemma. Gäddan säger inget särskilt om det, mer än "Ahh okej. Så kan det ju vara." Följt av "Vill träffa dig". Han vet alltså att barnet inte har det helt problemfritt i vardagen och hemmet.
De bestämmer träff i Örebro och det är där han blir konfronterad.
Finns inte mycket att säga om den här gäddan. Troligen en väldigt ensam figur som tror att den där tungvideon är upphetsande för barnet att se. Väldigt märkligt. Han verkar inte så sugen på att penetrera barnet, det verkar vara att ge oralt som är hans grej. Inget prat om analsex i kalla bilar och såna excesser. Hade det inte varit för tungvideon så hade han fallit i glömska rätt fort. Nu har han slickat sig in i vårt gäddminne. Hihi!
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-06 kl. 06:22.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-06 kl. 06:22.