2024-02-06, 06:08
Medlem
PROLIFICs avatar
#365 - Snoppdragarkavalkaden a.k.a Hihi-gäddan

(Men det är väl nåt knas med numreringen nu, va? Han borde bara vara #364?)

"Jag har ju ett gäng men det är ju ingen som finns där."

Sägs i konfrontationen när de diskuterar hur många barn han har kontakt med. Ett gäng alltså.

Han kommer inte undan, Sara säger att han kör igång direkt och frågar om barnet gillar sex när han fått reda på att hon är 14.

Och jag dör av skratt! Slickvideon! Wtf?! Hur tänkte han? Skulle det vara sexigt för nån att se? Jag orkar inte!

Jag har mycket svårt att tro att gäddan inte har koll på Dumpen. Han måste ha plöjt en massa loggar ty han har helt och hållet anammat det "gulliga" flicklingo fiskarna brukar använda. Hihi!

"Älskar sex hihi är ofta kåt"

"Umm kan kanske hjälpa dig med det. Hihi" (hjälpa barnet att bli slickad - det har hon aldrig blivit)

"Hihi jo så underbart att få orgasm"

Han tycks dock fråga om barnet vill se hans kuk innan han drar iväg bilder.

"Den ska du kunna få i dig. Brukar du raka din fitta? Hihi Eller har du buske?"

"Åhh vi kan ju börja orakad kuk. Hihi"

"Det borde kunna gå. Hihi" (att ses på söndag)

"Hihi det funkar" (att kalla honom Lasse)

"Skulle vilja se din fitta hihi"

"Jag vi borde kunna ses på söndag hihi"

"Gör jag dig kåt nu? Hihi" (oklart varför han frågar det, han säger att barnet gör honom kåt och berättar att han jobbar med att laga elektronik till flygplan)

Kalsongbild skickas. De pratar om att ses på söndan och gäddan längtar. Hihi!

"Åhh. Ska jag bli först att suga på din klitoris och blygdläppar? Hihi"

Kukbild/film. Skitful selfie tagen när han ligger ner i sängen och hakan flyter ut.

Lite prat och massa hihi.

"Så kan du visa din tunga hihi"

Han skickar bilden (eller kanske filmen antar jag) när han räcker ut tungan. Antagligen för att visa barnet vilken skön tunga ska slicka henne med.

Han pratar om att ta med kondomer.

Han är på väg till träffen men ställer in för att han har fått "snöjour". Enligt Dumpen så hade det dock inte snöat. Det är antagligen då han skickar den s.k. gråtvideon.

Barnet skriver att hon åkt till sin moster i Örebro, att hon gör det ibland när det är problem hemma. Gäddan säger inget särskilt om det, mer än "Ahh okej. Så kan det ju vara." Följt av "Vill träffa dig". Han vet alltså att barnet inte har det helt problemfritt i vardagen och hemmet.

De bestämmer träff i Örebro och det är där han blir konfronterad.

Finns inte mycket att säga om den här gäddan. Troligen en väldigt ensam figur som tror att den där tungvideon är upphetsande för barnet att se. Väldigt märkligt. Han verkar inte så sugen på att penetrera barnet, det verkar vara att ge oralt som är hans grej. Inget prat om analsex i kalla bilar och såna excesser. Hade det inte varit för tungvideon så hade han fallit i glömska rätt fort. Nu har han slickat sig in i vårt gäddminne. Hihi!
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-06 kl. 06:22.
Citera
2024-02-06, 06:19
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Mina första träffar går till sidor om skomärket Clarks.

Jag tycker inte att rebusar ska kräva nån tankeverksamhet alls.

När jag själv gör en rebus är varje ledtråd ett citat, och om man googlar citatet så får man upp rätt ord direkt.

Jag håller med, men jag tycker att det är bättre om man ens inte behöver googla.

Förnamn 1: Det som sägs i konfrontationen, nästan samma som Björne som hade ett eget magasin, blir samma om man byter ut Ö mot A

Förnamn 2: Samma som bl a skådespelande Jähkel och författaren Hellsing

Efternamn: Samma som sossarnas partiledare Magdalena

Född: 1970 + 2, årets femte månad och dagen är 1+2
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-02-06 kl. 07:07.
Citera
2024-02-06, 07:10
Avslutad
En dussingädda - den senaste med numrering 365 (oklar om det numret stämmer dock)
Året har dock öppnat med en hel del helt galna gäddor så man blir lätt blasè på de här "vanliga" gäddorna.

Likt många andra gäddor tjatar 365 om att han gillar att slicka, de är veritabla slickfantomer enligt de själva.

Så med detta önskar jag eder alla en fröjdefull dag

365 - Slickfantomen

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/02/Screenshot_20240205-201326_Drive.jpg
Citera
2024-02-06, 07:36
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K6zvzLu4gX8zW2
Länk till telegram-gruppen?

Finns i tråden. Det finns även något som heter sökfunktion.
Citera
2024-02-06, 08:20
Medlem
ingabekymers avatar
#365 Fotograf?
Fototips
Pressa ner allt fett för att locka fram kuken.
Barn älskar tungor. Speciellt filmsnuttar där de vispar mellan fingrar.
Ska du videofilma? Grodperspektiv. Glöm inte grodperspektivet.
Fota även helst i grodperspektiv. Så att den du skickar bilden kan säkervetsställa att du inte har någon hjärna.
Citera
2024-02-06, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#365 - Snoppdragarkavalkaden a.k.a Hihi-gäddan

(Men det är väl nåt knas med numreringen nu, va? Han borde bara vara #364?)

"Jag har ju ett gäng men det är ju ingen som finns där."

Sägs i konfrontationen när de diskuterar hur många barn han har kontakt med. Ett gäng alltså.

Han kommer inte undan, Sara säger att han kör igång direkt och frågar om barnet gillar sex när han fått reda på att hon är 14.

Och jag dör av skratt! Slickvideon! Wtf?! Hur tänkte han? Skulle det vara sexigt för nån att se? Jag orkar inte!

Jag har mycket svårt att tro att gäddan inte har koll på Dumpen. Han måste ha plöjt en massa loggar ty han har helt och hållet anammat det "gulliga" flicklingo fiskarna brukar använda. Hihi!

"Älskar sex hihi är ofta kåt"

"Umm kan kanske hjälpa dig med det. Hihi" (hjälpa barnet att bli slickad - det har hon aldrig blivit)

"Hihi jo så underbart att få orgasm"

Han tycks dock fråga om barnet vill se hans kuk innan han drar iväg bilder.

"Den ska du kunna få i dig. Brukar du raka din fitta? Hihi Eller har du buske?"

"Åhh vi kan ju börja orakad kuk. Hihi"

"Det borde kunna gå. Hihi" (att ses på söndag)

"Hihi det funkar" (att kalla honom Lasse)

"Skulle vilja se din fitta hihi"

"Jag vi borde kunna ses på söndag hihi"

"Gör jag dig kåt nu? Hihi" (oklart varför han frågar det, han säger att barnet gör honom kåt och berättar att han jobbar med att laga elektronik till flygplan)

Kalsongbild skickas. De pratar om att ses på söndan och gäddan längtar. Hihi!

"Åhh. Ska jag bli först att suga på din klitoris och blygdläppar? Hihi"

Kukbild/film. Skitful selfie tagen när han ligger ner i sängen och hakan flyter ut.

Lite prat och massa hihi.

"Så kan du visa din tunga hihi"

Han skickar bilden (eller kanske filmen antar jag) när han räcker ut tungan. Antagligen för att visa barnet vilken skön tunga ska slicka henne med.

Han pratar om att ta med kondomer.

Han är på väg till träffen men ställer in för att han har fått "snöjour". Enligt Dumpen så hade det dock inte snöat. Det är antagligen då han skickar den s.k. gråtvideon.

Barnet skriver att hon åkt till sin moster i Örebro, att hon gör det ibland när det är problem hemma. Gäddan säger inget särskilt om det, mer än "Ahh okej. Så kan det ju vara." Följt av "Vill träffa dig". Han vet alltså att barnet inte har det helt problemfritt i vardagen och hemmet.

De bestämmer träff i Örebro och det är där han blir konfronterad.

Finns inte mycket att säga om den här gäddan. Troligen en väldigt ensam figur som tror att den där tungvideon är upphetsande för barnet att se. Väldigt märkligt. Han verkar inte så sugen på att penetrera barnet, det verkar vara att ge oralt som är hans grej. Inget prat om analsex i kalla bilar och såna excesser. Hade det inte varit för tungvideon så hade han fallit i glömska rätt fort. Nu har han slickat sig in i vårt gäddminne. Hihi!

Ha,ha,ha!! eller hihi! Helt jäkla sjukt att läsa det komprimerat skrivet! Tack!!! Alltså de där håriga skreven, slickfilmen o hihi, är du kåt osv.. hade det inte varit att man sett flera hundra gäddor hade man tyckt att detta vore fullständigt , fullständigt orimligt o att han skulle vara ensam i världen om detta.. att lida av åkomman att man gillar att våldta barn verkar också komma med en sjukt jävla brist på självinsikt o omdöme.

Citera
2024-02-06, 08:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hemlig-namn
Håller med.
- Hank, kom tillbaka! Allt är förlåtet!

Hahaha Hank #292.

"Jag har ingen dragning till barn", visar samtidigt själv en lista på tio barn han är i kontakt med.

Någon som vet hur det gick för Hank?
Citera
2024-02-06, 09:06
Medlem
Otroligt. Man hinner snart inte med i lavinen av gäddor

Den senaste "slickfantomen från Kungsör" med något oklart gäddnummer, han tog alltså Sara och Patrik här i Örebro!

Tredje eller fjärde gäddan som fångats här?

Bra gäddfångarvatten

Av vädret att döma borde detta hänt för ca. 2 veckor sedan?

Varför detta strul med gäddnummer?

Kolla in streetwiew. Militärlastbilen han har på sin gård ser väl precis ut som den i Lasse Åbergs film Repmånad?

Gäddan försöker dölja sin ångest, men visst skiner ändå paniken igenom ibland?

Snart vet han och alla runt honom vad Dumpen är.

Kan bli ett stort socialt fall om inte alla kompisar är gäddor. Hihi.
Senast redigerad av Spritsson 2024-02-06 kl. 09:10.
Citera
2024-02-06, 09:41
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ha,ha,ha!! eller hihi! Helt jäkla sjukt att läsa det komprimerat skrivet! Tack!!! Alltså de där håriga skreven, slickfilmen o hihi, är du kåt osv.. hade det inte varit att man sett flera hundra gäddor hade man tyckt att detta vore fullständigt , fullständigt orimligt o att han skulle vara ensam i världen om detta.. att lida av åkomman att man gillar att våldta barn verkar också komma med en sjukt jävla brist på självinsikt o omdöme.

Som så många gånger sagt; verkligheten överträffar alltid dikten och det här skulle inte ens den skevaste av manusförfattare komma på. Den s.k. slickfilmen. Herre gud! Det där är en gest folk gör när de skojar till det. Typ. Men #365 eller #364 eller vad han nu har för nummer gör det när han läckrar sig.

Nog för att man är störd när man är peddo, men en del gäddor har ytterlige dimensioner i sina störningar. Hihi!
Citera
2024-02-06, 10:08
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag håller med, men jag tycker att det är bättre om man ens inte behöver googla.

Förnamn 1: Det som sägs i konfrontationen, nästan samma som Björne som hade ett eget magasin, blir samma om man byter ut Ö mot A

Förnamn 2: Samma som bl a skådespelande Jähkel och författaren Hellsing

Efternamn: Samma som sossarnas partiledare Magdalena

Född: 1970 + 2, årets femte månad och dagen är 1+2

Men han kan väl för tusan inte heta Jargen!

Tänkte jag.

Först.

Men var inte det där lite för enkelt?
Citera
2024-02-06, 10:25
Medlem
Livmedikusens avatar
Sådär, har mailat åklagaren angående #200.
Det kommer säkert inte ge någonting, men jag förmår inte bara att sitta och se på vad han tar sig till.
Citera
2024-02-06, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Sådär, har mailat åklagaren angående #200.
Det kommer säkert inte ge någonting, men jag förmår inte bara att sitta och se på vad han tar sig till.
Vad skrev du?
Gjorde du dem uppmärksamma på hans vidriga fantasier eller något annat?
Fantasier är förvisso inte straffbart, du kanske skrev något annat……
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in