2024-02-05, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Hur vet du att Jennifer blev provocerad för att säga "ät mitt bajs"?
Hon behöver inte ens bli provocerad för att sätta igång och gapa.

Ursula sluta anmäla mig.
Du ser rasism direkt då du själv tycker det motsatta.

Jennifer beter sig som en 13åring på HVB hem.

Alla attackerar henne men när hon själv gör det så är hon "rak o ärlig"
2024-02-05, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Absolut. Men jag mena bara för att hon brusa upp lite betyder inte att hon är aggressiv eller "galen" lol. Hon är bara ärlig och rak och säger som det är.
Du får kolla dina definitioner i en ordbok. Om man brusar upp och börjar skrika på folk så kallas det att man är ”aggressiv”. Man måste inte slå folk på käften för att kvala in som aggressiv - även om jag misstänker att Jennifer kan kryssa den rutan också .

Jennifer försöker vinna argumentationer genom att skrika högst och tysta folk från att diskutera med henne av rädsla för hennes utbrott. Det är ortenmentalitet, det.
2024-02-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Kan mycket väl vara den sämsta pakten genom tiderna. Dom var väl 7 st i början(?), ett par veckor senare är dom nere i tre, bra jobbat! Offrar sina egna som förstekämpe för att få gruppen att sova i SB-stugan kommande vecka. Amatörer.

Håller med att de agerar som amatörer.

Men de offrade inte medvetet en av de egna utan de troddde att Per skulle vara chanslös mot dem.
2024-02-05, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är en omvänd form av slughet, de vill ha storbondemakten för att bestämma vem som ska åka ut. Att det är någon av dem som åker ses som en helt rimlig konsekvens för att få makten att bestämma.

Det är ungefär som när en kurdisk räv försöker äta upp en jordgubbe. Han tror att det ger makt och pengar utan att fatta att det är sig själv han offrar i slutändan.

Det bästa vore om samhället tvingade alla förortsungar att läsa om Damokles på lättläst arabiska, eller i svårare fall som pekbok.
Man får nog rekommendera pekbok till den här specifika pakten. Deras förvåning och upprördhet när Magnus benämnde dem öppet som ”Pakten” - . Trodde de att de flög under radarn?

De trodde nog att alla gick på Tims förklaring ”Vi är bara tillsammans i storbondestugan för att vi gillar att vara uppe sent”.
2024-02-05, 17:47
Avslutad
Har inte kollat på Farmen på säkert 20 år. Det sista jag minns är när naken-Janne var med.

Har tänkt kolla på Farmen men efter att ha läst vad för folk som är med känns det som att programmet inte riktigt håller måttet längre? Vad säger ni, är det värt att kolla på igen?
2024-02-05, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Du får kolla dina definitioner i en ordbok. Om man brusar upp och börjar skrika på folk så kallas det att man är ”aggressiv”. Man måste inte slå folk på käften för att kvala in som aggressiv - även om jag misstänker att Jennifer kan kryssa den rutan också .

Jennifer försöker vinna argumentationer genom att skrika högst och tysta folk från att diskutera med henne av rädsla för hennes utbrott. Det är ortenmentalitet, det.
Men kan du förstå hennes utbrott?
2024-02-05, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysterietlever
Har inte kollat på Farmen på säkert 20 år. Det sista jag minns är när naken-Janne var med.

Har tänkt kolla på Farmen men efter att ha läst vad för folk som är med känns det som att programmet inte riktigt håller måttet längre? Vad säger ni, är det värt att kolla på igen?
Det finns säkert andra serier med fler nakna män som du kan se.
2024-02-05, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Hur vet du att Jennifer blev provocerad för att säga "ät mitt bajs"?
Hon behöver inte ens bli provocerad för att sätta igång och gapa.
Blev hon inte provocerad? Såg du inte avsnittet???
2024-02-05, 17:51
Medlem
lunarluddes avatar
Per Renström är kung, hoppas han vinner skiten.
2024-02-05, 17:52
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Den i tråden som liknade Ronja vid en struts har förstört det för mig, kan inte tänka på annat när hon är i bild.
OM jag säger att Torpet Cornelia även påminner om Danny Saucedo i ansiktet, förstör jag för dig då nästa gång hon är i bild?
2024-02-05, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det finns säkert andra serier med fler nakna män som du kan se.

Skiter fullständigt i huruvida nudister springer runt i tv eller inte. Nu undrade jag specifikt om Farmen för det var ett bra program då, nu vet jag inte. Många program tappar det genom åren. Men tack för din input.
2024-02-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysterietlever
Skiter fullständigt i huruvida nudister springer runt i tv eller inte. Nu undrade jag specifikt om Farmen för det var ett bra program då, nu vet jag inte. Många program tappar det genom åren. Men tack för din input.
Ditt sista minne av Farmen är naken-Janne. Hur ska någon annan än du veta vad du tycker om dagens Farmen?

Det är lika smart att skriva och fråga om vi tycker att du ska äta Falukorv för du har inte smakat det dom sista 20 åren, men då smakade det gott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in