Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Bara för att folk har stolthet, lojala så är dom ifrån orten lol
Skitsnack! Deras så kallade stolthet yttrar sig i att alla ska visa dom respekt oavsett om dom beter sig apor och bär sig allmänt illa åt.
Jennifer tycker sig stå över dom andra tjejerna och det är mer än 1 gång hon har gapat och skrikit. Så jälva less på henne attityd
Det spelar ingen roll om det är killar eller tjejer som kommer flera stycken och går när jag möter dom, för skulle jag råka titta på dom kan jag bli misshandlad för att jag tittar räknas det som respektlöst.
Det räcker med en snabb blick. Jag menar inte jag stirrar ut dom för det skulle vara oförskämt vem det än är.
Sånt händer hela tiden och det har du väl knappast missat.
Dom gapar om respekt i tid och otid och så drar dom rasistkortet. Respekt får människor som beter sig normalt!
Citat:
Ursprungligen postat av
farling
Personligen skiter jag egentligen högaktingsfullt i vilket specifikt land hon härstammar från. En gemensam faktor för tjejer med utländsk härkomst likt hennes, som är uppväxta i förort är dock att de har en kaxig attityd, är dryga, gapiga och skrikiga samt allmänt otrevliga. Jennifer har uppvisat detta beteende gång på gång.
Hon är inte "passionerad". Hon är en idiot med en mental ålder på 15 år, som just nu skämmer ut sig totalt inför hela svenska folket.
Där slog du huvudet på spiken. Jennifer är 31 år, har två barn och beter sig som en trotsig fjortis som inte får som hon vill.
Ett praktexempel på den här typen av mentalitet kan man läsa om här... men han gick på fel person...
Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Såg en artikel från 15 mar 2021 om mordet. Blev förvånad

Joakim ser inte ut som 45, snarare 65. Så härjad.
https://www.expressen.se/nyheter/atalad-for-mord-med--haftpistol-dom-faller/
Enligt samstämmiga uppgifter inne på Max ska Ali Reza Shojaei blivit arg på Joakim Forsell, rest sig upp och sparkat undan en stol, samt sagt något om att han inte ville att Joakim Forsell skulle titta på honom när han åt.
Joakim var nog ute efter bråk för han kör sen fram till bilen där BO sitter.
En full kaxig arab går fram till Joakims bil och har skickat ett sms precis där han skriver att han ska ”knulla gamlingen” men han fick en kula i hjärtat.
Jaha... sörjer någon araben och kommer någon att sörja rötägget Joakim?
Inte jag i alla fall. Det dom har råkat ut för kallas för karma!