2024-02-05, 15:43
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det är ju förfan ett spel. Folk paktar. Dom andra paktar med sig själva också. Vad är problemet??!
Vilket problem? Jag har inget problem.
Jag kollar på Farmen och skriver här vad jag tycker och tänker. Frågor på det?
2024-02-05, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Vad tror du själv att jag menar med det?

Nu vet jag ju inte vad du har för preferenser, men i min värld är det i alla fall rätt otrevligt att säga "ät mitt bajs" till en annan person.
Inte ens om någon provocerar en och är otrevlig mot en?
2024-02-05, 15:45
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Vad tror du själv att jag menar med det?

Nu vet jag ju inte vad du har för preferenser, men i min värld är det i alla fall rätt otrevligt att säga "ät mitt bajs" till en annan person.
Exakt👍
2024-02-05, 15:53
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Jag gillade att Cornelia tackade nej till att sova i storbondestugan med den falska ortenbruden.

Bra att Maxine också sa nej

Barnen till Jennifer kommer INTE vara stolta över sin hemska. Tyvärr.

Kolla upp alla hennes domar.
Hon betalade inte ens hyran på över 1 år.
Kronofogden m.m
Att inte Jennifer fattade att hennes medverkan i Farmen skulle dra upp hennes förflutna, visar hur korkad hon är Hon måste väl ha läst i Farmen trådar tidigare och borde veta att vi gräver upp det som finns om deltagarna. Har man domar på sig kommer dom fram.

Beter man sig som Jennifer får man avsky från vettiga människor. Varför tror ortenfolk att dom är förmer än andra. Deras överlägsna attityd och gapande så fort dom får något som dom uppfattar som kritik.
Hennes barn och pojkvän lär nog skämmas rätt bra över hennes beteende nu.

Det var ju inte bara hyran och struntade i att betala. Kreditkortsskuld och flyttade ut från en lägenhet utan att städa den och lämna tillbaka nycklarna. Skrev om det tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer verkar behöva pengarna... räcker en halv mille nu med alla räntorna?
Hon finns på Lexbase med 3 domar. Hur kan en vuxen människa göra så här?
Så omoget men det kostar väl med fillers och lösögonfransar och annan skit hon har gjort.
Jennifer har fyllt 32 år nu så hon var ingen strulig tonåring när hon skaffade sig dom här skulderna.
Har hon betalat dom nu?

1: Dom 2019-04-24 Meddelad i Uppsala
Skuld Mastercard 29 863,05 kronor + ränta om 10,45 procent på kapitalbeloppet från den 7 mars 2018 till dess betalning sker, ersättning för ansökningsavgift med 2 800 kronor samt ersättning för ombudsarvode med 7 152 kronor.

2: TREDSKODOM 2020-06-10 2020-06-10 Meddelad i Uppsala
Skuld till Aktiebolaget Enköpings Hyresbostäder.
Betalade inte hyran på 13 månader från från den 31 maj 2019 - 29 maj 2020, skuld ca 70.000 kr + ränta + rättegångskostnader 10 722 kr + inkassoavgift 180 kr + 720 kr avseende kostnad i samband med ansökan om betalningsföreläggande och handräckning.

3: TREDSKODOM 2022-11-23 Meddelad i Uppsala
Skuld till Aktiebolaget Enköpings Hyresbostäder.
17 504 kr 2022 som är en 14:e obetald hyra 2020-06-30 + inkasso 180 kr och + ansökningsavgift om 900 kr.
Svaranden är skyldiga att återlämna nycklar vid avflyttning. Svaranden har inte återlämnat nycklar och
låsbrickor. Bolaget har haft kostnader för att byta låscylinder och tillverka nya nycklar om totalt 4 100
kronor.
Svaranden är skyldig att städa lägenheten vid avflyttning. Svaranden har inte städat lägenheten. Bolaget har haft kostnader för att städa lägenheten om totalt 2 830 kronor. Svaranden är enligt vad som följer av avtalet skyldig att ersätta Bolaget för detta.

Vilken sopa. Hon kan inte ta ett lån eller avbetalning för hon har betalningsanmärkning som är kvar i flera år till.
Gå över lik för den halva millen är nog hennes mål...
2024-02-05, 16:24
Medlem
Cornelia N har en synnerligen smäcker och välformad stjärt. Så sexigt att se en ung kvinna som INTE går omkring med två uppblåsta väderballonger baktill ( vilket tycks vara det för tillfället moderna rap-skadade ghetto-idealet, nej tack till det!).

Cornelias fantastiska kropp inbjuder till dagdrömmar om extatisk vällust i form av såväl spansk som grekisk kärlekskonst. Bland mycken annan.

Cornelia är Freja.
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-02-05 kl. 16:30.
2024-02-05, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hon svarar på sos-alarm?

Med den dialekten?
2024-02-05, 16:41
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Inte ens om någon provocerar en och är otrevlig mot en?
Hur vet du att Jennifer blev provocerad för att säga "ät mitt bajs"?
Hon behöver inte ens bli provocerad för att sätta igång och gapa.
2024-02-05, 16:44
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Bara för att folk har stolthet, lojala så är dom ifrån orten lol
Skitsnack! Deras så kallade stolthet yttrar sig i att alla ska visa dom respekt oavsett om dom beter sig apor och bär sig allmänt illa åt.
Jennifer tycker sig stå över dom andra tjejerna och det är mer än 1 gång hon har gapat och skrikit. Så jälva less på henne attityd
Det spelar ingen roll om det är killar eller tjejer som kommer flera stycken och går när jag möter dom, för skulle jag råka titta på dom kan jag bli misshandlad för att jag tittar räknas det som respektlöst.
Det räcker med en snabb blick. Jag menar inte jag stirrar ut dom för det skulle vara oförskämt vem det än är.
Sånt händer hela tiden och det har du väl knappast missat.
Dom gapar om respekt i tid och otid och så drar dom rasistkortet. Respekt får människor som beter sig normalt!
Citat:
Personligen skiter jag egentligen högaktingsfullt i vilket specifikt land hon härstammar från. En gemensam faktor för tjejer med utländsk härkomst likt hennes, som är uppväxta i förort är dock att de har en kaxig attityd, är dryga, gapiga och skrikiga samt allmänt otrevliga. Jennifer har uppvisat detta beteende gång på gång.

Hon är inte "passionerad". Hon är en idiot med en mental ålder på 15 år, som just nu skämmer ut sig totalt inför hela svenska folket.
Där slog du huvudet på spiken. Jennifer är 31 år, har två barn och beter sig som en trotsig fjortis som inte får som hon vill.

Ett praktexempel på den här typen av mentalitet kan man läsa om här... men han gick på fel person...
Citat:
Såg en artikel från 15 mar 2021 om mordet. Blev förvånad Joakim ser inte ut som 45, snarare 65. Så härjad.
https://www.expressen.se/nyheter/atalad-for-mord-med--haftpistol-dom-faller/

Enligt samstämmiga uppgifter inne på Max ska Ali Reza Shojaei blivit arg på Joakim Forsell, rest sig upp och sparkat undan en stol, samt sagt något om att han inte ville att Joakim Forsell skulle titta på honom när han åt.
Joakim var nog ute efter bråk för han kör sen fram till bilen där BO sitter.
En full kaxig arab går fram till Joakims bil och har skickat ett sms precis där han skriver att han ska ”knulla gamlingen” men han fick en kula i hjärtat.

Jaha... sörjer någon araben och kommer någon att sörja rötägget Joakim?
Inte jag i alla fall. Det dom har råkat ut för kallas för karma!
Senast redigerad av Timeout 2024-02-05 kl. 16:55.
2024-02-05, 16:53
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Att inte Jennifer fattade att hennes medverkan i Farmen skulle dra upp hennes förflutna, visar hur korkad hon är Hon måste väl ha läst i Farmen trådar tidigare och borde veta att vi gräver upp det som finns om deltagarna. Har man domar på sig kommer dom fram.

Beter man sig som Jennifer får man avsky från vettiga människor. Varför tror ortenfolk att dom är förmer än andra. Deras överlägsna attityd och gapande så fort dom får något som dom uppfattar som kritik.
Hennes barn och pojkvän lär nog skämmas rätt bra över hennes beteende nu.

Det var ju inte bara hyran och struntade i att betala. Kreditkortsskuld och flyttade ut från en lägenhet utan att städa den och lämna tillbaka nycklarna. Skrev om det tidigare.
Kunde inte sagt det bättre själv.Tummen upp på det👍Trött på alla dessa realitysåpor där prod.teamen är pk och plockar in icke svenskfödda & blattar.
Nej..jag är ingen rasist. Jag är realist.
Per är en stark och genuin man av rang. Gillar honom starkt👍
2024-02-05, 17:15
Medlem
Giggsys avatar
Kan mycket väl vara den sämsta pakten genom tiderna. Dom var väl 7 st i början(?), ett par veckor senare är dom nere i tre, bra jobbat! Offrar sina egna som förstekämpe för att få gruppen att sova i SB-stugan kommande vecka. Amatörer.
2024-02-05, 17:18
Medlem
Citat:
Ja, det är dom. Dom har ju varit lojala mot varandra sedan dag 1.
De saknar helt stolthet. Det finns ingen stolthet i att vara lat och ohederlig.

Farmen har blivit som ett Sverige i miniatyr med samma spänningar som i samhället. Det finns en stor missuppfattning i förorten att det ligger någon sorts stolthet och heder i att skrika och vara allmänt stor i käften.

Det är bara trash som uppför sig på det sättet.
2024-02-05, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Kan mycket väl vara den sämsta pakten genom tiderna. Dom var väl 7 st i början(?), ett par veckor senare är dom nere i tre, bra jobbat! Offrar sina egna som förstekämpe för att få gruppen att sova i SB-stugan kommande vecka. Amatörer.

Det är en omvänd form av slughet, de vill ha storbondemakten för att bestämma vem som ska åka ut. Att det är någon av dem som åker ses som en helt rimlig konsekvens för att få makten att bestämma.

Det är ungefär som när en kurdisk räv försöker äta upp en jordgubbe. Han tror att det ger makt och pengar utan att fatta att det är sig själv han offrar i slutändan.

Det bästa vore om samhället tvingade alla förortsungar att läsa om Damokles på lättläst arabiska, eller i svårare fall som pekbok.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in