2024-02-05, 14:53
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Varför är Levin ens med i Farmen/Torpet?
Han är negativt inställd till alla uppdrag förutom att snickra...

Sen förlorar han alla jävla tävlingar typ. Han vann en. Mot tjejer på att dra upp mälor så att en kedja skulle frisättas. Resten av tävlingarna har han förlorat mot 2 tjejer... Pinsamt på riktigt...

Han sjönk i mina ögon när han förklarade sitt yrke. Jag trodde han drev hundspann i något fjäll men så är han bara väktare med hund.
2024-02-05, 14:54
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Håller med i allt du skriver från början till sista raden. Gillade när fjanten som var så kaxig innan grinade och snyftade efter kampen. Så tuff var han. Ha ha...Hoppas mest att Per vinner.
Träffsäkert att se likheten mellan pundare Alex och miniatyren Tuff-Tim. Ha ha Dom där morgonmötena har han lärt sig från torken och ska nu genomföra detta som en guru. Han är så pinsam.
Så klockrent!👍
2024-02-05, 14:59
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hon har fått gå framåtlutad under sin uppväxt. Hade hon tränat röv och baksida lår hade hon inte fått ryggont i framtiden.
Hon kommer få enorma ryggproblem i framtiden.
Om hon inte bestämmer sej för att ta ut silikonpåsarna innan dess🙃
2024-02-05, 15:01
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Ronja jobbar inte som polis. Antagligen jobbar hon som receptionist eller möjligtvis passexpeditionen och där räcker det med en gymnasial utbildning

Hon svarar på sos-alarm?
2024-02-05, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag skiter väl i om hon är latino eller en Alien eller whatever. Tror du att hon får nån fribiljett till att vara aggressiv och galen för att hon är ”latino”?? Hon döms på samma skala som alla andra. Du vill ha positiv särbehandling på basis av etnicitet. Vem är rasisten egentligen?
Absolut. Men jag mena bara för att hon brusa upp lite betyder inte att hon är aggressiv eller "galen" lol. Hon är bara ärlig och rak och säger som det är.
2024-02-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Nej det påstod jag inte. Det är din tolkning.Vilka människor som helst kan vara stolta och lojala. Det är en bra egenskap.Man är ju inte mer än människa.
Det du påstår nu är att Jennifer, Tim, Fredrik & fd farmarna Jojje & Andreas är lojala och stolta?
Ja, det är dom. Dom har ju varit lojala mot varandra sedan dag 1.
2024-02-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Personligen skiter jag egentligen högaktingsfullt i vilket specifikt land hon härstammar från. En gemensam faktor för tjejer med utländsk härkomst likt hennes, som är uppväxta i förort är dock att de har en kaxig attityd, är dryga, gapiga och skrikiga samt allmänt otrevliga. Jennifer har uppvisat detta beteende gång på gång.

Hon är inte "passionerad". Hon är en idiot med en mental ålder på 15 år, som just nu skämmer ut sig totalt inför hela svenska folket.
För tjejer med utländsk härkomst likt hennes? Vad menar du med det? Hon är latina. Hur vet du att hon är uppväxt i förorten? Och vad fan spelar det för roll? Hur är hon kaxig? Dryg? Gapig, skrikig? Och otrevlig? Förklara gärna när hon var det.
2024-02-05, 15:31
Medlem
Har inte läst alla inlägg.

Men vart fan hittar man dessa människor?, Beckomberga stängdes för längesen?
2024-02-05, 15:37
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Och därmed har de bildat en pakt En pakt som medvetet ska motarbeta de andra deltagarna så långt det går. Tror tyvärr inte denna strategi funkar.
Eller vad tror du?
2024-02-05, 15:37
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Och därmed har de bildat en pakt. En pakt som medvetet ska motarbeta de andra deltagarna så långt det går. Tror tyvärr inte denna strategi funkar.
Eller vad tror du?
2024-02-05, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Och därmed har de bildat en pakt En pakt som medvetet ska motarbeta de andra deltagarna så långt det går. Tror tyvärr inte denna strategi funkar.
Eller vad tror du?
Det är ju förfan ett spel. Folk paktar. Dom andra paktar med sig själva också. Vad är problemet??!
2024-02-05, 15:42
Medlem
farlings avatar
Citat:
För tjejer med utländsk härkomst likt hennes? Vad menar du med det? Hon är latina. Hur vet du att hon är uppväxt i förorten? Och vad fan spelar det för roll? Hur är hon kaxig? Dryg? Gapig, skrikig? Och otrevlig? Förklara gärna när hon var det.

Vad tror du själv att jag menar med det?

Nu vet jag ju inte vad du har för preferenser, men i min värld är det i alla fall rätt otrevligt att säga "ät mitt bajs" till en annan person.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in