Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Frågan var retorisk - jag trodde du skulle förstå det i och med slutet.
Eller vad anser du att hon borde ha gjort .. huggit ner honom med en machete och styckat kroppen?
Men icke
Dina sjuka fantasier och lögner lämnar jag därhän.
De är helt ointressanta.
Ja, så klart, du vill inte ha några svar. Du vill ställa frågorna och diktera svaren och om det inte är ett alternativ att hon hugger ner honom med en machete och styckar kroppen, så kan det inte finnas några andra.
Om du nu anser att det är helt irrelevant vad hon kunde ha gjort, så är ju din retoriska fråga än mer irrelevant än mitt svar. Varför hålla på med retoriska frågor kring saker du menar är helt irrelevanta?
Skrev jag att du är helt slut i huvudet?
Sjuka fantasier är det du som håller på med, om machetes och styckning av kroppar.
Jag håller mig till den relevanta sakfrågan, vad som har skett och vad hon kunde ha gjort om hon inte hade velat ha sex med sin fuckboy. Det är rätt uppenbart att hon suktade efter honom. Det var i princip raka vägen i säng och pang på rödbetan, vilt knullande runt om i lägenheten i två timmar, med dito oralsex.
Hon hade alla möjligheter att avstyra sex, redan från när han ringde till när han började smeka henne. Men så gott som allting hon gjorde gick i riktning mot sex, och när han började smeka henne var hon lite motsträvig en kort stund men sedan var det full fart, i två timmar.