2024-02-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goofie1
Jennifer kan vara den vidrigaste personen i farmens historia? Stackars hennes barn.

Haha, delad förstaplats tillsammans med Sebastian Dawkins. Farmen Afrika får aldrig nånsin bli bortglömt
2024-02-05, 14:31
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Haha, delad förstaplats tillsammans med Sebastian Dawkins. Farmen Afrika får aldrig nånsin bli bortglömt

Nja. Överdriv inte nu. Sebbe var psykopat på riktigt.
2024-02-05, 14:36
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jodå, Magnus dansade med Ronja. Magnus hade snott ihop en väst och knätofsbyxor också. Det hade han kunnat få lite cred av Wincent för.

Han hade på sig kläderna som deltagarna poserat med inför fotona som hänger på Farmen och Torpet.
2024-02-05, 14:37
Medlem
Misstaget som Pakten begått är att de underskattat de andra deltagarna.

De var väldigt säkra på att Andreas lätt skulle kunna få ut Per. Hade de insett att han var svårt motstånd så hade de säkert valt Anna i stället. Eller i varje fall satt Per som förstekämpe så att den han valde fått välja gren. Nu visade det ju sig inte ha någon betydelse ändå eftersom Per nog valde samma gren som Andreas själv hade valt...

Och de känner sig jättesmarta när de paktar i storbondestugan trots att alla de andra märker vad de gör och det nu finns en majoritet som har en sorts informell "pakt" riktad mot dem istället.

Det är nästan något oskyldigt över det. Surtanter som Anna, gubbar som Per, fina flickor som Cornelia och snälla killar som Magnus är kanske lömskare i verkliga livet än vad de tuffa killarna och tjejen i Pakten är.

Jag brukar oftast hålla på the underdog och hoppas faktiskt Jennifer tar hem alltihopa nu. Även om det säkert blir Magnus som vinner.
2024-02-05, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Vad Jennifer säger nästa vecka: "Ät mitt bajs allihopa!"

Vad är grejen med att blattar säger att man ska äta deras bajs när de lackar på en?

Ja det och att dom knulla ens mamma är vad som prioriteras i halvapors hjärna i skarpt läge.

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur tänkte man när man bildade par vid dansen?

blond (Brolin) med blond (Martina), svarthårig (Tim) med svarthårig (Jennifer)
Gråhårig (Anna) med Gråhårig (Per)

Skalliga fick inte va med

Skallig parades i hop med Struts.
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men herregud så dåligt han hamrade!! Han höll ju alldeles för långt in på hammaren. Då får man ju ingen kraft i slagen!! Asså så dålig trodde jag inte Andreas var faktiskt. Tror tom en tjej hade slagit honom i den grenen. Riktig sopa!! Kul att han var så kaxig i början o sen förlorade och bölade som en tönt! Riktigt nice!

Varken han eller Tim har jobbat fysiskt förut. Dom sa ju att Ciro hade lärt dom hamra och såga.
När dom byggde det första vindskyddet sa ju Andreas "fan, vi har lagt ett tak. Kan du tänka dig!"
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Se det är ju rasistiskt att snacka om att folk ifrån orten har någon sorts mentalitet
Och ändå är det så
2024-02-05, 14:41
Avslutad
Citat:
Du har uppenbarligen inte varit omkring många latino tjejer ser jag. Hon är bara passionerad och ärlig. Hon menar inget illla
Jag skiter väl i om hon är latino eller en Alien eller whatever. Tror du att hon får nån fribiljett till att vara aggressiv och galen för att hon är ”latino”?? Hon döms på samma skala som alla andra. Du vill ha positiv särbehandling på basis av etnicitet. Vem är rasisten egentligen?
2024-02-05, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Han hade på sig kläderna som deltagarna poserat med inför fotona som hänger på Farmen och Torpet.
Aha, Folke falköga där. Har de gammaldags kläder på sig på de fotona.
2024-02-05, 14:49
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Bara för att folk har stolthet, lojala så är dom ifrån orten lol
Nej det påstod jag inte. Det är din tolkning.Vilka människor som helst kan vara stolta och lojala. Det är en bra egenskap.Man är ju inte mer än människa.
Det du påstår nu är att Jennifer, Tim, Fredrik & fd farmarna Jojje & Andreas är lojala och stolta?
2024-02-05, 14:52
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Varför har ofta tjejer med stora fläskpattar Blonda Cornelia på Torpet) en totalt platt och osexig rumpa? Kolla, ryggen OCH arslet är lika platta. Nästan så att röven är insjunken.

Träna rumpan eller gör en operation!

För hon ser ganska bra it i facet.
Men hennes personlighet sänger henne nåt enormt. Tyvärr.

Hon har fått gå framåtlutad under sin uppväxt. Hade hon tränat röv och baksida lår hade hon inte fått ryggont i framtiden.
2024-02-05, 14:53
Medlem
farlings avatar
Citat:
Du har uppenbarligen inte varit omkring många latino tjejer ser jag. Hon är bara passionerad och ärlig. Hon menar inget illla

Personligen skiter jag egentligen högaktingsfullt i vilket specifikt land hon härstammar från. En gemensam faktor för tjejer med utländsk härkomst likt hennes, som är uppväxta i förort är dock att de har en kaxig attityd, är dryga, gapiga och skrikiga samt allmänt otrevliga. Jennifer har uppvisat detta beteende gång på gång.

Hon är inte "passionerad". Hon är en idiot med en mental ålder på 15 år, som just nu skämmer ut sig totalt inför hela svenska folket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in