Fast de e ju nån i "ortengänget" som e storbonde. Vem skulle inte följa dess order??
Den som blir diskad + storbonde tips.
Anna eller Per, som båda saknas på läktaren. Det är inte speciellt troligt att någon av dessa blir vald till torpetkamp av pakten eller att de väljer varandra som andrekämpe i tinget'
Jennifer lär bli storbonde då on är den enda från pakten som är på läktaren.
Senast redigerad av Noxyl 2024-02-04 kl. 12:46.
Antingen insmugglad mat eller vägran att följa storbondens order. Jag börjar luta åt det senare.
Jag tycker att det viskades mycket mellan två personer på dagens ting efter kampen. Vill inte spoila utgången av tinget även om det är tillåtet. Men baserat på viskningarna mellan
Tim och Andreas
så tror jag att det handlar om nån typ av hjälp från utsidan.
Jag tycker att det viskades mycket mellan två personer på dagens ting efter kampen. Vill inte spoila utgången av tinget även om det är tillåtet. Men baserat på viskningarna mellan
Tim och Andreas
Tim och Andreas
Mycket möjligt att det är så, suget efter sprit och cigarrer verkar vara akut. Saknar man dessutom folkvett och moral så kan allt hända.
Just ja Fast hon gjorde väl inget regelbrott? Hon var ju "bara" lite manhaftig och stor i mun om man säger så = förll man i onåd hos henne var det bara att ducka
Var våran fina qristina en utav trans pionjärrna i vårat rike? ☺️
Anna eller Per, som båda saknas på läktaren. Det är inte speciellt troligt att någon av dessa blir vald till torpetkamp av pakten eller att de väljer varandra som andrekämpe i tinget'
Jennifer lär bli storbonde då on är den enda från pakten som är på läktaren.
Farmen och Torpet nästa vecka.
Du har rätt om storbonde, var lätt att räkna ut.
Vem som vinner i Tinget nästa vecka (gömd i en annan spoiler).
Då Maxine kommit in på Farmen då borde det vara tre stycken som tävlar i Torpetkampen. De ska ju vara fyra på Torpet för att vara fulltaliga.
Farmen handling onsdag avsnitt 24: Det är konfliktfyllt på gården. Flera deltagare känner sig illa behandlade och upplever att de är utfrysta. Storbonden ska skicka två Farmare till Torpet och gör ett taktiskt val som får stor innebörd för hens sociala liv på gården.
Då förstår att Fredrik och Tim blir två av de valda. Om inte går ner till tre deldagare på Torpet eller tar in en ny deldagare på torpet så det blir fyra personer. Om storbonden bara får välja två personer, då inte fair play om Fredrik och Tim kommer till Torpet utan att tävla.
Anna har tjatat om att hon vill bli vald till förstekämpe och hon har sagt att hon vill hem, risk att hon lägger sig när hon hamnar där.
En regel på Farmen om lämnar frivilligt då får inte vara med som publiki på finalen.
Regelbrottet verkar inte vara så allvarligt att någon blir diskad. Om någon skulle bli diskad så har ingen visat bevis på detta.