2024-02-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Tror på insmugglad mat som regelbrott. Ortengänget har ingen moral, de har definitivt fått hjälp.
Antingen insmugglad mat eller vägran att följa storbondens order. Jag börjar luta åt det senare.
2024-02-04, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Antingen insmugglad mat eller vägran att följa storbondens order. Jag börjar luta åt det senare.
Fast de e ju nån i "ortengänget" som e storbonde. Vem skulle inte följa dess order??
2024-02-04, 12:14
Medlem
Pillenfilles avatar
Vad Jennifer säger nästa vecka: "Ät mitt bajs allihopa!"

Vad är grejen med att blattar säger att man ska äta deras bajs när de lackar på en?
2024-02-04, 12:41
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fast de e ju nån i "ortengänget" som e storbonde. Vem skulle inte följa dess order??

Den som blir diskad + storbonde tips.
Senast redigerad av Noxyl 2024-02-04 kl. 12:46.
2024-02-04, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag tycker att det viskades mycket mellan två personer på dagens ting efter kampen. Vill inte spoila utgången av tinget även om det är tillåtet. Men baserat på viskningarna mellan
så tror jag att det handlar om nån typ av hjälp från utsidan.
2024-02-04, 13:11
Medlem
Jennifers barn måste skämmas som fan över sin falska och elaka så kallade mamma...

Fettot Brolin ser påtänd ut på ögonen. Är det sant att dom smugglade in ladd/tjack på Farmen ändå kanske?

Jag håller på Per och Cornelia nu.

Kärringen Anna är ett riktigt instabilt jävla psykfall
2024-02-04, 13:42
Medlem
Sedan så fattar jag inte varför anna lacka sådär. Om hon vill ha hjälp fråga någon i huset fortsätt fråga. Istället för att sura lol
2024-02-04, 13:51
Medlem
Citat:
Jag tycker att det viskades mycket mellan två personer på dagens ting efter kampen. Vill inte spoila utgången av tinget även om det är tillåtet. Men baserat på viskningarna mellan

Är det så? Jag hörde bara att
viskade ”jag älskar dig” till honom
2024-02-04, 13:58
Medlem
Citat:
Mycket möjligt att det är så, suget efter sprit och cigarrer verkar vara akut. Saknar man dessutom folkvett och moral så kan allt hända.
2024-02-04, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Torpet-Cornelia är bland de fulaste i årets säsong och verkar dessutom vara rejält störd.
Håller med. Kårnhålet är både sniken grinig och ful
2024-02-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Just ja Fast hon gjorde väl inget regelbrott? Hon var ju "bara" lite manhaftig och stor i mun om man säger så = förll man i onåd hos henne var det bara att ducka
Var våran fina qristina en utav trans pionjärrna i vårat rike? ☺️
2024-02-04, 15:40
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Den som blir diskad + storbonde tips.

Farmen och Torpet nästa vecka.
Du har rätt om storbonde, var lätt att räkna ut.
Vem som vinner i Tinget nästa vecka (gömd i en annan spoiler).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in