2024-02-05, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops
Jo jag gillar det men tog det lite lugnt nu i början.

Hon är 191cm och vikt ingen aning jag är väldigt mycket kortare men nästan 80KG
Hon är 25 och jag 45+

specifikare än så kan jag inte vara

Ingen bryr sig mer än så. Okej hon vill leka med dig. Säg till henne det blev lite klent sist redo för hårdare tag?
Citera
2024-02-05, 13:05
Bannlyst
Citat:
Jo jag gillar det men tog det lite lugnt nu i början.

Hon är 191cm och vikt ingen aning jag är väldigt mycket kortare men nästan 80KG
Hon är 25 och jag 45+

specifikare än så kan jag inte vara

Är du 180+ iallafall? Hur känns det att vara med en jättelång person? Hon vill också bli dominerad och tror du inte säger sanning.
Citera
2024-02-05, 13:06
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 130kgsvensktstal
Är du 180+ iallafall? Hur känns det att vara med en jättelång person? Hon vill också bli dominerad och tror du inte säger sanning.

nä under 180. Känns normalt har dejtat väldigt långa tjejer ganska länge. Är ju oftast bara benen som är långa men avstånden mellan mun och organ är lika hos bägge.

Ja jag fattar det nu, det verkar som hon visat mig vad hon vill jag ska göra. är lite seg verkar det som.
Citera
2024-02-05, 13:08
Bannlyst
Citat:
nä under 180. Känns normalt har dejtat väldigt långa tjejer ganska länge. Är ju oftast bara benen som är långa men avstånden mellan mun och organ är lika hos bägge.

Ja jag fattar det nu, det verkar som hon visat mig vad hon vill jag ska göra. är lite seg verkar det som.
Vad menar ens med ditt första stycke?
Citera
2024-02-05, 13:11
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Vad menar ens med ditt första stycke?

Du frågade hur det känns att dejta långa tjejer så sa jag att avståndet mellan min kuk och min mun är lika långt som avståndet mellan deras fitta och deras mun, så det spelar ingen roll hur lång tjejen är man kan ändå kyssas medan man pumpar.

Har haft 1 enda tjej som var så lång att när jag hade den inne så var mitt ansikte mellan hennes bröst, och det var så klart inte kul.
Citera
2024-02-05, 13:17
Medlem
Zaedrewss avatar
Att det finns både män som kvinnor som diggar detta med strypsex är ingen hemlighet. Man får ju akta sig dock så det inte går som för David Carradine. Man pendlar ju mellan liv och död.

Sedan om du inte är inne på det är rekommendationen glöm denna dåre och hitta en trevligare kvinna istället.
Citera
2024-02-05, 13:18
Medlem
OneTaps avatar
ja har haft flera ligg som strypt o nypt lite :P inget ovanligt. sluta va en tråk måns o va glad att du har en tjej som vågar krydda till de =) suspekt längd dock. kan va en transa :P
Citera
2024-02-05, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Att det finns både män som kvinnor som diggar detta med strypsex är ingen hemlighet. Man får ju akta sig dock så det inte går som för David Carradine. Man pendlar ju mellan liv och död.

Sedan om du inte är inne på det är rekommendationen glöm denna dåre och hitta en trevligare kvinna istället.

Är mycket vanligt bland män och extremt extremt extremt ovanligt bland kvinnor.
Citera
2024-02-05, 13:24
Citat:
Det är extremt ovanligt. Alltså så ovanligt att du kan räkna på 2 händer hur många svenska kvinnor som vill det (typ).

Stryp tillbaka. Är inte det något du går igång på? Hur lång är du och hur mycket väger du? Hur lång är hon och hur mycket väger hon? Hur gamla är ni?
Det är visserligen vanligare att tjejer är undergivna än dominanta, men nej, det är verkligen inte så ovanligt som du vill få det till.
Citera
2024-02-05, 13:26
Medlem
Ostepopss avatar
Okej nu är jag förvirrad så antingen ville hon visa mig vad jag ska göra eller så kommer det här eskalera när hon känner sig lite mer "hemma".

ska försöka dominera henne lite mer nästa gång
Citera
2024-02-05, 13:27
Medlem
Ostepopss avatar
En seriös fråga till er som har erfarenhet av det här, respekterar dom er efter att ha dominerat er? är sjukt ovan med sånt här, vilket är skäl nog att prova och ge med mig lite.
Citera
2024-02-05, 13:31
Citat:
Okej nu är jag förvirrad så antingen ville hon visa mig vad jag ska göra eller så kommer det här eskalera när hon känner sig lite mer "hemma".

ska försöka dominera henne lite mer nästa gång
Har tanken slagit dig att du kan prata med henne om det här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in