Citat:
Ursprungligen postat av
Aretha
Tucker C har varit tydlig med att han hejar på Ryssland. Tror inte du ska hålla andan i väntan på bra och kritiska frågor…
Citat:
Ursprungligen postat av
Aretha
Hockeymatch? Tävling? Vet inte vad du snackar om.
Angående vårt ”förfall”. Jag har besökt Ryssland många ggr, senast sommaren 2019. Jag har sett mkt mer än Arbat och Nevskij Prospekt, och om du inbillar dig att väst är förfallet jämfört med Ryssland så behöver du en reality check.
I politik "hejar" man inte på någon. Politik kräver intelligens, kompetens, överväganden och diplomati. Samt inte minst empati för det folk man leder. Tucker "hejar" inte på någon, han är diplomatisk och låter alla få komma till tals. Hoppas att han intervjuar Biden också, om Biden är kapabel.
Ryssland är enormt jämfört med Sverige, att du har varit i Rinkebys motsvarighet i Ryssland, säger inget om Ryssland i stort. Det gör det dock om du varit där i Sverige. Förstår du skillnaden?
Varför lägger du så stort hat och energi på Putin, när värdelösa politiker finns på hemmaplan?
Jag vill att Tucker får fram skillnaderna mellan Väst och Ryssland och varför Väst är så benägna att smutskasta och provocera Ryssland i årtionden, trots att de inte gjort oss något så länge jag levt.
Kan det vara att parasiterna i USA återigen vill åt andra länders naturtillgångar?
Hoppas Tucker ställer den frågan.