2024-02-05, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag ser fram emot att se intervjun, men det kan nog betraktas som "farligt" att se den som svensk.

Ditt inlägg säger en hel del om hur vi har det i här i Väst och speciellt Sverige. Vi skyller Putin för att vara en galen diktator, men många av oss här hemma vågar inte gå emot det rådande narrativet öppet, och gör vi det kan det få konsekvenser. Finns flera exempel på detta, både bland företagare och småfolk. Detta kallar vi demokrati.

Det är väl jättebra att Tucker ska intervjua Putin i Ryssland!? Förstår att vissa ser Tuckers popularitet som ett hot, men vem skulle ni vilja se intervjua Putin istället? Och hade det blivit bättre om ni fick välja, eller ska Putin helst inte talas med alls? Om så, varför det?

Ska inte alla få komma till tals, oavsett? Vad vill ni ha för en värld, är ni verkligen för demokrati? Ni hänger på ett forum som står för yttrandefrihet, men har redan på förväg fördömt intervjun och anser den värdelös för att ni redan "vet" att allt är vinklat, propaganda, värdelöst och onödigt.

Man blir så jävla besviken på folk!
Citera
2024-02-05, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Putin har varit tydlig med vad han vill. Han vill skapa ett Sovjet 2.0, det inkluderar Ukraina och (om han kan komma undan med det) baltstaterna.
Var kan jag läsa om detta? Det ska vara hans egna ord, annars är du helt enkelt en lögnare.
Citera
2024-02-05, 11:50
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ditt inlägg säger en hel del om hur vi har det i här i Väst och speciellt Sverige. Vi skyller Putin för att vara en galen diktator, men många av oss här hemma vågar inte gå emot det rådande narrativet öppet, och gör vi det kan det få konsekvenser. Finns flera exempel på detta, både bland företagare och småfolk. Detta kallar vi demokrati.

Det är väl jättebra att Tucker ska intervjua Putin i Ryssland!? Förstår att vissa ser Tuckers popularitet som ett hot, men vem skulle ni vilja se intervjua Putin istället? Och hade det blivit bättre om ni fick välja, eller ska Putin helst inte talas med alls? Om så, varför det?

Ska inte alla få komma till tals, oavsett? Vad vill ni ha för en värld, är ni verkligen för demokrati? Ni hänger på ett forum som står för yttrandefrihet, men har redan på förväg fördömt intervjun och anser den värdelös för att ni redan "vet" att allt är vinklat, propaganda, värdelöst och onödigt.

Ja som sagt, jag tycker att det är helt okej att Tucker intervjuar Putte, speciellt för min del då jag tycker det är intressant.
Citera
2024-02-05, 11:52
Medlem
HipToBeSquares avatar
Bara så ni vet, Tucker Carlson är kontrollerad opposition. Även om jag tycker det är bra att han intervjuar Putin, så ska man tänka på att de kan komma att klippa intervjun för att passa en viss agenda.
Citera
2024-02-05, 11:55
Medlem
Misstänker också carlsson är kontrollerad, skickas till Ryssland lagom till valet i USA, då när Trump vinner skyller man som alltid i väst på rysk inblandning och ogiltigförklara valet..
Citera
2024-02-05, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Du måste ändå erkänna att du har halv ståndis inför intervjun och kan knappt sova?
Ni gröna homoglobos kommer att vara dom första att kolla på intervjun..vem vet ni kanske kan samla ihop ett gäng och kåka lite fingerfood(ljummet blå pripps/ostbågar)A'la Mello medan ni ger kommentarer om Tucker och Putin..

Tucker är en fitta. Vem fan åker dit som han gjorde? Ingen smart.

Bill Maher hade jag kollat på.
Citera
2024-02-05, 11:57
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Tucker C har varit tydlig med att han hejar på Ryssland. Tror inte du ska hålla andan i väntan på bra och kritiska frågor…

Källa på det
Citera
2024-02-05, 12:12
Medlem
Upplyftens avatar
Jag ser framemot den här frågan :

" Herr Putin . Ni har sagt många gånger att USA.s dominans snart kommer till ett avslut och inte längre vara medelpunkten för en ny världsordning "
" Vad menar ni med det ? "

(Om han törs)

Nu tror man ju att det blir ett tillfälle för Putin att smöra upp den amerikanska väljarkåren med div. sagor och myter om det vänskapliga Ryssland .
Citera
2024-02-05, 12:14
Medlem
Arethas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Källa på det

T ex här

Han ångrade sig tydligen efteråt och sa att han skämtade. Har svårt att köpa den bortförklaringen rakt av, han blev väl pressad och ville backa.
Citera
2024-02-05, 12:18
Medlem
Arethas avatar
Citat:
Det är ingen hockeymatch, och om så vore hade Ryssland vunnit.

Är du på så låg nivå att du tror att det är en tävling?
Vi står inför en världsomställning där Väst håller på att förlora greppet. Detta beror på någonting, och intervjuer med andra stora statsmän/länder kan ge svar på vad vi gjort fel och kan göra bättre.

Putin har BRICs bakom sig, enorma länder och backup. De växer fort, fler vill ansluta.
Vi har USA/Biden och EU, samt NATO. Men de är bara maktgiriga och har förlorat förnuftet. Vi småfolk står lägst i rang och våra länder och kulturer är inget värda. Du/Ni måste väl se vilket förfall vi lever i?!

När och var kan man se intervjun med Putin?

Hockeymatch? Tävling? Vet inte vad du snackar om.

Angående vårt ”förfall”. Jag har besökt Ryssland många ggr, senast sommaren 2019. Jag har sett mkt mer än Arbat och Nevskij Prospekt, och om du inbillar dig att väst är förfallet jämfört med Ryssland så behöver du en reality check.
Citera
2024-02-05, 12:19
Avslutad
Västmedia är självlklart livrädda för att Putin ska komma ut som mer trovärdig än Bagdad-Biden och våra egna politiker, som aldrig har ljugit för det sovande folket.
Vi måste givetvis skyddas mot detta!?
Citera
2024-02-05, 12:20
Medlem
klybans avatar
Citat:

Förgiftar och kastar ut meningsmotståndarna genom fönstret berättar det en galen diktator, och det är bara en liten del.
En annan är tex att starta krig mot Ukraina för alla nazister som finns där, och sen de enda nazister de hittar är döda ryska sådan från deras nazistiska förband.
Och detta är bara en liten del.

Har den där intervjun kommit ut än?
Eller dröjer det mer, och varför dröjer det om de ska visa vad nazisten putin säger, så är ju det bara rulla bandet oklippt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in