2024-02-05, 12:21
Medlem
Arethas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Du hänvisar till en artikel som har till sin uppgift att svärta ned alla som inte köper det gängse politiska narrativet. Alltså inget som styrker dessa uppgifter alls.

Det finns videoklipp när han säger det… om det nu inte är ondskefulla Guardian som skapat det med hjälp av AI förstås
Citera
2024-02-05, 12:23
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aretha
Det finns videoklipp när han säger det… om det nu inte är ondskefulla Guardian som skapat det med hjälp av AI förstås

Naturligtvis finns det. Om du säger det så, oklippt och med full kontext

PS Toker är en Rysk spion!
Citera
2024-02-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densvenskahorden
nu kommer det börja brinna i knutarna hos demokraterna vad säger ni? intervjun kommer sändas exklusivt på X.

https://twitter.com/TheQNewsPatriot/status/1753895758267367569?t=pBmN4caVy4LVqrQ0OAdXQQ&s=19

Knappast något förvånande, då vi sedan länge vet att Vatniken Token Carlson sedan länge stått på Kremls lönelista. Nu är det tydligen dags att rikta desinformation mot USA igen. Vem står då i första led för att spela ”duktig idiot”, självklart han som fick sparken för alla sina lögner i FOX News.
Citera
2024-02-05, 12:26
Medlem
Arethas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Naturligtvis finns det. Om du säger det så, oklippt och med full kontext

PS Toker är en Rysk spion!

Här har du en länk till klippet på X, som ägs av Elon Musk. Du kanske litar mer på honom än på the Guardian, så varsågod
Citera
2024-02-05, 12:32
Avslutad
Citat:
Tucker C har varit tydlig med att han hejar på Ryssland. Tror inte du ska hålla andan i väntan på bra och kritiska frågor…

Citat:
Hockeymatch? Tävling? Vet inte vad du snackar om.

Angående vårt ”förfall”. Jag har besökt Ryssland många ggr, senast sommaren 2019. Jag har sett mkt mer än Arbat och Nevskij Prospekt, och om du inbillar dig att väst är förfallet jämfört med Ryssland så behöver du en reality check.

I politik "hejar" man inte på någon. Politik kräver intelligens, kompetens, överväganden och diplomati. Samt inte minst empati för det folk man leder. Tucker "hejar" inte på någon, han är diplomatisk och låter alla få komma till tals. Hoppas att han intervjuar Biden också, om Biden är kapabel.

Ryssland är enormt jämfört med Sverige, att du har varit i Rinkebys motsvarighet i Ryssland, säger inget om Ryssland i stort. Det gör det dock om du varit där i Sverige. Förstår du skillnaden?

Varför lägger du så stort hat och energi på Putin, när värdelösa politiker finns på hemmaplan?

Jag vill att Tucker får fram skillnaderna mellan Väst och Ryssland och varför Väst är så benägna att smutskasta och provocera Ryssland i årtionden, trots att de inte gjort oss något så länge jag levt.

Kan det vara att parasiterna i USA återigen vill åt andra länders naturtillgångar?
Hoppas Tucker ställer den frågan.
Citera
2024-02-05, 12:33
Medlem
Kaffekrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Den måste censureras av Ryssland innan den får sändas

Så Putin ska censurera sig själv och vad han säger? Då är det väll bättre att hålla käft?
Ge gubben lite kredd, han är inte så jäkla korkad.
Citera
2024-02-05, 12:34
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Ja, alla propagandakanaler helt enkelt. Som jag misstänkte.

Ja eller de kanaler som 90% av befolkning tycks luta sig emot.
Citera
2024-02-05, 12:43
Avslutad
Tucker gör det väst skulle gjort för länge sedan. Biden skulle åkt för diskussion så fort kriget drog igång.
Citera
2024-02-05, 12:46
Medlem
Arethas avatar
Citat:
Här har du en länk till klippet på X, som ägs av Elon Musk. Du kanske litar mer på honom än på the Guardian, så varsågod

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
I politik "hejar" man inte på någon. Politik kräver intelligens, kompetens, överväganden och diplomati. Samt inte minst empati för det folk man leder. Tucker "hejar" inte på någon, han är diplomatisk och låter alla få komma till tals. Hoppas att han intervjuar Biden också, om Biden är kapabel.

Ryssland är enormt jämfört med Sverige, att du har varit i Rinkebys motsvarighet i Ryssland, säger inget om Ryssland i stort. Det gör det dock om du varit där i Sverige. Förstår du skillnaden?

Varför lägger du så stort hat och energi på Putin, när värdelösa politiker finns på hemmaplan?

Jag vill att Tucker får fram skillnaderna mellan Väst och Ryssland och varför Väst är så benägna att smutskasta och provocera Ryssland i årtionden, trots att de inte gjort oss något så länge jag levt.

Kan det vara att parasiterna i USA återigen vill åt andra länders naturtillgångar?
Hoppas Tucker ställer den frågan.

Om du scrollar några inlägg bakåt så hittar du en länk till ett klipp på X där Tucker C bokstavligen säger att han hejar på Ryssland.

Jag har inte varit i ”Rysslands Rinkeby”. Jag har besökt ett antal av Rysslands medelstora städer, de centrala delarna likväl som bostadsområden med flerfamiljshus. Jag har sett högt och lågt. Jag har besökt Mariinskij-baletten och katedralerna i Moskva och St Petersburg, och jag har sett nergångna soptippar till bostadsområden med kanyler och rost och flyers för prostituerade. Jag vet hur den ryska medelklassen har det, vilka inkomster de har och vilka utgifter de hanterar. Idag behöver en medianinkomsttagare lägga ungefär en månadslön på ett nytt kylskåp. Köpkraftsjusterad BNP per capita är ett ganska rättvisande mått och Ryssland ligger inte högt.
Citera
2024-02-05, 12:49
Medlem
sliskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Lite så är det.
Tucker avslöjades som en falsk lögnare

förlorat sin Fan base? han är större en någonsin på Twitter "X" en han va på Fox och några lögner har han aldrig ertappats med men fyll gärna på med mer vänster propaganda rätt roande.
Citera
2024-02-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Putin har kört många intervjuer där du själv kan se vad Putin tycker och tänker. Varför behöver du ha Tucker Carlson som tolk för detta? Intressant att du inte förstår att allt Putin säger är lögner och propaganda. Det kommer inte bli en intervju där man ställer honom mot väggen direkt istället får Putin hålla låda i en timma utan avbrott och de kritiska frågorna är noll. Låter fantastiskt, är så du vill ha "journalister" behandlar politiker i Väst också eller är det bara okej med hovsamhet när det gäller Ryske Adolf?

Hade en Tucker och tekniken funnits på 30-talet så hade det förmodligen inte blivit krig mellan Storbritannien och Tyskland. Då liksom nu motarbetas dialog för att få till ett världskrig. Heja Tucker.
Citera
2024-02-05, 13:01
Medlem
Lagerthas avatar
Tucker är emot djupa staten och den propaganda som narrativet pumpar ut till folket genom kontrollerade medier.

Titta på hur långt ifrån verkligheten SVT och svensk MSM varit angående Ukraina och jämför med hur spot on alternativa medier varit. Har man idag inte förstått att ifrågasätta propagandan i SVT etc så är det nära till hands med en begåvningsdiagnos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in