Citat:
Ursprungligen postat av
DenVildeSvensken
Världen håller andan inför det stora avslöjandet som Toker och Putin kommer att presentera. Själv kan jag knappt bärga mig inför denna historiska händelse i mediavärlden, hur förbereder du dig inför det som komma skall?
Det som är besvärligt för en sådan endimensionell människa som du är att vi förmodligen kommer komma ur intervjun mer nyanserade. Nyanser är inget för dig precis som omvärldsanalyser grundat på en solid bas av historia och internationella politiska skeenden.
Din retorik består mest av simpla epitet som Putler, RYZZZAR, Toker och den psykotiska dvärgen i Kreml.
Du är helt substanslös och sorterar bara bland repetitiva slagord som du snott från andra debattörer som också är precis lika substanslösa.
Jag ser med spänning fram till vad denna intervju kan medföra. Det som är intressant är att knivarna kommer fram omedelbart bara för att Tucker vill intervjua Putin.
Märk väl att dialog och nyans är numera en fiende mot vårat samhälle. Att eliten tycker det men att en random tomte på FB är lika rädd är utomordentligt komiskt.
Tucker är komprometterad av Putin!
Putin har en video där Tucker blir ner pissad av Ryska horor!
Tucker Carlsson är en sexualförbrytare!
X är en plattform för Rysk propaganda som måste stängas!
Musk är en Rysk spion!
Musk är en sexualförbrytare!